Tere jõudu.
Selline mure, et suksul tekib sooja mootoriga hetk, kui gaasipedaali vajutades lähevad pöörded üles ning käiguvahetus saabub veidi hiljem ja suure kolksuga, paneb terve auto rappuma. Eile sõites alguses oli nii, nagu olema peab ehk siis külma mootoriga ei ole probleeme, kuid pärast 20 km läbimist hakkas iga kord kiirendades sedasi tegama. Üldjuhul on ta alati kas teiselt kolmandale või kolmandalt neljandale vahetades. Igaks juhuks mainin, et tegemist on automaat kastiga.
Leidsin sarnase teema, aga kuna esialgset postitust ei näita siis ei ole kindel ?! http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid216627
Ehk leidub keegi targem, kes oskab nõu anda, enne, kui suuri summasi vea otsimisele kulutama hakkan.
Tänan juba ette ära.
Käigukasti jama... vist ?
- skyline
- Postitusi: 1054
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Hmm, ma soovitaks esmalt kõige lihtsama variandina proovida seda, et võta akujuhe mõneks ajaks maha. Seda tehes ära jäta võtit süütelukku. Nii nullid ära käigukasti adaptsioonid.
Need anomaaliad kipuvad vahel seeläbi kaduma, kui ei, ju siis on mingi püsiv viga et käiku ära fikseerida ei suuda korrektselt.
Sa võiksid muidugi ka täpsustada, et mis aasta auto ja kas 5 või 6 käiguline automaat.
Need anomaaliad kipuvad vahel seeläbi kaduma, kui ei, ju siis on mingi püsiv viga et käiku ära fikseerida ei suuda korrektselt.
Sa võiksid muidugi ka täpsustada, et mis aasta auto ja kas 5 või 6 käiguline automaat.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Tegemist on siis saab 9-3 110kw 1.9Tid 2006.
Akujuhtme võtsin maha, võtit ette ei jätnud, kuid sellest polnud kasu midagi.
Kõige huvitavam on see, et nüüd lõi mootoritule põlema 70ga sõites ja jõud kadus autol ära. Vajutan pedaali põhja, kiirus tõuseb väga väga vaevaliselt, kuid pöörded lööb 3500-4000 peale, mitte kõrgemale.
Kiikasin auto alla, leidsin, et kuskilt on õli lekkinud, kuid ei suuda tuvastada, kustkohas ning mis õli. Järgnevalt igaks juhuks mõtlesin kontrollida käigukasti õli, kuid ka selle varrast pole kuskil näha või siis on hästi ära peidetud, netis nii palju variante, kus võib olla, aga nende kõikide kohtade läbivaatamiseks läheb mitu päeva.
Mootori õlivahetust sooritama hakates selgus, et mingi vänt on õlipoldi ümmarguseks keeranud ja ka seda pole mul võimalik koduste vahenditega kätte saada.
lõin number väiksema padruni otsa ja ka sedasi lahti ei saa. Kujutan ette, et masin pole õlivahetust juba 3-4 aastat näinud.
Eelmine omanik on midagi totaalselt peesse keeranud või Saab ongi üks häda teise otsas ? Kas tasub üldse mingit raha sinna alla taguda või mõtekam kohe midagi muud vaadata ?
Akujuhtme võtsin maha, võtit ette ei jätnud, kuid sellest polnud kasu midagi.
Kõige huvitavam on see, et nüüd lõi mootoritule põlema 70ga sõites ja jõud kadus autol ära. Vajutan pedaali põhja, kiirus tõuseb väga väga vaevaliselt, kuid pöörded lööb 3500-4000 peale, mitte kõrgemale.
Kiikasin auto alla, leidsin, et kuskilt on õli lekkinud, kuid ei suuda tuvastada, kustkohas ning mis õli. Järgnevalt igaks juhuks mõtlesin kontrollida käigukasti õli, kuid ka selle varrast pole kuskil näha või siis on hästi ära peidetud, netis nii palju variante, kus võib olla, aga nende kõikide kohtade läbivaatamiseks läheb mitu päeva.
Mootori õlivahetust sooritama hakates selgus, et mingi vänt on õlipoldi ümmarguseks keeranud ja ka seda pole mul võimalik koduste vahenditega kätte saada.

Eelmine omanik on midagi totaalselt peesse keeranud või Saab ongi üks häda teise otsas ? Kas tasub üldse mingit raha sinna alla taguda või mõtekam kohe midagi muud vaadata ?
- skyline
- Postitusi: 1054
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Takkajärgi tarkusena võin öelda siiski, et sai antud veidi valet nõu. Akujuhtme eemaldamine ei eemalda kasti adaptsioone kasti ajust, need jäävadki sinna kui Tech2 või op-com diagnostikaseadme abil neid ei nulli.
Järelikult su autol käigud libisevad läbi ja ei suuda käiku õigel hetkel lukustada. Vea põhjuseid võib olla mitmeid ja remont on kallis. Esmalt tee muidugi diagnostika ja vaata mis veakoode näitab, kui midagi tõsisemat, siis soovitaks otsida pigem lammutusest teine töötav kast. Ise sai just see tee läbi käidud.
Järelikult su autol käigud libisevad läbi ja ei suuda käiku õigel hetkel lukustada. Vea põhjuseid võib olla mitmeid ja remont on kallis. Esmalt tee muidugi diagnostika ja vaata mis veakoode näitab, kui midagi tõsisemat, siis soovitaks otsida pigem lammutusest teine töötav kast. Ise sai just see tee läbi käidud.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)