Tere
mis numbreid teile ülevaatusel näidatud on ja mis nad tehaseseades ja laitmatus korras piduritega olema peaksid?
Minu praegune seis (suverehvidega), tunnetusega päris rahul pole:
https://www.dropbox.com/s/qpmzcyklq0aspf4/pidurid_netti.jpg?dl=0
9-3 OG pidurite efektiivsus
http://www.caradvice.com.au/owner-reviews/2001-saab-9-3-aero-review/
So whats not to like?
Firstly, the brakes. They could be far better, they have a lot of pedal feel essentially meaning when you put your foot down there is a whole lot of nothing then right at the end something…
Ehk siis normaalne?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
308mm soonitud Viggeni kettad 9-5 Aero supportitega ja armeeritud voolikud ning tühimik kaob. Ferodo FDS1068 klotsid. Lisaks Motuli RBF660 pidurivedelik. Pidurisilinder peab ka korras olema.
Vahepeal sai tuunitud.
Wilddogi ja Trionicu soovitusel sai masin 9-5 Aero sadulad ja värsked kettad ja klotsid. Seekord soonimata ja tavaklotsid ning vedelik.
Kõhutunde järgi sai mõõdukalt parem. Et asjal ka mingeid numbreid taga oleks, siis lasin pidurid ära katsetada. Samad rehvid ja katsestend, ülevaataja oli teine, sellest ka vist erinevad kaalud ja efektiivsusprotsent.
Kevadine ülevaatus:
Pärast tuuningut:
Wilddogi ja Trionicu soovitusel sai masin 9-5 Aero sadulad ja värsked kettad ja klotsid. Seekord soonimata ja tavaklotsid ning vedelik.
Kõhutunde järgi sai mõõdukalt parem. Et asjal ka mingeid numbreid taga oleks, siis lasin pidurid ära katsetada. Samad rehvid ja katsestend, ülevaataja oli teine, sellest ka vist erinevad kaalud ja efektiivsusprotsent.
Kevadine ülevaatus:
Pärast tuuningut:
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Võiks mõned korrad proovida a la 120->20 täie jõuga järsku pidurdust. Peale seda peaks peale jahtumist tunda saama, et kuda pidurdab sisse töötanud pidur.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Minu arvates on OG piduruid täiesti tasemel. Enda autol renoveerisin sadulad: esimestele uued tihendid, mansetid ja tagumistele täielik remondikomplekt. Taha uued kettad ja klotsid. Seisupidur sai hiljem reguleeritud aga ülevaatusel sellest piisas. Enne ülevaatust sai tõesti äkkpidurdust paar korda proovitud. Toimis kohe hästi, ei pidanud midagi tallama. Tulemused pildil:
paulk masina piduriprobleem tundus minule olema ebaefektiivses võimenduses. ÜLEMÄÄRASE jalajõu rakendamisel pidurdas korralikult.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989