Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Mina tellisin Saabiantist. Autoint ja Saabianti pakkumine oli pmst sama, 1€ oli vahet. 247€.
Pildil täpselt samad asjad nagu Saabiantist sain.
Pildil täpselt samad asjad nagu Saabiantist sain.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Saab on ootamatult järsult peavalu hakanud põhjustama. :wall: Uueks hädaks on esipidurite peale jäämine peale servo vahetust. Kettad-klotsid ees vahetatud, (olid nagunii kulumise piiril), sadulatel kolvid liiguvad, kuid abi ei ole. Järgmisena prooviks silindri vahetus. Halvem variant kui soetatud servo on praagine. :angry:
Saab on olnud nüüdseks juba ca kuu aega piduriprobleemide tõttu kasutuskõlbmatu. Uut pidurisilindrit ei ole siiani (ei taha uskuda ka, et tolku sest oleks). Katsetuse mõttes vahetatud pidurivoolikud. Partsforsaabs.com on loomulikut välistanud, et nende servo viga võiks põhjustada.
Mõistus otsas.
Õnneks on olemas Saabist mitte halvem liikur :drive:
Mõistus otsas.
Õnneks on olemas Saabist mitte halvem liikur :drive:
Kui kasutatud jupiga tahad proovida siis neid on mul Tartus mitu tk pakkuda.
Tänan pakkumast, aga õnneks ei pea proovima. Hetkeseisuga said pidurid korda. Paistab, et viga oli vaid boosterist silindrisse mineva varda reguleeringus.:wtf:
Autole sai tehtud küünalde vahetus.
150km teekonna jooksul kogunes nüüd SIDi järgi MiFi-si 12 (tulid kõvemal hoo maha võtmisel) ja knocke: 1sil. 7, 2sil. 4, 3sil. 2 ja 4 sil. 3 (tekkisid julmemal gaasipedaali kohtlemisel). Kas peaks nende numbrite pärast muretsema?
150km teekonna jooksul kogunes nüüd SIDi järgi MiFi-si 12 (tulid kõvemal hoo maha võtmisel) ja knocke: 1sil. 7, 2sil. 4, 3sil. 2 ja 4 sil. 3 (tekkisid julmemal gaasipedaali kohtlemisel). Kas peaks nende numbrite pärast muretsema?
Nüüdseks pisut üle aasta Saabiga sõidetud. Selle aja jooksul tehtud:
-Sumbuti suka vahetus
-Mootori-, roolivõimendi- ja käigukasti õli, kütusefilter
-Talverehvid 4tk.
-Klaasipesu pump
-Uued Xenonid
-Termostaat
-MAF sensor
-Lambda andur
-Suverehvid 2tk.
-Piduri võimendi & pooltelje kate
-Esimesed piduri kettad, klotsid, voolikud, suportid
-Uued küünlad
-Just äsja sai vahetatud mootori kett, veepump, vända simmer. Mootori & käigukasti õli.
Tuvastatud veel väsinud mootori padjad ja praoga väljalaske kollektor. Tegija arvates oli käigukasti õli mustem kui olema peaks, seega plaan väikeste vahedega veel vahetusi teha.
-Sumbuti suka vahetus
-Mootori-, roolivõimendi- ja käigukasti õli, kütusefilter
-Talverehvid 4tk.
-Klaasipesu pump
-Uued Xenonid
-Termostaat
-MAF sensor
-Lambda andur
-Suverehvid 2tk.
-Piduri võimendi & pooltelje kate
-Esimesed piduri kettad, klotsid, voolikud, suportid
-Uued küünlad
-Just äsja sai vahetatud mootori kett, veepump, vända simmer. Mootori & käigukasti õli.
Tuvastatud veel väsinud mootori padjad ja praoga väljalaske kollektor. Tegija arvates oli käigukasti õli mustem kui olema peaks, seega plaan väikeste vahedega veel vahetusi teha.
Läbisõidu näidik manas nüüdseks ette numbri 300 000.
Selle tähistamiseks sai auto kiilrihma vahetuse, uued tagumised pidurikettad ja klotsid.
Kontrolliks sai maha võetud ka logarid ja vaatepilt oli kole. Rooste närib hoogsalt. Tehtud kiire tõrje (lihv, roostegrunt, värv ja kahurimääre). Karpide plastik katete alla ei hakka vaatamagi. :mad:
Selle tähistamiseks sai auto kiilrihma vahetuse, uued tagumised pidurikettad ja klotsid.
Kontrolliks sai maha võetud ka logarid ja vaatepilt oli kole. Rooste närib hoogsalt. Tehtud kiire tõrje (lihv, roostegrunt, värv ja kahurimääre). Karpide plastik katete alla ei hakka vaatamagi. :mad:
Auto on külge saanud terve väljalaske kolle koos uue tihendiga.
Vahepeal käis tuttava kasutuses Rootsi õhku nuusutamas ning on pidanud ennast hästi üleval.
Täna aga lõbud lõppesid. Ühel hetkel otsustas Saab möödasõidul lõpetada kiirendamise ja vilgutab mootorituld seda üritades. SIDi veakood 4864 ja misfiresi koguneb jõudsalt. Google järgi otsustades võib põhjuseks olla kurat teab mis.
Vahepeal käis tuttava kasutuses Rootsi õhku nuusutamas ning on pidanud ennast hästi üleval.
Täna aga lõbud lõppesid. Ühel hetkel otsustas Saab möödasõidul lõpetada kiirendamise ja vilgutab mootorituld seda üritades. SIDi veakood 4864 ja misfiresi koguneb jõudsalt. Google järgi otsustades võib põhjuseks olla kurat teab mis.
4864 = Torque Limitation Signal Low
Sellise veaga aitas ühel härral BPC klapi puhastamine. Kui sellest vähe, tasuks proovida ka "bolt-mode'i" (R-voolik lahti ja vooliku ots pimedaks, kasvõi poldiga), kui see teeb asja paremaks, siis tasuks kontrollida karterituulutuse klappe. Tõenäoliselt laseb neist üks mõlematpidi õhku läbi.
Siis oleks kasulik ECU-le ka reset teha, et vanad adaptsioonid kustuksid.
Kontrolli ka kõik peenemad voolikud üle, et mõni neist lahti poleks või ei lekiks.
edit: http://forum.saabturboclub.com/showthread.php/91785-Misst%C3%A4ndning-9-5-2-3t-02
Seal sama viga ja vist lahendus ka. Proovi Google Translate'ga tõlkida.
Sellise veaga aitas ühel härral BPC klapi puhastamine. Kui sellest vähe, tasuks proovida ka "bolt-mode'i" (R-voolik lahti ja vooliku ots pimedaks, kasvõi poldiga), kui see teeb asja paremaks, siis tasuks kontrollida karterituulutuse klappe. Tõenäoliselt laseb neist üks mõlematpidi õhku läbi.
Siis oleks kasulik ECU-le ka reset teha, et vanad adaptsioonid kustuksid.
Kontrolli ka kõik peenemad voolikud üle, et mõni neist lahti poleks või ei lekiks.
edit: http://forum.saabturboclub.com/showthread.php/91785-Misst%C3%A4ndning-9-5-2-3t-02
Seal sama viga ja vist lahendus ka. Proovi Google Translate'ga tõlkida.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
See peab ikka kinni seal olema, tal kõrvad ära murdunud (korpuses on nagad mille taha peavad need minema)!
Sul peaks need ühesuunaklapid ka üle vaatama. Mina neid pole vahetanud ja võibolla on vahepeal mõni ära surnud Need on üliolulised sest kui turbokal rõhku ei hoia siis on poolik pidu :)
Sul peaks need ühesuunaklapid ka üle vaatama. Mina neid pole vahetanud ja võibolla on vahepeal mõni ära surnud Need on üliolulised sest kui turbokal rõhku ei hoia siis on poolik pidu :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab