SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, lemps14 (müüdud)
Olen unistanud NG 9-5st juba sellest ajast peale, kui see esimest korda autonäitustele ilmus. Mõni aasta hiljem - mõeldud tehtud - saigi endile üks üli kaunis musta värvi NG toodud ;)
Autost:
Edasi aitab teda 2,0 diiselmootor. Hirsch abiga peaksime mootorist kätte saama 132kW. Käike vahetab auto ise. Lisade poolest ei ole täisvarustus, kuid piisavalt et esialgu segaduses olla - kõik värvilised ekraanid, parkimisabi (ka parkimiskoha otsimis süsteem), must täisnahk sisu soojendustega, isetumenevad, elektriliselt kokkuklapitavad, soojendusega peeglid, vihmasensorid, cruise control, hands free jne jne jne. Puudust tunnen ehk kõige rohkem täiselektrilistest mäludega istmetest.
Mineku kohapealt on mõnus. Hätta ei jäta ta foori tagant startides ning maanteel mõõdasõite tehas ja kõike seda peaaegu olematu kütekuluga. Käigud käivad sujuvalt üles/alla ja olles proovinud enne 118 kW diislit on vahe Hirschiga tuntav :thumb:
Autolt leiab mõned kasutamisjäljed, kuid ei midagi katastroofilist. Eestis on teda korraliselt hooldatud Vikingis ning päris palju tüüpvigu on kõrvaltatud (istmesoojendused, EGR vahejahuti, parkimisandurid jne), lisaks vahetatud kuluvosad ja rihm kogu sinna juurde kuuluvaga.
Lisan ka ühe häbeliku tolmuse pildi ka :)
Autost:
Edasi aitab teda 2,0 diiselmootor. Hirsch abiga peaksime mootorist kätte saama 132kW. Käike vahetab auto ise. Lisade poolest ei ole täisvarustus, kuid piisavalt et esialgu segaduses olla - kõik värvilised ekraanid, parkimisabi (ka parkimiskoha otsimis süsteem), must täisnahk sisu soojendustega, isetumenevad, elektriliselt kokkuklapitavad, soojendusega peeglid, vihmasensorid, cruise control, hands free jne jne jne. Puudust tunnen ehk kõige rohkem täiselektrilistest mäludega istmetest.
Mineku kohapealt on mõnus. Hätta ei jäta ta foori tagant startides ning maanteel mõõdasõite tehas ja kõike seda peaaegu olematu kütekuluga. Käigud käivad sujuvalt üles/alla ja olles proovinud enne 118 kW diislit on vahe Hirschiga tuntav :thumb:
Autolt leiab mõned kasutamisjäljed, kuid ei midagi katastroofilist. Eestis on teda korraliselt hooldatud Vikingis ning päris palju tüüpvigu on kõrvaltatud (istmesoojendused, EGR vahejahuti, parkimisandurid jne), lisaks vahetatud kuluvosad ja rihm kogu sinna juurde kuuluvaga.
Lisan ka ühe häbeliku tolmuse pildi ka :)
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Oleme saabiga nüüd mõnusa nädalavahetuse mõõda saatnud ja naeratus näolt ei taha kaduda.
Keskmiseks kütusekuluks on 6,4 l/100km, auto vaikne pehme ja üli hea juhitavusega :cool:
Üllatuseks saavutab Saabi (opeli) diisel väga kiiresti töötemperatuuri ja seetõttu ka kargetel hommikutel salong kiiresti soe.
Nüüd aga tekkis mul üks küsimus teistele NG omanikele - kas teie Saab näitab teile ekraani peal ka tagurdades distantsi objektini?
Keskmiseks kütusekuluks on 6,4 l/100km, auto vaikne pehme ja üli hea juhitavusega :cool:
Üllatuseks saavutab Saabi (opeli) diisel väga kiiresti töötemperatuuri ja seetõttu ka kargetel hommikutel salong kiiresti soe.
Nüüd aga tekkis mul üks küsimus teistele NG omanikele - kas teie Saab näitab teile ekraani peal ka tagurdades distantsi objektini?
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Nüüd aga tekkis mul üks küsimus teistele NG omanikele - kas teie Saab näitab teile ekraani peal ka tagurdades distantsi objektini?
Kus kohas ta seda näitab? Mul on kaamera pilt, kuid numbrilist distantsi ei tohiks olla.
Numbrilist ei mõelnudki, küll aga pildil kujutletavat distantsi mõtlesin :)
Lisaks avastasin, et Saab ei tea ainult meie riigi teid ja tänavaid, asukoha suutis mulle ära näidata :eureka:
Kas keegi on muidu navi küsimuse ära lahendanud ka?
Lisaks avastasin, et Saab ei tea ainult meie riigi teid ja tänavaid, asukoha suutis mulle ära näidata :eureka:
Kas keegi on muidu navi küsimuse ära lahendanud ka?
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
The SAAB 9-5 NG Connection
See on ainuke õlekõrs hetkel.
Denso nav on kasutusel veel Opel Amperal (müük idapool samuti väike, nii et ei tule kindlasti ametlikku versiooni).
Plaadil on vin-põhine parool, lisaks on teadmata a-la kas DVD lugeja firmware üldse lubab kirjutatud plaate lugeda. Ma kunagi uurisin, aga lõpuks waze ja üksikul Soome retkel sai HUD-i peal nautida navi suuniseid :)
See on ainuke õlekõrs hetkel.
Denso nav on kasutusel veel Opel Amperal (müük idapool samuti väike, nii et ei tule kindlasti ametlikku versiooni).
Plaadil on vin-põhine parool, lisaks on teadmata a-la kas DVD lugeja firmware üldse lubab kirjutatud plaate lugeda. Ma kunagi uurisin, aga lõpuks waze ja üksikul Soome retkel sai HUD-i peal nautida navi suuniseid :)
Tekkis huvi vahetada esimesed udutule pirnid, millegi valgema vastu... see kollane latern ei sobi kuidagi led ribade ja xenonitega.
Kas keegi on lahti võtnud need udukad ja oskab öelda, millised pirnid seal sees?
Kas keegi on lahti võtnud need udukad ja oskab öelda, millised pirnid seal sees?
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Avastasin huvitava probleemi :)
Nimelt kui olen ühendanud telefoni autoga ning lisan telefoni uue inimese kontakti, siis Saabile ei saa ma seda kuidagi selgeks teha et uus kontakt telefonis. Isegi kui mälust telefoni kustutan ning uuesti autoga ühendan, jääb kõik nii nagu esimesel korral - numbrid, mis olid esimesel korral ühendades salvestatud ning isegi nametagid jäävad alles.
Kas keegi on kuidagi välha nuputanud, mismoodi uued kontaktid Saabile selgeks teha?
Muidu masin üli heas korras, mugav, säästlik, silmapaistev :love:
Tallinna keskmine kütukulu tipptunnil tööle ja tipptunnil tagasi 8,4 compu järgi.
Nimelt kui olen ühendanud telefoni autoga ning lisan telefoni uue inimese kontakti, siis Saabile ei saa ma seda kuidagi selgeks teha et uus kontakt telefonis. Isegi kui mälust telefoni kustutan ning uuesti autoga ühendan, jääb kõik nii nagu esimesel korral - numbrid, mis olid esimesel korral ühendades salvestatud ning isegi nametagid jäävad alles.
Kas keegi on kuidagi välha nuputanud, mismoodi uued kontaktid Saabile selgeks teha?
Muidu masin üli heas korras, mugav, säästlik, silmapaistev :love:
Tallinna keskmine kütukulu tipptunnil tööle ja tipptunnil tagasi 8,4 compu järgi.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Veebruar käes ja nagu tõeline Saabi omanik tõttasin ruttu Viking Motorsi ust kraampima, et turbiinid korda kampaania raames vähe parema hinnaga hooldust ja remonti saaks ;)
Üllatus üllatus, kampaaniat enam pole :D, aga ei lasknud sellest häirida ja nii saigi minu NG uued filtrid (õli, õhk ja kütus), õli ning tagumise rattalaagri (kallis jubin tagumise laagri kohta).
Tööde ajal sain proovida ka KIA Sportaget. Muljeks saan öelda, et täitsa KIA tunnet ei tekkinud. Väljast nagu täitsa kobe masin, seest ka väga KIA ei olnud, aga siiski odavad lahendused jäid silma - näiteks nupud või see, et kõrvalistuja uksekäepide lõppes keset ukses olevat kõrgsagedus kõlarit :conf:
Nüüd aga NG hooldatud ning nurrub ka nende julmade külmadega, mis hetkel Eestis valitsevad. Käivitamisega probleeme pole, soojaks läheb ruttu, aknad sulavad kiiresti . Lisaks on auto ka libetate teedega väga kindel, pidureid lohama ei saa ka maaaluse parkla ülilibedal kaldteel, samuti ronib ta igal hommikul läbi lume ja jää sealt ilma abivahendeid kasutamata üles. :thumb:
Seega mina ülirahul :head:
Üllatus üllatus, kampaaniat enam pole :D, aga ei lasknud sellest häirida ja nii saigi minu NG uued filtrid (õli, õhk ja kütus), õli ning tagumise rattalaagri (kallis jubin tagumise laagri kohta).
Tööde ajal sain proovida ka KIA Sportaget. Muljeks saan öelda, et täitsa KIA tunnet ei tekkinud. Väljast nagu täitsa kobe masin, seest ka väga KIA ei olnud, aga siiski odavad lahendused jäid silma - näiteks nupud või see, et kõrvalistuja uksekäepide lõppes keset ukses olevat kõrgsagedus kõlarit :conf:
Nüüd aga NG hooldatud ning nurrub ka nende julmade külmadega, mis hetkel Eestis valitsevad. Käivitamisega probleeme pole, soojaks läheb ruttu, aknad sulavad kiiresti . Lisaks on auto ka libetate teedega väga kindel, pidureid lohama ei saa ka maaaluse parkla ülilibedal kaldteel, samuti ronib ta igal hommikul läbi lume ja jää sealt ilma abivahendeid kasutamata üles. :thumb:
Seega mina ülirahul :head:
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Sellel nädalal, siis ka väiksemat sorti ehmatus, aga õnneks laabus kõik hästi ning Viking Motorsi kuldnäppude abil saime lahenduse.
Nimelt hommikul tööle sõites foori alt startides otsustas Saab avariiolekusse minna. Ühtegi kahtlast heli ei tekkinud ning sain 20-ga sõites omal jõul Vikingisse. Ainus mis märkasin oli aku pingelangus.
Diagnoosiks oligi, et genekas ei andnud enam korralikku laadimisvoolu ning lahendus selle remont. 2 päeva hiljem auto käes ja nägu naerul. :cool:
Nimelt hommikul tööle sõites foori alt startides otsustas Saab avariiolekusse minna. Ühtegi kahtlast heli ei tekkinud ning sain 20-ga sõites omal jõul Vikingisse. Ainus mis märkasin oli aku pingelangus.
Diagnoosiks oligi, et genekas ei andnud enam korralikku laadimisvoolu ning lahendus selle remont. 2 päeva hiljem auto käes ja nägu naerul. :cool:
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Seda ma vaatasin, et mis nali see on, selline isend liigub foori tagant nii aeglaselt. Korraks pidurdasin veel kõrval, kuid kõik paistis tore olema ja arvasin, et nauditakse lihtsalt hommikust sõitu. Õhtul oli näha VMi ukse taga, siis sain aru, et ikka põhjusega oli aeglane.