Saab 9000 Aero, 1994, keenius

sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#76

T Aug 14, 2012 11:25

Tundub, et turbo võimaldab masinale üle 400hj ja pihustid vägevamad kui 630cc. Vastasel korral pole originaalist tootlikum pump veel vajalik.
Räägi kõik südamelt ära, Keenius :cool:
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#77

T Aug 14, 2012 14:04

Tegelikult oli selle pumbaga nii et originaal läks katki ja riiulis oli mul juba 044 pump olemas. Ja kuna oli pühapäev ja vaba aega panin selle pumba paaki, mille paigaldus mulle maksis ainult oma vaeva ja 0 päeva ootamist . Tavaliselt peab vähemalt päeva ootama et, Rakveres midagi varuosa näol saada.
kohapealt leiad ainult küünlad ja filtrid kui hästi läheb.
Mul on olemas veel teine Originaal võttur koos pool piduse pumbaga, kui midagi tulevikus ei peaks meeldima saan selle panna.
Nii et, minu jaoks polnud see mõtetu ümber ehitus.
Lihtsalt kasutasin asjad ära mis muidu oleks niisama seisnud.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#78

T Veebr 09, 2016 14:09

Nüüd on jõudnud kätte aeg kus tuleb jälle saabiga tegelema hakata.
Auto on seisnud 2 aastat.
Viimasel korral kui sõitsin hakkas sumutis kergelt õli suitsu tulema.
Tulemus on see et turbo on surnud ja mootor vajaks samuti värskendust.
3 aastat tagasi sai üks mootor koju tassitud ja eelmine aasta isegi mootori pukki pistetud aga siis jälle ei olnud huvi tegeleda.
Tänaseks on uued kuluosad mootorisse tellitud ja hakkab mootori komplekteerimine.
Plaan on teha mootor korda ja peale panna originaal Turbo tagasi:(mitsu td04)
Kui mootor valmis siis saab teha veermiku remondi, puksid sarniirid jne.
Järgmiseks tuleks tegeleda "ripplaega"
Lõpuks peaks laksma ka natuke autot värvida. kunde poolne uks tiib ja kapott. Need on natuke kohati värvi täkkeid täis. 8tsink paistab)
Siis peaks jälle saama sõita.( muide mu auto pole talveti kasutusel olnud sellest ka roostet praktiliselt pole)

Hetkel on kasutuses parim talve auto mida tahta oskan.(subaru impreza GT)
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#79

L Veebr 13, 2016 21:53

Kohale on jõudnud asjad mis tuleb külge kruvida.

Lisatud failid
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#80

T Veebr 16, 2016 12:59

Kui kellegil on pakkuda töökorras mitsu turbo TD04HL , siis võib seda mulle pakkuda.
Hetkel ei leia hea hinnaga GT2860RS või selle uut keskosa.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#81

E Mär 14, 2016 10:48

Plokk on ettevalmistaud.



Lisatud failid
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#82

E Juun 27, 2016 11:30

Mootor on saanud valmis ja auto sõidab igapäevaselt ringi.
Natuke tuleb tegeleda alusvankriga.
Kui saab täis 1000km tuleb teha õlivahetus.



Lisatud failid
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#83

E Juun 27, 2016 14:28

mis boost controller see radika küljes paistab? Pole vist saabi jubinaga tegu?
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#84

E Juun 27, 2016 16:08

Kasutusel on elektrooniline boostcontroller (toote nimi pole meeles)
Aga on väike korralik jublakas mis suudab palju.
Vaikimisi 2 seadet Hi-Boost ja LO-Boost. (ise määrad rõhud)
Lisaks saab juhtida Nitrot vesi pritset.
On olemas Turbo Timer. kõigile toimingutele saada määrata veel eraldi tingimused (palju rõhku, palju volte jne,)
Proovisin ka T7 klapiga turbot juhtida aga mulle see ei meeldinud.
Kasutan T5.2 Aju, sellega ei sa väänet piirata 2 esimesel käigul.
Seega on mugavam startida LO-boostiga ja alates 3 käigust vajadusel HI-Boost sisse lülitada.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#85

N Juun 30, 2016 11:39

Igapäevast tarbimist on hakkanud segama ripplagi.
Lisaks on suure Turbo poolt ära lammutatud esilla puksid.
Tahaks veel natuke lasta autot värvida ka.
Esi tiivad ja stange (hetkel on ees veel tavaline stange)
Aero stange mille sain on sinine. (originaal on natuke liiga räbal et taastama hakata.)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#86

R Juul 01, 2016 3:22

Boostcontroller on äkki Greddy Profec? Oli mul kunagi selline kasutuses, samuti Hi ja Lo andis regullida ja klapp ka välimuselt sama.
Üsna hea jublakas millega sai väikese T25 kiiresti looja karja saata :-)





Lisatud failid
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#87

R Juul 01, 2016 8:35

Mul on Boostcontroller koos displayga. Näitab igasugu infot.
Aku pinge.
Boost peak rõhku(kui kõrgel rõhk on käinud)
hetke rõhku/vaakumit.

https://www.google.ee/search?q=boost+controller&client=firefox-a&rls=org.mozilla:et:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjB3qfUxdHNAhXmPZoKHRq8AiUQ_AUICCgB&biw=1920&bih=909#channel=sb&tbm=isch&q=electronical+boost+controller&imgrc=M_vH6d6VyvbhcM%3A
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#88

N Juul 14, 2016 22:18

Ripp-lagi on nüüd kõrvaldatud. Sai ühelt teiselt saabilt välja koogitud ja enda autole pandud. (muide lael oli kleeps koos vin koodi lõpuga, doonor autol nii polnud)
Laetulel oli vahe selles et,minu autol oli Hella tuli aga doonor uuem ja seal juba tundmatu laetuli. (aastatega õppinud kokku hoidma)
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#89

T Juun 20, 2017 8:38

Mis on ühist Saab 9000-l ja Range Roveril?
Õige vastus on SRS aju.
Olin juba liiga pikalt sõitnud SRS tulega, ja mõtlesin et prooviks selle korda teha.
Võtsin ühelt teiselt Saabilt SRS aju millel rikket sees ei olnud, ja panin peale mõõtmist selleoma autole külge. Kuna MY91-MY95 On kasutusel TRW MPS aju (2 juhtmega diagnostika siin) siis mul ei ole vastavat testrit seda aju lugeda ja nullida. TECH2 asuvad liiga kaugel.
Aga ikkagi jäi tuli Põlema. Avastasin et, üks turvavöö eelpinguti ei andund korraliku ühendust.
Viga sai kõrvaldatud aga tuli ise ära ei kustu.
Sai netist uuritud mis võimalused on. Tuli põhimõteliselt kahte sorti vastust ISAT ja TECH2.
MA siis mõtlesin et, äkki õnnestub SRS aju seest eepromist tuli kustutada.( ei leidnud korraliku infot milline eeprom kasutusel on)
Tekkis juba selline olukord et, kas tõesti pean Rakverest Tallinnasse sõitma, ainult SRS tuld kustutama.( aga kui uuesti põlema läheb siis jälle)
Ma ei jätnud jonni ja lugesin kõik saab 9000 SRS teemad läbi. Tulemus tuleb leida ikka tech2.
Ise oman mitmeid erinavaid diagnostika sedameid, ja kas tõesti siis pole mul võimalust sellest tulest jagu saada.
Netis ringi kolades sattusin ühe pistiku pildi peale mis oli sama Saabil kasutatava SRS pistikuga. Pildi peale klikkates jõudsin Range Roveri foorumisse kus oli ka Pistiku PINOUT skeem, see kattus 100% Saabiga.
Siis tekkis mõte Et, login testris Range roveri alt ja proovi saabi SRS lugeda. Takistus oli see et, milliseid jutmed tuleks Testris Ühendada.
Väike Ossiga mõõtmine ja otsustasin Kasutada Tavalist K-line L-line pinne.
Tulemus oli see et, veakoodid tuli esile ja sain ka need ära kustutatud.
Seega SRS korras ja tuli kustus.
Range Rover klassik kasutas sama SRS moodulit kuni 1996 aastani. Ja isegi Diagnostika protokol on sama.
Naljakas on see Launch testri tootja seda pole tähele pannud.
Seega on mul olemas võimalus Saab 9000/900 MY91-MY95 teha mootori ja SRS diagnostikat Ilma Tech2-ta. Alates MY95 saan teha ka ülejäänud ajudele diagnostikat (EDU, ACC jne)
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#90

E Apr 15, 2019 15:34

Kes on mures diagnostiga siis on olemas ka tech2.
Seega Rakvere kandis saan abiks olla.
Vasta