Roolivõimu pump kiunub
Kui õhku sisse tõmbab,siis peaks ka õli vahtu minema ja korgist välja ajama ,vähemalt on selline minu kogemus mitme erineva mudeliga ja sedagi on juhtunud talvel väga külmaga ja just hommikul käivitades.Korgil on vent. auk ja õige õlikoguse korral ei tohiks midagi juhtuda ka ilma korgita käivitdes.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Minul enne õlivahetust oli samomodi sahin(rohkem undas isegi) vahet pole kuhu keerad, aga siis kui vahetasin õli(roheline originaal), siis sahin ainult kui keerad lõppu ja hoiad(mida juhtub hästi harva).
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Minu kogemus: Värske õli võib sisaldada väikseid õhumulle (valades), mis panevad pumba korralikult undama. Aitab lihtsalt seismine, õhumullid kogunevad kokku ja käima pannes lükatakse paaki. Peaks vait jääma. Teine variant on see, et pumba lamellid (on vist õige sõna) on ära kulunud ja siis ei aita undamise vastu enam eriti midagi. Mõni vend keerab lamellid ümber, siis on ka mõnda aega vait või vaiksem.
Endal ka undas pump kunagi. Tutika hind oli mingi 300 kanti ja otsutasin ise asja uurida. Tellisin mingi Läti poe kaudu eBayst poole odavamalt tutika jupi. Läks asi külge. Sõitis see jublakas mingi 5000km ja undas hullemini kui originaal, mis oli juba pea 300 000km valu saanud. Läks kasutatud korralik peale uuesti. Hiina juppe ärge ostke! Kõik ei ole kuld mis hiilgab :)