Käigukasti teema
Arvan, et 7-ne on piisav, 8-ne vast meie oludes liiga kiire, auto muutub suht uimaseks, kuna käigud pikad (kuigi pole ise proovinud).
8-se saamine on ka omaette teema, neid hannakaid müüakse ikka hingehinnaga.
Samas pead arvestama, et kui oled 6sega harjunud, siis 7sega on kiirendus kehvem ja auto uimasem.
Samas 7sega on maanteel ikka mõnusam kulgeda, pöörded mõistlikumad.
8-se saamine on ka omaette teema, neid hannakaid müüakse ikka hingehinnaga.
Samas pead arvestama, et kui oled 6sega harjunud, siis 7sega on kiirendus kehvem ja auto uimasem.
Samas 7sega on maanteel ikka mõnusam kulgeda, pöörded mõistlikumad.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kui saad ülekandearvu väiksemaks,teo ja taldreku vahel,siis saad iga käigu jaoks kiirust juurde,diferentsiaal ei puutu asjasse.Need on alati omavahel paaris ja ei saa ainult ühte neist vahetades midagi muuta,vaid lõhud ära.Ketihammakas on mootorrattal.
Saan harva sõita SAABIGA.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Kett on klassiku käigukastis...
Kui saad ülekandearvu väiksemaks,teo ja taldreku vahel,siis saad iga käigu jaoks kiirust juurde,diferentsiaal ei puutu asjasse.Need on alati omavahel paaris ja ei saa ainult ühte neist vahetades midagi muuta,vaid lõhud ära.Ketihammakas on mootorrattal.
Keti puhul on ka vaja mõlemad hammasrattad vahetada, muidu jääb kett lühikeseks.
Klassiku peaülekanne on kettidega, ehk siis ühendus mootori ja käigukasti vahel, guugelda kui ei usu...
Hammakaid vahetatakse paarikaupa, ketid on erinevatel ulekannetel sama pikkusega. Vist oli mingil erilisel aeglasel ülekandel eri mõõduga ketid..
Hammakaid vahetatakse paarikaupa, ketid on erinevatel ulekannetel sama pikkusega. Vist oli mingil erilisel aeglasel ülekandel eri mõõduga ketid..
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Klassiku mootor on "tagurpidi, Sidur radika poole, Käigukast mootori all. Kast ja mootor on ühenduses ketiga.
Uurin selle teema alt vähe klassiku (900 ilma turbota ja 88 aasta) siseelu kohta. Vasakul pool mootorit on õlivarras aga teisel pool ol veel üks vardake, ons see käigukasti mõõtevarras?
Lisaks mis otstarvet täidab anum mis asub väiksest vardast salongi poole liikudes?
Lisaks mis otstarvet täidab anum mis asub väiksest vardast salongi poole liikudes?
Väike varras vl kollektori pool on käigukasti varras. Salongi poole jääb roolivõimu anum kui on 8v mootor.albertini kirjutas: ↑E Mai 04, 2020 13:51Uurin selle teema alt vähe klassiku (900 ilma turbota ja 88 aasta) siseelu kohta. Vasakul pool mootorit on õlivarras aga teisel pool ol veel üks vardake, ons see käigukasti mõõtevarras?
Lisaks mis otstarvet täidab anum mis asub väiksest vardast salongi poole liikudes?