Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Tervitus kaas haigetele,
kuna haigus süveneb ja paranemis märke pole näha, siis sai reedel rongiga Tartus käidud ja kasutaja rantto käest üks asjandus koju toodud.
Sai ka saares oleva valge peale mõeldud, aga valik osutus siiski selliseks sorry kasutaja raaska.
Kuna auto on juba vähe parendatud, siis plaanis iluvead kõrvaldada ja hoida originaali lähedasena.
Kellal 217000, raamat täidetud ja paistab normaalselt hoitud olema.
Mis siin ikka pikka juttu, loodame, et SAAB sõita ka, kui ei siis küll Werner aitab.
Terv, Ainar
kuna haigus süveneb ja paranemis märke pole näha, siis sai reedel rongiga Tartus käidud ja kasutaja rantto käest üks asjandus koju toodud.
Sai ka saares oleva valge peale mõeldud, aga valik osutus siiski selliseks sorry kasutaja raaska.
Kuna auto on juba vähe parendatud, siis plaanis iluvead kõrvaldada ja hoida originaali lähedasena.
Kellal 217000, raamat täidetud ja paistab normaalselt hoitud olema.
Mis siin ikka pikka juttu, loodame, et SAAB sõita ka, kui ei siis küll Werner aitab.
Terv, Ainar
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
SN: 218000
Sai Härra Trionicut paar korda külastatud.
Tänaseks siis tehtud: uus õliradikas, termostaat, õlivõtturi sõela puhastus,DI määritud, käigukastiõli vahetus 2x, silikoon voolik, pidurivõimendi mansetid, uued kettad, klotsid.
Sai päris heaks, käigukast tahab veel sisse töötamist, kuna seal oli korralik tavott sees. Muidugi tonnise kastiga praegu veel harjunud ja vajab harjumist see 9-5 oma.
Aga muidu hea lennuk ikka ja minek väga vaba.
:beer:
Terv, Ainar
Sai Härra Trionicut paar korda külastatud.
Tänaseks siis tehtud: uus õliradikas, termostaat, õlivõtturi sõela puhastus,DI määritud, käigukastiõli vahetus 2x, silikoon voolik, pidurivõimendi mansetid, uued kettad, klotsid.
Sai päris heaks, käigukast tahab veel sisse töötamist, kuna seal oli korralik tavott sees. Muidugi tonnise kastiga praegu veel harjunud ja vajab harjumist see 9-5 oma.
Aga muidu hea lennuk ikka ja minek väga vaba.
:beer:
Terv, Ainar
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Nägin ka su masinat Trionicu juures lae all ning imestasin kui ilus-puhas roostevaba.
Eks minu Sveitšist toodud masin oli ka kunagi aastaid tagasi selline :)
Muredut lendu!
:beer:
See rooste teema on siin mail päris aktuaalne. Eks kevadeks ole rebane juba ligi. Samas seal seda rauda küll mida järada. Ise mõttlesin Krowni teenust kasutada, aga teager arvas, et pole mõtet. Kui siis ainult uuele autole. On kellegil Krowniga kogemusi?
Terv, Ainar
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
On kellegil Krowniga kogemusi?
Mu 9000 Aero on nende juures kaitse peale saanud kaks aastat tagasi. Võrreldes varasema 9000 CDE kogemusega paistab olevat abi küll. Võibolla peab varsti uuesti käima. Seega kogemuse alusel soovitan ja seda ka vanemale autole. Kui ise ei viitsi jamada, siis saabianti kaudu organiseeritakse see ka ära.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
On kellegil Krowniga kogemusi?
Mu 9000 Aero on nende juures kaitse peale saanud kaks aastat tagasi. Võrreldes varasema 9000 CDE kogemusega paistab olevat abi küll. Võibolla peab varsti uuesti käima. Seega kogemuse alusel soovitan ja seda ka vanemale autole. Kui ise ei viitsi jamada, siis saabianti kaudu organiseeritakse see ka ära.
Ok tänud. Kodulehel on jutt muidugi väga hea, aga eks käin kohapeal ära ja uurin asja. Ja tõde selgub ajajooksul. Soovitavad iga aasta protseduuri teha.
Terv, Ainar
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Vaatasin veel ja mõtlesin et udutuledesse võiks mingid valgemad pirnid panna.
Lootuses homme Suvepäevadele jõuda, vahetasin täna suure hirmuga xenonid ka ära, kuna üks oli punane ja teine strobos nii kuidas tahtis. Oleksid saanud jälle märkuse välja kirjutada.
Tuli välja, et punaseks oli läinud Philipsi oma ja vilgutaja oli Osrami toodang. Sveitsis, siis ei teata peale kastiõli vahetusvälbale veel ka seda, et xenone on mõtekas koos vahetada.
Sisse läksid Osramid.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Lennuk lendab muretult.
Suured tänud Trionicule, kelle kätte auto viisin ja vajalikud tööd kohe tehtud said. Pareguseks pea 3000km sõidetud ja tundub, et hakkan harjuma selle jäikuse ja rehvikahinaga. Rehvikahina vastu tuleb lihtsalt muusika kõvemaks keerata ja sellles autos on muusikat minu jaoks piisavalt.
Suvepäevadel sai siis peoga pirne vahetatud nooblimate ja tänapäevaste vastu. Udukatesse läksid ledid ja tagatuledesse punased..
Teha on vaja veel nii mõndagi, kuna tundub, et härra kes algselt omale Hirschitud SAABi tellis on ennem müüki andnud auto kellegi käsutusse, kelle gabariidi tunnetusega probleeme esines. Sellest sõltuvalt tuleks värvida esi ja taga pamper ja veljed. Veel peab ka autovärvi proovima poleerimisega vähe värskendama. Veljed lähevad talvel töösse, siis kui naelad alla SAAB.
Samas meie sõbralikus Tallinnas on juba küljed ära pekstud ja tagatiival korralik muljumis jälg sees. Need asjad loodan mölgimehega hakkama saada, kuni järgmise poes käiguni.
Septembris plaanis ka rullidel ära käia.
Autoga olen väga rahul ja algselt puhtalt emotsiooni-ostuna tundunud tegevus on tänaseks päevaks muutunud, mis on põhiline. Kasutaja ranttole ka viis pihku, sebis ausa asja.
Lendame edasi.
Suured tänud Trionicule, kelle kätte auto viisin ja vajalikud tööd kohe tehtud said. Pareguseks pea 3000km sõidetud ja tundub, et hakkan harjuma selle jäikuse ja rehvikahinaga. Rehvikahina vastu tuleb lihtsalt muusika kõvemaks keerata ja sellles autos on muusikat minu jaoks piisavalt.
Suvepäevadel sai siis peoga pirne vahetatud nooblimate ja tänapäevaste vastu. Udukatesse läksid ledid ja tagatuledesse punased..
Teha on vaja veel nii mõndagi, kuna tundub, et härra kes algselt omale Hirschitud SAABi tellis on ennem müüki andnud auto kellegi käsutusse, kelle gabariidi tunnetusega probleeme esines. Sellest sõltuvalt tuleks värvida esi ja taga pamper ja veljed. Veel peab ka autovärvi proovima poleerimisega vähe värskendama. Veljed lähevad talvel töösse, siis kui naelad alla SAAB.
Samas meie sõbralikus Tallinnas on juba küljed ära pekstud ja tagatiival korralik muljumis jälg sees. Need asjad loodan mölgimehega hakkama saada, kuni järgmise poes käiguni.
Septembris plaanis ka rullidel ära käia.
Autoga olen väga rahul ja algselt puhtalt emotsiooni-ostuna tundunud tegevus on tänaseks päevaks muutunud, mis on põhiline. Kasutaja ranttole ka viis pihku, sebis ausa asja.
Lendame edasi.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Mul kere on ilus, aga altvaates enam mitte.
Eks Krown ongi ainuke võimalus seda ennetada.
Krown on kõigest üks bränd. Lihtsalt on end enim reklaaminud ja toote pealekandmisteenusega üheks paketiks vorminud - sestap on osadele inimestele ainukesena tuntud :)
teema peategelase põhi paistab Rantto pildil nii hea, et väärib KINDLASTI säilitamist ehk mingit sorti roosteprofülaktikat. Kui taladel justkui rauda on, siis põhjaplekk on täitsa tavaline 0,7..0,8mm ehk siis kergesti (nt põhjapunnide servast) läbiussitav.
mu esivanem lasi just oma masina Krownitada - maksis ca 170 raha ja ca 2a pärast on (ca 100eur maksev) uuendamine. Kunagi tundus see asi mulle kallis, aga tänapäeval enam mitte. Mulle paistis see Krown vedelamat sorti kerevaha taoline. Niiet nn uuendusvajadus on täitsa usutav - eks ta kulub siit-sealt maha.
samas oma masinatele kannan muidugi korrosioonitõrjed ise - ca tunnike..kaks tegevust ning materjalikulu 5..7 (kivikaitsepüstoli-)potsikut kerevaha ja põhjamastikseid. Taoliseid korrosionitõrje-teenuseid võiks tehniliselt iga kompressorit omav töökoda pakkuda.
edit: uuri oma esimeste õõtshoobade roostesisaldust. Ma pistan lähipäevil oma saabiteemasse mõned esisillapildid: need olid mul pääris kohutavad - paks kiht nn pundunud roostet, mis haamriga kopsides suurte tükkidena irdus. Kümnend vanematel oopelitelgi on õõtsamaterjal parema metallikoostisega ja pole kaugeltki nii jube...
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Käisin täna Krownis ja reedel töösse. Ise kahjuks mastiksitega aega tegeleda ei ole ja tuleb teenus sisse osta. Sai pea 10 min arutletud ja tehnoloogiat uuritud. Sain ilusti küsimustele vastused ja kui ütlesin, et SAABi vaja teha, siis kukkus ka -10%
Eks näis, hullemaks vaevalt läheb ja auto pidid ka puhtaks pesema :)
Eks näis, hullemaks vaevalt läheb ja auto pidid ka puhtaks pesema :)
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
mõistlik - liiga hea masin Sul, et vaid tarbida (ja käest lasta)! ;)
AGA vaata enne möslamist esiõõtsad ikka üle - kui seal on nn kihiline rooste, tahab see mahapeksmist, roostemuundurit ning soovitavalt värvi: tuim nn õlija kihi pealekandmine ei päästa sellist olukorda ning hiljem on see kiht vaid kahjuks. St kui olukord on seal kole, las katavad õõtsad ja jätavad mängust välja.
AGA vaata enne möslamist esiõõtsad ikka üle - kui seal on nn kihiline rooste, tahab see mahapeksmist, roostemuundurit ning soovitavalt värvi: tuim nn õlija kihi pealekandmine ei päästa sellist olukorda ning hiljem on see kiht vaid kahjuks. St kui olukord on seal kole, las katavad õõtsad ja jätavad mängust välja.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
mõistlik - liiga hea masin Sul, et vaid tarbida (ja käest lasta)! ;)
AGA vaata enne möslamist esiõõtsad ikka üle - kui seal on nn kihiline rooste, tahab see mahapeksmist, roostemuundurit ning soovitavalt värvi: tuim nn õlija kihi pealekandmine ei päästa sellist olukorda ning hiljem on see kiht vaid kahjuks. St kui olukord on seal kole, las katavad õõtsad ja jätavad mängust välja.
Ok tänud soovitamast, räägin õõtsa teema üle. Kindlasti annan ka tagasiside, kuna alguses olin suht skeptiline. Aga eile suheldes silmast silma, siis kas hästi õpitud müügimehe jutt või lihsalt kogemuste põhjal olid päris head argumendid, millest mulle piisas, et ära proovida.
Terv, Ainar
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt: