Täpselt nii olengi teinud. Aga paksemat, kui 0,8mm plekki keeruline leida, ühe lammutatud klassiku pealt hetkel kasutan, kuid seal pole kah palju võtta. Tea kas (väike)kaubikutel on pisut paksem plekk. Mul lisaks üks Renault 25 kapott ja katus, kahjuks isegi sellel suurel vanakooli autol 0,8mm plekk.Vägevad pildid ja st kere. aga jõudu palju!
niipalju võin soovitada, et ...
Keevitusega nii, et kasutan sellist, saksa nime taga (vist kvaliteetsem) hiinakas, ta automaatne ja isegi väikese vooluga auk suht lihtne tulema. Pealtpoolt saan juba hakkama aga altpoolt keevitamine veel väga ei õnnestu, peab harjutama ja sättima.
See allolev topeltplekk oli osaliselt hull, kuid rooste nii ehk naa plekkide vahel. nii vahetasin ta alates kolme pleki kohast kuni koopani välja. Ja altpoolt oli see serv tehasest paksult keremastiksiga koos, pealtpoolt aga pigimati all. Kavatsen pigimati tagasi panna ja altpoolt vast samamoodi teha, seega ega vahet ei tee, näeb endiselt välja, nagu tehasest tulnud. Keevituse olen puhastanud ja siis roostesurmaga üle käinud, et saaks rahulikult edasi minna. Nagu ühelt pildilt näha, pole tehasetöö ka puhas olnud, miski teip on üle värvitud ja siin-seal ka keevituspuru üle värvitud ... Tea kas peaks alles jätma