Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik
Always wanted
a fast car.
A black one.
2016
DI kassett
küünlad
tühikäiguklapp
väntvõlli andur
kütuserõhuregulaator
kütusefilter
vändaandur
lambdaandur
pensupump
silikoonvoolikud
polüuretaan mootori kandepuksid
Lesjöfors maldaldus vedrud 40mm
2017
termostaat
roolivõimendi hüdraulikaõli
roolivõimendi õlifilter
drosselklapi puhastus
veepump
väntvõlli simmer
õlipumba tihend
soonrihm
rihmapinguti rull
rihmarull keskmine
juhtrull
salongikütte radiaator
salongiventilaator
pidurivedelik Blue Racing
õlifilter
õhufilter
salongiõhufilter
pidurikettad
piduriklotsid
siduri peasilinder
süüteküünlad
termostaat
käigukasti uretaanpuks
esimese õõtshoova tagumised uretaanpuksid
esimese stabilisaatori uretaanpuksid
tagumise stabilisaatori uretaanpuksid
mootoripadja vahetus
KONI amordid
do88 voolikud
BPC klapp
2018
salongi radikas
käigukasti sünkronisaatorid
puhastatud drosselklapp
Mootori õlivahetus 315000
Kasti õlivahetus 315000
Viimati muutis denczik, T Mär 20, 2018 2:16, muudetud 16 korda kokku.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Ja tegidki ära selle :D
Muretut kulgemist!
Muretut kulgemist!
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Tänud head kolleegid! :beer:
Tundub,et vähemalt autokahekümneneljas on nüüd kõik tonnised kokku ostetud! :head:
Esimesed sõidetud 300km Aeroga olid fantastilised. Ma pole mingi suur tallaja, aga kolmas käik on lihtsalt liiga mõnus ja see turbo ptsss hääl käiguvahetusel avatud akendega on päris äge kuulata.
Tundub,et vähemalt autokahekümneneljas on nüüd kõik tonnised kokku ostetud! :head:
Esimesed sõidetud 300km Aeroga olid fantastilised. Ma pole mingi suur tallaja, aga kolmas käik on lihtsalt liiga mõnus ja see turbo ptsss hääl käiguvahetusel avatud akendega on päris äge kuulata.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
vaatan et see auto seisab minu maja ees praegu, õnnitlused Aero leidmise puhul.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Kenad veljed. Ainsad väga lahedad SuperAero kõrval! Üks päev nägin seda jäin täitsa järgi vaatama, sest neid velgi näeb selle auto all üliharva!
Muretuid kilomeetreid! :)
Tonnine Aero on lõbus auto sõita!
Muretuid kilomeetreid! :)
Tonnine Aero on lõbus auto sõita!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Päris huvitav võrdlus, aga siiski plaanis aerole natuke laiemaid velgi alla panna, kas näiteks mõnel heal tonnise sõbral oleks huvi nende olemasolevate vastu ? ;)
Kenad veljed. Ainsad väga lahedad SuperAero kõrval! Üks päev nägin seda jäin täitsa järgi vaatama, sest neid velgi näeb selle auto all üliharva!
Muretuid kilomeetreid! :)
Tonnine Aero on lõbus auto sõita!
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
The BORBET Design A in the "Sports" category has been one of the absolute classics under the alloy wheels.
Mis need on? Borbet A-d? Need võivad kohati väga palju raha maksta...
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
hei )))
vaatasin juba kaugelt, et ristmikul ühe ägeda musta tonnise nina paistab,
kas kokkutulekul viskame surri? ;)
vaatasin juba kaugelt, et ristmikul ühe ägeda musta tonnise nina paistab,
kas kokkutulekul viskame surri? ;)
Ilus:love:
Saime käppa visatud Paide vahel:)
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
head kolleegid, jäänud nüüd aeroga mitu korda tee peale, ei oskagi nüüd midagi ette võtta,
kõik algas sellega, et käivitamisel auto võttis aeglaselt pöördeid ülesse ja natuke raputas, sõites oli korras, kuid siis alustasin vigade parandusega,
oktoobris-novembris vahetatud:
uus di kassett
vahetatud küünlad
uus tühikäiguklapp originaal
väntvõlli andur
kütuserõhuregulaator
vändaandur
lambdaandur
silikoonvoolikud pandud
pensupump vahetatud suvel eelmise omaniku poolt ning peaks olema 9-5 oma, turborõhk läheb põhja kui talda anda;
praegu auto käivitub poolest pöördest ning pöörete viivitust enam pole, ei raputa, see viga sai kõrvaldatud,
nüüd aga maanteel ühtlaselt sõites hakkavad pöörded kaduma ning olen sunnitud teepeale jääma; kui 2-3 minutit oodata, uuesti käivitub poolestpöördest kuid pöörded hakkavad jamama ja püsima ei jää, kohesel sureb välja, saab koju ainult treileriga.
esimest korda teele jäädes läks kohe vahetusse tühikäigu klapp ja kütuserõhuregulaator,
teist korda maanteel juba näitas check engine: viga oli lambda anduris - vahetatud
siis uuesti samamoodi jäin seisma kuid juba linnas - ei olnud ühtlane sõit ja veakoodi lugedes viitab preagu valele segule,
segu on kontrollitud, vale ei saa olla, hooldus tehtud novembris,
kui auto päev kaks seisab, siis käivitub ja ringi sõidab, ei saagi aru, et midagi viga oleks,
nüüd probleem selles, et kardan kusagile maanteele sõita, sest kui pöörded hakkavad jamama, siis selline tunne, et nagu jõud kaob ja (nagu jääks autol kergelt õhust puudu?raske kirjeldada), mingit kolinat pole,
kas on keegi tonniste meestest sarnase fantoom murega kokku puutunud või tekib mingid mõtted seda lugedes, püüdsin kirjeldada probleemi enamvähem adekvaatselt, ehk keegi sportlikust huvist jagaks minuga mõtteid?
Tänud
kõik algas sellega, et käivitamisel auto võttis aeglaselt pöördeid ülesse ja natuke raputas, sõites oli korras, kuid siis alustasin vigade parandusega,
oktoobris-novembris vahetatud:
uus di kassett
vahetatud küünlad
uus tühikäiguklapp originaal
väntvõlli andur
kütuserõhuregulaator
vändaandur
lambdaandur
silikoonvoolikud pandud
pensupump vahetatud suvel eelmise omaniku poolt ning peaks olema 9-5 oma, turborõhk läheb põhja kui talda anda;
praegu auto käivitub poolest pöördest ning pöörete viivitust enam pole, ei raputa, see viga sai kõrvaldatud,
nüüd aga maanteel ühtlaselt sõites hakkavad pöörded kaduma ning olen sunnitud teepeale jääma; kui 2-3 minutit oodata, uuesti käivitub poolestpöördest kuid pöörded hakkavad jamama ja püsima ei jää, kohesel sureb välja, saab koju ainult treileriga.
esimest korda teele jäädes läks kohe vahetusse tühikäigu klapp ja kütuserõhuregulaator,
teist korda maanteel juba näitas check engine: viga oli lambda anduris - vahetatud
siis uuesti samamoodi jäin seisma kuid juba linnas - ei olnud ühtlane sõit ja veakoodi lugedes viitab preagu valele segule,
segu on kontrollitud, vale ei saa olla, hooldus tehtud novembris,
kui auto päev kaks seisab, siis käivitub ja ringi sõidab, ei saagi aru, et midagi viga oleks,
nüüd probleem selles, et kardan kusagile maanteele sõita, sest kui pöörded hakkavad jamama, siis selline tunne, et nagu jõud kaob ja (nagu jääks autol kergelt õhust puudu?raske kirjeldada), mingit kolinat pole,
kas on keegi tonniste meestest sarnase fantoom murega kokku puutunud või tekib mingid mõtted seda lugedes, püüdsin kirjeldada probleemi enamvähem adekvaatselt, ehk keegi sportlikust huvist jagaks minuga mõtteid?
Tänud
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Tänud ivomets, uurin,
eelnevalt unustasin mainida, et maanteel annab 30-40 kilomeetrit vabalt sõita, enne kui hakkab jõudu kaotama,
kolleegid, kellel veel mõtteid, peletame üheskoos fantoomi minema, et ta aerot ei kiusaks; kõik kogemused või teoreetilised ettepanekud on oodatud,
Team9000 - assemble! :notworthy:
eelnevalt unustasin mainida, et maanteel annab 30-40 kilomeetrit vabalt sõita, enne kui hakkab jõudu kaotama,
kolleegid, kellel veel mõtteid, peletame üheskoos fantoomi minema, et ta aerot ei kiusaks; kõik kogemused või teoreetilised ettepanekud on oodatud,
Team9000 - assemble! :notworthy:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Tänud saabu14jr vihje eest,
MAP andurit vahetanud pole, aga paagituulutuse sümptom tundub, et hakkab vilja kandma - tõesti suvel oli ju voolik seal rattakoopas lahtine, täiesti võimalik, et niiskete ilmadega sodiga nüüd umbe läinud/(külmunud?). Nädala alguses proovin sellega tegeleda.
sain täna hommikul u2u healt aero omanikult, kes samuti kinnitas teemas tõstatatud kolleegide kahtlusi paagituulutuse osas, sest tema tonnisel kirjelduse järgi oli samasugune mure ning seni kuni paagi tuulutus korda tehti, siis lahtise korgiga sõites oli kõik norm,
preagu talvel lahtise korgi varianti katsetama ei hakkaks, aga kui tuulutuse puhastusest kasu pole, ehk siis tundub, et MAP andur järgmisena tuleks ette võtta?
kas võib elektroonika poolelt veel midagi olla, millele tähelepanu pöörata?
MAP andurit vahetanud pole, aga paagituulutuse sümptom tundub, et hakkab vilja kandma - tõesti suvel oli ju voolik seal rattakoopas lahtine, täiesti võimalik, et niiskete ilmadega sodiga nüüd umbe läinud/(külmunud?). Nädala alguses proovin sellega tegeleda.
sain täna hommikul u2u healt aero omanikult, kes samuti kinnitas teemas tõstatatud kolleegide kahtlusi paagituulutuse osas, sest tema tonnisel kirjelduse järgi oli samasugune mure ning seni kuni paagi tuulutus korda tehti, siis lahtise korgiga sõites oli kõik norm,
preagu talvel lahtise korgi varianti katsetama ei hakkaks, aga kui tuulutuse puhastusest kasu pole, ehk siis tundub, et MAP andur järgmisena tuleks ette võtta?
kas võib elektroonika poolelt veel midagi olla, millele tähelepanu pöörata?
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ma küll ei tea kuidas tonnisel aga olen näinud mingil masinal paagituulutuse puudumisest katkiläinud bensiinipumba kopsikut koos muu sinna kuuluvaga. Lihtsalt paak tõmmati vaakumiga nii kokku, et see hävitas seal selle pumbasüsteemi plastik asjad. lihtsalt vihjeks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Paagituulutus on põhjalikult kontrollitud, sain teada, et see lahtine tuulutusvoolik oli muda täis, nüüd sai see vahetatud.
Veel pensupumba kallale ei läheks; MAP anduri hetkel samuti välistame;
Tänan kõiki kolleege nõuannete eest! Täna õhtul või homme panen soojalt riidesse lähen maanteele testima, hoidke pöialt!
Vahepeal on kapoti alla tekkinud ka ägedad polüuretaan puksid. Vanad kummist nägid päris väsinud välja.
Veel pensupumba kallale ei läheks; MAP anduri hetkel samuti välistame;
Tänan kõiki kolleege nõuannete eest! Täna õhtul või homme panen soojalt riidesse lähen maanteele testima, hoidke pöialt!
Vahepeal on kapoti alla tekkinud ka ägedad polüuretaan puksid. Vanad kummist nägid päris väsinud välja.
Viimati muutis denczik, K Okt 11, 2017 7:51, muudetud 1 kord kokku.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Head kolleegid, ei aidanud paagituulutuse kontroll.
Sõitsin nädal aega linnas ja kõik oli hästi.
Eile läksin maanteele ning ühtlase sõiduga 95km/h auto hakkas jõudu kaotama ning check engine süttis, jäin teeservale pidama. Sõidetud sai natukene alla kahekümne kilomeetrid distantsi.
Lähen nüüd MAP sensori kallale.
Ootan hinnapakkumist.
Sõitsin nädal aega linnas ja kõik oli hästi.
Eile läksin maanteele ning ühtlase sõiduga 95km/h auto hakkas jõudu kaotama ning check engine süttis, jäin teeservale pidama. Sõidetud sai natukene alla kahekümne kilomeetrid distantsi.
Lähen nüüd MAP sensori kallale.
Ootan hinnapakkumist.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .