Nii, sa ühinetud ühe vanade autode seltskonnaga ja käidud põhja-Poolat uudistamas. Auto pidas üle 2000Km sõitu vastu, oli täitsa mugav sõita, aga väga palav.
Enne sõitu jamasin temaga pool nädalat, isegi Ivomets käis aitamas, avastasime termomeetriga mõõtes, et jahutussüsteem on ikka väga niru sellel autol, isegi tühikäigul on jahutusvee temperatuur 100 ja peale kraadi igal pool. Nende palavate päevadega siis muud üle ei jäänud, et kui ummikutesse jäin, tuli salongisoojendus täistuuridele panna. See aitas. Ainus tüütu probleem kogu teekonnal oli käivitus peale väikest pausi (5 - 30 min), käia nagu segane, enne kui käima saad (miski ei aidanud, ei tooreklapp, gaasi andmine (kiirenduspumba kaudu lisakütus) enne starterit jne.). Ja millegipärast just Lätis oli mul sellega probleeme, mujal eriti mitte (Lätis nii minnes, kui tulles kõige palavam). Samas külma mootoriga käivitus kohe.
Katsetasin ka toru sisselaskes, et mootor saaks altpoolt jahedamat õhku (maanteel "miniturbo"), aga see ei aidanud miskit.
Ja Simson sportsummuti (juba ostes oli all), kiirusel kuni 90Km/h (aknad lahti) oli täitsa talutav, aga vahemikus 90 - 100Km/h paneb kere resonantsi, e. müriseb mehiselt. Kiiremini sõites taas mitte.
Ja Leedu kiirteel võttis kärmelt ka 130Km/h sisse. Oleks edasigi läinud aga ei tahtnud piinata oma masinat.
Kütusekulu tuli keskmiselt 7,2. Nigu tänapäeva auto

. Enamasti 98 kütusega sõites.