Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )

Vasta
Vector1.9
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 18, 2016 14:40
Asukoht:
Auto:

#1

Mure siis tänasest selline, et poole sõidu pealt läks põlema akutuli. Generaator laeb ca 11.54v ja akus ka umbes sama kogus voolu. Kas siis viga võib olla vaid Generaatori harjades või võib miskit muud seal veel olla? Autoks Saab 9-5 Vector 2006a ja 1.9TDi 110kw
13piisab
Postitusi: 471
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#2

ehk siis generaator ei lae. Ilmselt ei räägi Sa mitte generaatoripingest vaid ainult akupingest, st akut Sa ilmselt lahti ei ühendanud. Kui töötava masinaga akut lahti ühendades masin sureb, on laadimine olematu. Põhjus kas gene ergutus, nn tablett (pmst kah "generaator") või siis generaator ise (sh harjad).
Vector1.9
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 18, 2016 14:40
Asukoht:
Auto:

#3

Mõõtsin ka eraldi Geneka pinget, see oli 11.54v. Kohe lähen ja proovin kas töötava mootoriga sureb välja või mittte.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

Siin pole midagi mõõta ju. Genekal tuleb harjade kompunn välja võtta ja uus asemele ja on üldjuhul mure murtud. Pinge peaks olema ju ligi 14v.
Vector1.9
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 18, 2016 14:40
Asukoht:
Auto:

#5

Olen sel teemal suht võhik. Keegi teab kedagi, kes teaks kedagi kes oskaks öelda kus Tartus saaks seda võimalikult kiirelt teha. Antud hetkel ainus liikumisvahend ja väga seisma ei saa jätta. Samas ka küsimus et kas on väga hull kui praegu sellisel moel edasi sõita?
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#6

1,9D genekal on viga tavaliselt dioodides, kui raha vähe siis lase pädevas kohas remontida. Muidu soovitaks uuema tüübi Boschi geneka soetada.
Remonditud genekas ei pruugi sellel mootoril kaua kesta.
Vector1.9
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 18, 2016 14:40
Asukoht:
Auto:

#7

Teab Keegi mõnd pädevat kohta tartus kus alustuseks remontida?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#8

Betooni 2a generaatorid starterid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

Kui aku lahti ühndada ja gen. pingeid proovida, siis on tõenäolislet ka palju muid jubinaid tarvis uued soetada. :mad:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vector1.9
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 18, 2016 14:40
Asukoht:
Auto:

#10

Mis seal siis juurde oleks vaja soetada?
entson
Postitusi: 509
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#11

Sõita saad seni kuni aku vool nii väike,et välja sureb või ei lähe enam käima.Haynes"i manuaal keelab töötava mootoriga aku juhtmete lahtiühendamise,generaatori küljest lahtiühendamise ja ka lahtivõtmise kontrollmõõteriistadelt(näidikutelt).
Saan harva sõita SAABIGA.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Suurim kuritegu autole oleks töötava mootoriga akuklemm lahti ühendada.
13piisab
Postitusi: 471
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#13

Suurim kuritegu autole oleks töötava mootoriga akuklemm lahti ühendada.
ei ole see asi nii hirmus kedagi. Ma harrastan (oma masinatel) kui vaja ja praktikas ei ole nn teoreeetilised ohud realiseerunud.
nn teoreetiline häda võib tekkida aku kui pinget stabiliseeriva kondensaatori eemaldamisel juhul, kui generaator annab el süsteemi lahkelt vahelduvkomponenti ja miski el süsteemis ei saa sellega hakkama. Mulle tundub suht teoreetiline võimalus - kas on kellelgi näidet praktikast, kus akuta el süsteem oleks mõne oma osa surmanud?

aga jah - õige ta on, et selline asi omal vastutusel ja professionaalsed autode remontijad ärgu parem võõrastel masinatel selliseid lähenemisi viljelegu :)
Vector1.9
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 18, 2016 14:40
Asukoht:
Auto:

#14

Sai vahetatud siis pingeregulaator kuid teeb ikka samasugust nalja, et kui aku ära vahetada siis teatud aja ei viska tulesid põlema armatuuris ja kui veidikene kohapeal töötab siis hakkab ükshaaval armatuuris tulesid põlema viskama. Harjad ja muu on korras. Mis seal veel olla saab, et nii teeb?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#15

Kas juhtmete ühendused on ülekontrollitud? Generaatorist akusse!
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#16

Sa vist ikka ei lasknud seda pädevas kohas remontida.
Milleks seda pingeregulaatorit vahetati kui sellest midagi ei muutunud? Normaalne töökoda paneb geneka peale remonti stendi, mitte ei tehta mingit katseeksitus meetodit.:wall:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

Juhtub, et harjade otsad jäetakse kumeraks tegemata ja harjad ei anna piisavalt ühendust.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
entson
Postitusi: 509
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#18

Eespool juhiti ju tähelepanu ka nõrkadele dioodidele,seda ilma stendita kontrollida ei saa ,ilmselt läks külge ikka uus pingeregulaator .edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Vector1.9
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 18, 2016 14:40
Asukoht:
Auto:

#19

Ega see koht väga korralik pole jah, vast homme on mõni korralikum koht avatud. Või keegi teab Tartus häid kohti? Betooni tänavalt ei saanud abi.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#20

Betooni vennad on terve elu seda tööd teinud. Null negatiivset kogemust. Mine tagasi kui oled sealt teenust ostnud ja pole rahul.
Vector1.9
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 18, 2016 14:40
Asukoht:
Auto:

#21

Betooni tänava omast ei leidnud kedagi kelle juurde pöörduda. Käisin mingis Volodja nurgataguses garaažis. Olen kuulnud jah, et Betooni oma korralik. Vast on homme ka lahti.
entson
Postitusi: 509
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#22

Peaks eksisteerima ka võimalus poest saada nö. tehasetaastatud ,vähemalt krooni ajal pereliige sai,tuli muidugi vana vastu anda aga tuli tunduvalt odavam tuliuuest. Poeks oli tavaline varuosadega tegelev poekene pealinna külje all ja hinnaks mälu järgi 2,5k eeki,autoks oli opel.
Saan harva sõita SAABIGA.
Vasta