Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Mure siis tänasest selline, et poole sõidu pealt läks põlema akutuli. Generaator laeb ca 11.54v ja akus ka umbes sama kogus voolu. Kas siis viga võib olla vaid Generaatori harjades või võib miskit muud seal veel olla? Autoks Saab 9-5 Vector 2006a ja 1.9TDi 110kw
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
ehk siis generaator ei lae. Ilmselt ei räägi Sa mitte generaatoripingest vaid ainult akupingest, st akut Sa ilmselt lahti ei ühendanud. Kui töötava masinaga akut lahti ühendades masin sureb, on laadimine olematu. Põhjus kas gene ergutus, nn tablett (pmst kah "generaator") või siis generaator ise (sh harjad).
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Olen sel teemal suht võhik. Keegi teab kedagi, kes teaks kedagi kes oskaks öelda kus Tartus saaks seda võimalikult kiirelt teha. Antud hetkel ainus liikumisvahend ja väga seisma ei saa jätta. Samas ka küsimus et kas on väga hull kui praegu sellisel moel edasi sõita?
1,9D genekal on viga tavaliselt dioodides, kui raha vähe siis lase pädevas kohas remontida. Muidu soovitaks uuema tüübi Boschi geneka soetada.
Remonditud genekas ei pruugi sellel mootoril kaua kesta.
Remonditud genekas ei pruugi sellel mootoril kaua kesta.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui aku lahti ühndada ja gen. pingeid proovida, siis on tõenäolislet ka palju muid jubinaid tarvis uued soetada. 

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Sõita saad seni kuni aku vool nii väike,et välja sureb või ei lähe enam käima.Haynes"i manuaal keelab töötava mootoriga aku juhtmete lahtiühendamise,generaatori küljest lahtiühendamise ja ka lahtivõtmise kontrollmõõteriistadelt(näidikutelt).
Saan harva sõita SAABIGA.
Suurim kuritegu autole oleks töötava mootoriga akuklemm lahti ühendada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
ei ole see asi nii hirmus kedagi. Ma harrastan (oma masinatel) kui vaja ja praktikas ei ole nn teoreeetilised ohud realiseerunud.Suurim kuritegu autole oleks töötava mootoriga akuklemm lahti ühendada.
nn teoreetiline häda võib tekkida aku kui pinget stabiliseeriva kondensaatori eemaldamisel juhul, kui generaator annab el süsteemi lahkelt vahelduvkomponenti ja miski el süsteemis ei saa sellega hakkama. Mulle tundub suht teoreetiline võimalus - kas on kellelgi näidet praktikast, kus akuta el süsteem oleks mõne oma osa surmanud?
aga jah - õige ta on, et selline asi omal vastutusel ja professionaalsed autode remontijad ärgu parem võõrastel masinatel selliseid lähenemisi viljelegu

Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Sai vahetatud siis pingeregulaator kuid teeb ikka samasugust nalja, et kui aku ära vahetada siis teatud aja ei viska tulesid põlema armatuuris ja kui veidikene kohapeal töötab siis hakkab ükshaaval armatuuris tulesid põlema viskama. Harjad ja muu on korras. Mis seal veel olla saab, et nii teeb?
Sa vist ikka ei lasknud seda pädevas kohas remontida.
Milleks seda pingeregulaatorit vahetati kui sellest midagi ei muutunud? Normaalne töökoda paneb geneka peale remonti stendi, mitte ei tehta mingit katseeksitus meetodit.
Milleks seda pingeregulaatorit vahetati kui sellest midagi ei muutunud? Normaalne töökoda paneb geneka peale remonti stendi, mitte ei tehta mingit katseeksitus meetodit.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Juhtub, et harjade otsad jäetakse kumeraks tegemata ja harjad ei anna piisavalt ühendust.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Peaks eksisteerima ka võimalus poest saada nö. tehasetaastatud ,vähemalt krooni ajal pereliige sai,tuli muidugi vana vastu anda aga tuli tunduvalt odavam tuliuuest. Poeks oli tavaline varuosadega tegelev poekene pealinna külje all ja hinnaks mälu järgi 2,5k eeki,autoks oli opel.
Saan harva sõita SAABIGA.