Tere
Küsimus selline et kas keegi teab põhjuat miks läheb mootori tuli põlema sõidu ajal ja siis vahel kustub ära?
Ülvaatus punktis öeldi et heitgaasidega korras ja viga ei tuvastatud. Kas võib olla viga katalüsaatoris ? Või on asi palju hullem ja tõsisem. Oskab keegi nõu anda mis võiks olla see viga .
Ette tänades
9-5 aero 2.3 t 2003 a
Tech 2 diagnostikaseade oskab öelda üpris täpselt.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Teema 100 korda läbitud! Auto treilerile ja pädevasse töökotta! Tavaliselt on kulunud saaled(kuni 2004 autodel kulumist kiirendab karterituulutus klappide rikke) ja kui jätkad nii sõitmist võid otsida uut motot:facts:
__In Boost We Trust__
Kohe nii äärmusesse ei läheksTeema 100 korda läbitud! Auto treilerile ja pädevasse töökotta! Tavaliselt on kulunud saaled(kuni 2004 autodel kulumist kiirendab karterituulutus klappide rikke) ja kui jätkad nii sõitmist võid otsida uut motot:facts:

Omast kogemusest võin öelda, et di andis paar aastat rahulikult märku ja sõit kulges.
Eks kõik sõltub kuidas mootor töötab.. D116 mõtles äkki õlituld?
Sel juhul jah viimane tsenaarium.
Kui mootor töötab siis rahulikult saba taha kuskil pädevas kohas.
Everyday Regular SAAB guy!
Tegu on diisliga, ehk siis vast ei ole asi süütekassetis. polegi midagi muud siin seletada kui arvuti sappa.
EDIT: Minu paha, vaatasin profiilis olevat autot.
EDIT: Minu paha, vaatasin profiilis olevat autot.