ESK sügisralli 2015 toimub 7. novembril!
Vana bemm andis alla. Bensupump vist. Sõidupealt. Jumal tänatud et vähemalt oli Ate lähedal ja tõmbas puhta metsa vahelt ca 2-3 km ära Valgehobusemäele. Puksiir peaks tunni kahe pärast tulema.
Hea, et õhtuks õlut sai kaasa varutud. Muidu oleks päris mõru :)
Hea, et õhtuks õlut sai kaasa varutud. Muidu oleks päris mõru :)
Vana bemm andis alla. Bensupump vist. Sõidupealt. Jumal tänatud et vähemalt oli Ate lähedal ja tõmbas puhta metsa vahelt ca 2-3 km ära Valgehobusemäele. Puksiir peaks tunni kahe pärast tulema.
Hea, et õhtuks õlut sai kaasa varutud. Muidu oleks päris mõru :)
Assa raisk... mul kah katkestamine seekord :angry:
Mingi hetk nägin, et kapoti alt tuleb kahtlast suitsu, avastasin, et radika pealevoolu toru liitekoht laseb surve all läbi, tol hetkel oli koduni ca 100km ja jõudsin ilusti kohale, täpselt paisupaagi jagu lekkis selle ajaga ära...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Väike kokkuvõte siis SP klassist innustamaks ka teisi proovima:
Kuna tegime sellist asja esimest korda siis ütleks et läks hästi. Alguses oli plaan kasutada kahte tripmeetrit - üks mis väntab katse algusest kuni lõpuni nullimata ja teine mis nullitakse pööretel - tavapööretel ainult üks trip ja kiirusvahetusel siis terve krempel et näeks õiget keskmist kiirust ka. Plaan oligi sõita keskmise järgi ja aeg arvutada ette kiirusvahetustega pööretele ja lõppu - seda selleks et omada katse keskel ka plevaadet et mis ajas umbes oleme.
Peale starti tuli mingi hetk olukord kus tänu kogenematusele ei suutnud enam ette arvutada. Järgmine kord teame juba mis ees ootab ja see on tegelikult lihtne kui omad äppi mis su eest teisendamise ärs teeb - mitte et ei oskaks aga vahepeal läheb nii kiireks et elu võiks võimalikult lihtne olla.
Otsustasime et sõidame edasi ainult keskmise järgi ja ühe tripmeetriga (2 näitu + hetkekiirus ja keskmine). Toimis hästi nii kaua kui valesti ära keerasime. Ei teagi kas selle põhjustas enda hiline tripi nullimine või mingi legendiviga (100m ja 200m oli kahes kohas ikka päris mööda aga anname andeks :D) aga me sõitsime ika mingi 4km täiesti põõsasse.
Kui sellest aru saime suri mosse välja, okei, pissipaus ja tagasi. Vähemalt sai tagasi sõites natuke korralikult rallitatud :cool:
Ise mõtlesime et oleme palju aega tagasi sõitnud ja hakkasime jälle keskmist hoidma, natuke isegi hoidsime üle. Vot nüüd oleks võinud teada aega mil on ärgmine kiirusvahetus - see oleks päästnud. Kuna meil seda ei olnud ja kompasime pimeduses siis olimegi salajases KPs 13min hiljem. Kusjuures finisishe jõudes olime kaotanud veel 8sek mis pole üldse paha - üks kaks pööret ainult. Seega keskmist hoidsime suurepäraselt.
See kõik juhtus II etapil. I etapp läks enamvähem, korraldajad näitavad aegu äkki pärast.
III etapp. No aitähh korraldajatele! Meie jaoks selline elamus, nagu ka kohapeal ütlesin, et tekkis mõte seisma jääda ja kiiver pähe panna. Pime metsavaheline pehme tee, mossel tuled ju nagu küünlad. Keskmist oli sesl vaja hoida mingi... 76? Enam ei mäleta, aga igaljuhul oli no nii kiire et punn oli põhjas ja adrekas laes. Tänud selle eest.
3. Etapi lõpuks jõudsime 10sek VAREM. 90km peale 10 sekundit erinevust pole paha ma ütleks. Ju see tuli lõpus asulas kiirustamisest, juhil oli metsavahest veel jalg raske.
Pikk jutt, s*tt jutt, tänud korraldajatele ja ootame järgmist.
Edit: video tagasisõidust https://youtu.be/_Wm0B4DRFdY
Kuna tegime sellist asja esimest korda siis ütleks et läks hästi. Alguses oli plaan kasutada kahte tripmeetrit - üks mis väntab katse algusest kuni lõpuni nullimata ja teine mis nullitakse pööretel - tavapööretel ainult üks trip ja kiirusvahetusel siis terve krempel et näeks õiget keskmist kiirust ka. Plaan oligi sõita keskmise järgi ja aeg arvutada ette kiirusvahetustega pööretele ja lõppu - seda selleks et omada katse keskel ka plevaadet et mis ajas umbes oleme.
Peale starti tuli mingi hetk olukord kus tänu kogenematusele ei suutnud enam ette arvutada. Järgmine kord teame juba mis ees ootab ja see on tegelikult lihtne kui omad äppi mis su eest teisendamise ärs teeb - mitte et ei oskaks aga vahepeal läheb nii kiireks et elu võiks võimalikult lihtne olla.
Otsustasime et sõidame edasi ainult keskmise järgi ja ühe tripmeetriga (2 näitu + hetkekiirus ja keskmine). Toimis hästi nii kaua kui valesti ära keerasime. Ei teagi kas selle põhjustas enda hiline tripi nullimine või mingi legendiviga (100m ja 200m oli kahes kohas ikka päris mööda aga anname andeks :D) aga me sõitsime ika mingi 4km täiesti põõsasse.
Kui sellest aru saime suri mosse välja, okei, pissipaus ja tagasi. Vähemalt sai tagasi sõites natuke korralikult rallitatud :cool:
Ise mõtlesime et oleme palju aega tagasi sõitnud ja hakkasime jälle keskmist hoidma, natuke isegi hoidsime üle. Vot nüüd oleks võinud teada aega mil on ärgmine kiirusvahetus - see oleks päästnud. Kuna meil seda ei olnud ja kompasime pimeduses siis olimegi salajases KPs 13min hiljem. Kusjuures finisishe jõudes olime kaotanud veel 8sek mis pole üldse paha - üks kaks pööret ainult. Seega keskmist hoidsime suurepäraselt.
See kõik juhtus II etapil. I etapp läks enamvähem, korraldajad näitavad aegu äkki pärast.
III etapp. No aitähh korraldajatele! Meie jaoks selline elamus, nagu ka kohapeal ütlesin, et tekkis mõte seisma jääda ja kiiver pähe panna. Pime metsavaheline pehme tee, mossel tuled ju nagu küünlad. Keskmist oli sesl vaja hoida mingi... 76? Enam ei mäleta, aga igaljuhul oli no nii kiire et punn oli põhjas ja adrekas laes. Tänud selle eest.
3. Etapi lõpuks jõudsime 10sek VAREM. 90km peale 10 sekundit erinevust pole paha ma ütleks. Ju see tuli lõpus asulas kiirustamisest, juhil oli metsavahest veel jalg raske.
Pikk jutt, s*tt jutt, tänud korraldajatele ja ootame järgmist.
Edit: video tagasisõidust https://youtu.be/_Wm0B4DRFdY
Oli kangesti tore päev:) Täname korraldajaid ja ootame tulemusi!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No tulgu siis tulemused:
I Heiko93 - 794p
II Owl ja Ill - 792p
III Iuo - 788p
4. KT100 ja Andreas187 - 781p
5. mart284 - 722p
6. ET! - 720p
7. Wilddog - 715p
8. Hellaaa - 704p
Sportklassi ainuke oli Richard..:)
Eero ja Andrus99 - DNF
Paari näpuka eest ristsõnas vabandan. 14-da küsimuse, mille juures pisut vähe ruutusid oli, lugesime kõigil õigeks. Väike paanika stardis esimese küsimuse puuduvate ruutude üle lahenes küll pisut lihtsamalt, lihtsalt see "esimene" nr 1 osutus tegelikult nr 2-ks..:P Ja legendis oli ka K30 kaks korda..:) õnneks said vist kõik aru, et üks neist oli tegelikult K29.
Ajatabeli lisan mõne aja pärast, kui ma olen ta loetavasse formaati ajanud.
I Heiko93 - 794p
II Owl ja Ill - 792p
III Iuo - 788p
4. KT100 ja Andreas187 - 781p
5. mart284 - 722p
6. ET! - 720p
7. Wilddog - 715p
8. Hellaaa - 704p
Sportklassi ainuke oli Richard..:)
Eero ja Andrus99 - DNF
Paari näpuka eest ristsõnas vabandan. 14-da küsimuse, mille juures pisut vähe ruutusid oli, lugesime kõigil õigeks. Väike paanika stardis esimese küsimuse puuduvate ruutude üle lahenes küll pisut lihtsamalt, lihtsalt see "esimene" nr 1 osutus tegelikult nr 2-ks..:P Ja legendis oli ka K30 kaks korda..:) õnneks said vist kõik aru, et üks neist oli tegelikult K29.
Ajatabeli lisan mõne aja pärast, kui ma olen ta loetavasse formaati ajanud.
No tulgu siis tulemused:
I Heiko93 - 794p
II Owl ja Ill - 792p
III Iuo - 788p
4. KT100 ja Andreas187 - 781p
5. mart284 - 722p
6. ET! - 720p
7. Wilddog - 715p
8. Hellaaa - 704p
Sportklassi ainuke oli Richard..:)
Eero ja Andrus99 - DNF
Paari näpuka eest ristsõnas vabandan. 14-da küsimuse, mille juures pisut vähe ruutusid oli, lugesime kõigil õigeks. Väike paanika stardis esimese küsimuse puuduvate ruutude üle lahenes küll pisut lihtsamalt, lihtsalt see "esimene" nr 1 osutus tegelikult nr 2-ks..:P Ja legendis oli ka K30 kaks korda..:) õnneks said vist kõik aru, et üks neist oli tegelikult K29.
Ajatabeli lisan mõne aja pärast, kui ma olen ta loetavasse formaati ajanud.
sa võid mulle panna sportklassi osa selles samas formaadis nagu ta sul arvutis ka oli. Me tahaks korra uuesti puhanuna pilgu peale visata :)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
pee-dee-eff...
Olgem ausad, ca 90 km peale end õigesse minutisse sättida on parasjagu keeruline..:) Aga mõnel õnnestus... Ja SP klassi puhul veel ka õigesse sekundisse..:) Richard oli ainuke, kes sai varem jõudmise eest natuke rohkem miinuspunkte (3. etapp). Ega nende 13min võssapanek kah just kõige paerm tulemusele ei ole.
Olgem ausad, ca 90 km peale end õigesse minutisse sättida on parasjagu keeruline..:) Aga mõnel õnnestus... Ja SP klassi puhul veel ka õigesse sekundisse..:) Richard oli ainuke, kes sai varem jõudmise eest natuke rohkem miinuspunkte (3. etapp). Ega nende 13min võssapanek kah just kõige paerm tulemusele ei ole.
pee-dee-eff...
Olgem ausad, ca 90 km peale end õigesse minutisse sättida on parasjagu keeruline..:) Aga mõnel õnnestus... Ja SP klassi puhul veel ka õigesse sekundisse..:) Richard oli ainuke, kes sai varem jõudmise eest natuke rohkem miinuspunkte (3. etapp). Ega nende 13min võssapanek kah just kõige paerm tulemusele ei ole.
see 13 min võssapanek on "omad vitsad peksavad". Oleks arvutus olemas old oleks teadnud et tuleb mossest viimane välja pigistada Siuke hasart tekkis sisse et sõida või iga päev
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Keegi (Iuo näiteks) võiks träki üles visata, siis saaks teada, kus me sõitsime
Mul pole omalgi korrlikku träkki..:) Joonistasin kiirelt mapsis ühe asja ..
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=z8yHjGRRjrPA.kz5ckR-6e34A Tapa juures on see polügooni tee puudu, sest Google Maps sellest ei tea..:) Tõmbasin umbkaudse joone sinna. Ühes tükis joonistada ka ei lasknud, seega on seal neid lõike mitu
Vana bemm andis alla. Bensupump vist. Sõidupealt. Jumal tänatud et vähemalt oli Ate lähedal ja tõmbas puhta metsa vahelt ca 2-3 km ära Valgehobusemäele. Puksiir peaks tunni kahe pärast tulema.
OT: Täna siis, kui aega sain auto peale mõelda ja mõõtnud, et pumba peale voolu ei tule, lükkasin bensupumba relee pessa tagasi ja kogu remont :wall:
Vana bemm andis alla. Bensupump vist. Sõidupealt. Jumal tänatud et vähemalt oli Ate lähedal ja tõmbas puhta metsa vahelt ca 2-3 km ära Valgehobusemäele. Puksiir peaks tunni kahe pärast tulema.
OT: Täna siis, kui aega sain auto peale mõelda ja mõõtnud, et pumba peale voolu ei tule, lükkasin bensupumba relee pessa tagasi ja kogu remont :wall:
failblog dot org :drink:
Oleks isegi teemas kui toimub. Sellest sügisest on kõik nädalavahetused tööjuurest vabad ja saab rahuga valmistuda! :eureka: