Järsku hüppas laadimispinge 17-18v peale ja armatuuris erinevad tuled põlema... Milles võib asi olla? Ise arvaks et pingeregulaatoris midagi lühises..?
Auto sõitis umbes minut aega sellise vooluga. Ei tea kas võis midagi lisaks ka veel ära rikkuda..
9-5 2002 2.3 laadimis pinge 18 v
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kas aku klemmid kenasti puhtad ja kinni? ja samuti massi ühendused?
Muud kohe nagu pakkuda ei oskaks
Muud kohe nagu pakkuda ei oskaks
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Pingeregulaator on tuksis.
Mahtuvus ei loe isegi kui üldse nullis
Niimodi sõites lihtsalt sureb kähku akku
Mahtuvus ei loe isegi kui üldse nullis
Niimodi sõites lihtsalt sureb kähku akku
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Tõenäoliselt pingeregulaator.
Ise sõitsin tuksis regulaatoriga ca 30km. Koheselt lõhkus ära esitulede pirnid ning keetis aku üle. Ca 2 kuud hiljem andis aku otsad. Muud hullu õnneks ei juhtunud - igasugu hoiatustuled kustusid ise peale regulaatori remonti.
Ise sõitsin tuksis regulaatoriga ca 30km. Koheselt lõhkus ära esitulede pirnid ning keetis aku üle. Ca 2 kuud hiljem andis aku otsad. Muud hullu õnneks ei juhtunud - igasugu hoiatustuled kustusid ise peale regulaatori remonti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ma arvan, et kiiremini saaks selle regulaatori sealt kätte ka genekat maha võtmata.... :?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Ma arvan see oli nali)))) Lihtsalt pool päeva seda töö ei võtta kui õige meisti juures teha.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Vat ei saa ilma genekat mahavõtmata.Boch tegi küll geneka,millel saab regulaatorit kergesti vahetada ,aga Saabi insenerid panid ta nii purki,et seda plastikaant ei saa ära muidu,kui tuleb veovõlli tugilaager lahti lasta .Ja siis on seal vahel nii hea ukerdada,et tahad geneka maha võtta,samas allapoole pole mul õnnestunud ja üles tuli ka rohke vaevaga,ei midagi sellist,et genekas lahti ja kohe lupsti käes.Mootori kette saab ka vahetada mootorit eemaldamata ,aga miks siis ikkagi mootor maha võetakse?Tean millest jutt olen teinud nii ja naa ketivahetust.
Saan harva sõita SAABIGA.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
No ma ei tea....
Kui muud ei aita, siis youtube peaaegu alati.
Remondimehed peaks ka leidma selle koha, siis ei pea kõike ise välja mõtlema ja avastama.
9-5 gen. vahetus
Kui muud ei aita, siis youtube peaaegu alati.
Remondimehed peaks ka leidma selle koha, siis ei pea kõike ise välja mõtlema ja avastama.
9-5 gen. vahetus
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.