2,3 Aero mootori juurde on tekkinud kiuksuv heli. Muutub koos pööretega ja mootori soojenedes läheb kiuksumine sahisemiseks.
Külmalt selline: https://youtu.be/1GGMK-o7xN4
Millisest piirkonnast täpsemalt hääl pärineb ei ole tuvastada suutnud.
On ehk keegi enda Saabil midagi sarnast kuulnud ja siis diagnoosida suutnud? Teised oletused on samuti teretulnud.
:conf:
Kiuks kapoti all
-
Pereira
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Minu oma tegi just sarnast häält ja tõesti aitas rihma vahetus (+uus pingutusrullik). See metalne kiuksumine petab veidi ära, aga kiuksuma ilmselt hakkabki rihma sees olev armeering, kui kumm pealt ära kulub.
Kas asemele läks uus rihm koos keskmise rullikuga või jäi keskmine mängust välja, nagu mõned juhendid soovitavad?
http://www.twinsaabs.com/9-5_repair/bel ... p?nsteps=3
http://www.twinsaabs.com/9-5_repair/bel ... p?nsteps=3
-
13piisab
- Postitusi: 476
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku
- Auto: 9-5 OG Aero
A6C6 Quattro
Vectra2000 4x4
VW Typ1
KadettE GSI
M2140 - Kontakt:
Jah R4 puhul rullik mängust välja ja 2425mm rihm. Kuigi sab ka 2415 suurema kirumiseta peale. Vähemalt ma sain hiljaaegu 
Mootoripadi kindlasti eest ära - lihtne lüke, mis ürituse mõistlikumaks teeb.
Mootoripadi kindlasti eest ära - lihtne lüke, mis ürituse mõistlikumaks teeb.
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4

