Kõigepealt peab mainima, et paigaldatud on eelmise omaniku poolt lpg-seade. Seda u.40000 km tagasi, 2 aastat.
Ühel hetkel lõi mootorituli põlema ja üheks käivituskorraks turbo tagant ära. Pärast 8 käivitust kustus tuli ära. Nädala pärast süttis uuesti, kustus u.20 käivitusega. Siis viisin töökoha lähedal asuvasse tavalisse töökotta ja palusin diagnostikat teha. Ise kõrval polnud, aga veateateid polevat...
Nüüd lõi nagu silindrid tagant ära. Vahel korraks võtab järgi, kaasab turbo ja kõik ok, aga mootorituli ikka põleb... Ja auto turtsub ja jätab vahele.
Plaanis kohe ka gaasihooldus.
On targematel ideid, mis võiks viga olla ja oskaks keegi soovitada mõistliku hinnakirjaga ausat tegijat?
Ette tänades!
Kõik silindrid ei tööta, turtsub jne
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
No kui mootorituli põleb, siis peaks ka veateateid olema, kasvõi mälus. Ei kujuta ette, mis lugerit see töökoda siis küll kasutas. Loe esmalt uuesti veakoode.
Lihtne soovitus on see gaasiseade sealt kaugele visata, siis minna korjata üles ja visata veel korra ja veel kaugemale. Täiesti arusaamatu üritus eelmise omaniku poolt panna autole, mis võtab keskeltläbi vaid 10-11 sajale gaasiseadet. Lisaks kaob suur osa pakiruumist. Gaasiseadetega on minu tutvusringkonna kogemuse järgi nii, et Eestis neid keegi korrektselt paigaldada ja hooldada ei oska, pidevalt on mingid jamad seadistustega jne. Osad sõbrad on käinud oma hädasid isegi Pihkvas või Lätis spetsialistide abiga lahendamas, aga töökindlat ja head kulgemist pikaks ajaks ikka nad saavutanud pole.
Ainus gaasiseadega auto mille julgeks osta on tehasest tulnud gaasiseade, kõik need järelturu paigaldatud on sellised, et maksad kinni ka paigaladaja /seadistaja õppeprotsessi.
Neid, kes Saabe enam kui vaid pildi pealt näinud on, leiad siit http://www.saabiklubi.ee/saabi-hooldused
Lihtne soovitus on see gaasiseade sealt kaugele visata, siis minna korjata üles ja visata veel korra ja veel kaugemale. Täiesti arusaamatu üritus eelmise omaniku poolt panna autole, mis võtab keskeltläbi vaid 10-11 sajale gaasiseadet. Lisaks kaob suur osa pakiruumist. Gaasiseadetega on minu tutvusringkonna kogemuse järgi nii, et Eestis neid keegi korrektselt paigaldada ja hooldada ei oska, pidevalt on mingid jamad seadistustega jne. Osad sõbrad on käinud oma hädasid isegi Pihkvas või Lätis spetsialistide abiga lahendamas, aga töökindlat ja head kulgemist pikaks ajaks ikka nad saavutanud pole.
Ainus gaasiseadega auto mille julgeks osta on tehasest tulnud gaasiseade, kõik need järelturu paigaldatud on sellised, et maksad kinni ka paigaladaja /seadistaja õppeprotsessi.
Neid, kes Saabe enam kui vaid pildi pealt näinud on, leiad siit http://www.saabiklubi.ee/saabi-hooldused
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Okt 17, 2016 21:06
- Asukoht:
- Auto:
Tänud asjakohase vastuse eest!
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Okt 17, 2016 21:06
- Asukoht:
- Auto:
Olen proovinud ja sama käitumine mõlemas režiimis...
Keegi nn.gaasispets ühest tuntud gaasifirmast seletas, et ta teab palju selliseid autosid, millel LPG paigaldamise järel jääbki mootorituli põlema.
Ja kahtlustasingi gaasiseadme viga, kuni eilseni, kui ta hakkas silindreid tagant ära lükkama ja u 20 km tunnis liikuma😑
Keegi nn.gaasispets ühest tuntud gaasifirmast seletas, et ta teab palju selliseid autosid, millel LPG paigaldamise järel jääbki mootorituli põlema.
Ja kahtlustasingi gaasiseadme viga, kuni eilseni, kui ta hakkas silindreid tagant ära lükkama ja u 20 km tunnis liikuma😑
Seal nimistus on ju SaabiAnti kenasti olemas:love:
Pead ikka pädevasse töökotta minema,eelnevale nimistule lisaksin veel Saabianti ,kuid Amservi ei läheks,müüvad Opeleid ja peugeotte.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Okt 17, 2016 21:06
- Asukoht:
- Auto:
Panin nüüd tähele, et Parking ja Neutral asendis nii julmalt ei turtsu kui Drive asendis...
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Okt 17, 2016 21:06
- Asukoht:
- Auto:
Diagnostikas käidud. Drosselklapp. Eelmisest omanikust vist mittesobivad küünlad, termostaat.
Kartsin hullemat. Nüüd siis vaadata, kuhu selle töö orienteeruv hind läheb...
Siinkohal kiidusõnad Ferdinandile, müts maha ja suured tänud!
Kartsin hullemat. Nüüd siis vaadata, kuhu selle töö orienteeruv hind läheb...
Siinkohal kiidusõnad Ferdinandile, müts maha ja suured tänud!