Millal saabub lumi?
Tundub, et täna/homme läheb asjaks
http://www.postimees.ee/v2/3893545/ilmateenistus-andis-kogu-eestile-hoiatuse-lumesaju-tottu-muutuvad-liiklusolud-raskeks
Tervitused maasturimeestele, jah see on jälle see aeg aastast :D
http://www.postimees.ee/v2/3893545/ilmateenistus-andis-kogu-eestile-hoiatuse-lumesaju-tottu-muutuvad-liiklusolud-raskeks
Tervitused maasturimeestele, jah see on jälle see aeg aastast :D
Everyday Regular SAAB guy!
Õnneks eila enne südaööd sai rattad vahetatud, hommikul oli lust kodust minema liigelda :beer:
Lumi on tore!!!
Lumi on tore!!!
Vaadates õue ja nähes mida teevad 4wd mehed on ilge tahtmine 9-5 maha müüa See masin ei sobi üldse talveks
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Palun
see on nii jah...esimese kahe saabiga, millega oli au sõita, oli talv selline, et oi-oi-oi...padaoru aasta jne...peale seda omasin kolme imprezat, millega sain talvede jooksul vist iga aasta ~3 nädalat mähkida...viimase müüsin pool aastat tagasi maha...Ning loomulikult hakkasin esimese lumega täna uut vaatama,aga tead........9-5 aero kompenseerib ikka õigepalju. seega... ilma mureta Saabiga talvele vastu. :)
Saabid ja Subarud
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
9-5 aero kompenseerib ikka õigepalju. seega... ilma mureta Saabiga talvele vastu. :)
kellele "kompenseerib", kellele mitte :)
mu 9-5 ootab kevadet (ptui-ptui-ptui) - kui lumi läinud, kannatab taas sellega sõita. Ma muudkui kritiseerin esimese põlve 9-5 vaegveolisust ja raskest ninast tulevat hullu alajuhitavust, aga kahjuks on see kriitika põhjendatud. Juurde veel Aero väike kõrgus ja tundub, et masina loonud insenerid polnud kordagi ei libedat ega lund näinud - saati veel mõlemat korraga :D
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ma eelistan nina ees vastu puud lennata, mitte külg ees. Väga hea et on alajuhitavus, mulle sobib väga!Ma muudkui kritiseerin esimese põlve 9-5 vaegveolisust ja raskest ninast tulevat hullu alajuhitavust, aga kahjuks on see kriitika põhjendatud. Juurde veel Aero väike kõrgus ja tundub, et masina loonud insenerid polnud kordagi ei libedat ega lund näinud - saati veel mõlemat korraga :D
Pikkadel sõitudel läheb mõte uitama ja miskisest aktiivsest juhtimisest ei saa juttugi olla. Parem las olla turvaline alajuhitavus. Ei mõelnud kunagi nende mõnesaja tuhande km läbisõidu juures aeroga sõites et auto võiks teravama juhitavusega olla. Kui talvel kulus tööl käimisele iga päev 2 tundi, oli aero juhitavus pigem liigagi terav.
Ma eelistan nina ees vastu puud lennata, mitte külg ees. Väga hea et on alajuhitavus, mulle sobib väga!Ma muudkui kritiseerin esimese põlve 9-5 vaegveolisust ja raskest ninast tulevat hullu alajuhitavust, aga kahjuks on see kriitika põhjendatud. Juurde veel Aero väike kõrgus ja tundub, et masina loonud insenerid polnud kordagi ei libedat ega lund näinud - saati veel mõlemat korraga :D
Pikkadel sõitudel läheb mõte uitama ja miskisest aktiivsest juhtimisest ei saa juttugi olla. Parem las olla turvaline alajuhitavus. Ei mõelnud kunagi nende mõnesaja tuhande km läbisõidu juures aeroga sõites et auto võiks teravama juhitavusega olla. Kui talvel kulus tööl käimisele iga päev 2 tundi, oli aero juhitavus pigem liigagi terav.
Täpselt...Mis see neliveolise ja monomähkuri erinevus oli?see,et neliveolisega puusse jõudes on lihtsalt kiirus suurem.
Saabid ja Subarud
Minu arust pole juhitavusel küll midagi kurta, ka uuema 9-3 puhul. Vahe tuleb sisse siis kui ma maal soovin korraks ka metsa põigata ja ei saa metsateelt üles enam. Samuti olen põhja peale kinni jäänud kuid sama teevad ka nelikveolised. Nii et need vahed tulevad ikka välja ainult rasketes tingimustes kuskil maakohtades.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma tiksun suvekatega praega, tipa tapa vaikselt. Homme peaks talvekad saabuma, saab turvalisemaks. Törts hakkab ära tüütama see "vaegveolisus" ja "raske nina" ja "opel all mighty 4x4", suht paljudes teemades juba.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tiksun samuti veel suvekate lainel...ma ei tea mida ma ootan aga ootan veel ei tea mida :D
Linnas on väga mõnus ikka sõita, pidamist on täpselt niikaua kui vääne tekib ja sahistama hakkab - nagu suvel :P
Siin ikka mõtlen, et vene ajal sõideti aastaringselt ühe rehviga ja keegi ei nutnud mingi libeduse üle. Nüüd on justkui õpitud abitus ja esimese lumega läheb rahvas ogaraks - eks muidugi kiirused on ka teised kui klikiajal :)
Linnas on väga mõnus ikka sõita, pidamist on täpselt niikaua kui vääne tekib ja sahistama hakkab - nagu suvel :P
Siin ikka mõtlen, et vene ajal sõideti aastaringselt ühe rehviga ja keegi ei nutnud mingi libeduse üle. Nüüd on justkui õpitud abitus ja esimese lumega läheb rahvas ogaraks - eks muidugi kiirused on ka teised kui klikiajal :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Vene ajal olid tahmarehvid,mille pidamine oligi külmaga parem tänastest suverehvidest ,minu teada(võin eksida) tulid radiaalid vist koos 06 ajastuga ja need olid ka tahma diagonaalidest libedamad ehk siis muutus ka segu kõvemaks ,mis suurendas läbisõitu 1,5-2 korda.
Saan harva sõita SAABIGA.
Tiksun samuti veel suvekate lainel...ma ei tea mida ma ootan aga ootan veel ei tea mida :D
Linnas on väga mõnus ikka sõita, pidamist on täpselt niikaua kui vääne tekib ja sahistama hakkab - nagu suvel :P
Siin ikka mõtlen, et vene ajal sõideti aastaringselt ühe rehviga ja keegi ei nutnud mingi libeduse üle. Nüüd on justkui õpitud abitus ja esimese lumega läheb rahvas ogaraks - eks muidugi kiirused on ka teised kui klikiajal :)
Liiklus täna vs CCCP, autosi on 100 korda rohkem kellega kokku sõita 2016.a :D
Autosi on rohkem,kuid suhtumine teine.Kui sa tead ,et pärast puud kraavi võid kaua jalamees olla,siis mõtlesid enne ,kui liialt riskima hakkasid!Esimene automüügiplats tuli kusagil aastal 81 alles ja 10a vana ziguli maksis seal samapalju ,kui uuena oli poes olnud.
Saan harva sõita SAABIGA.
Autosid on järjest juurde tulnud sest need on muutunud kättesaadavamaks. Plaanimajanduse ajal oli autopoes, uue auto küljes pastakast imetud hinnanumber. Sisuliselt selle hinnaga osta ei saanud, enne pidid autoostuloa hankima ... kas "mustalt turult" ostma vms.
ENSV-s sõitsid kõik talvel suverehviga ja tempo, sõidustiil oli ka vastav. Praegu suvekas ei päde kui teistel on talvekad. Rehvid on palju paremad ja igasugu abistavad lisad ka juurde tulnud autodele. Talvesõit on läinud mugavamaks, kiirused paraku suuremaks.
Kui kõrvale jätta kiilasjää ja pikalt lükkamata pudrused teed siis muudes, normaalsetes, talvetingimustes on mõnus sõita. Minu lemmik on kinnisõidetud puhas lumi, auto käitumine on ettearvatav, rehvimüra kaob, nähtavus on super.
ENSV-s sõitsid kõik talvel suverehviga ja tempo, sõidustiil oli ka vastav. Praegu suvekas ei päde kui teistel on talvekad. Rehvid on palju paremad ja igasugu abistavad lisad ka juurde tulnud autodele. Talvesõit on läinud mugavamaks, kiirused paraku suuremaks.
Kui kõrvale jätta kiilasjää ja pikalt lükkamata pudrused teed siis muudes, normaalsetes, talvetingimustes on mõnus sõita. Minu lemmik on kinnisõidetud puhas lumi, auto käitumine on ettearvatav, rehvimüra kaob, nähtavus on super.