Leidsin suurepärases korras klassiku!
1991 aasta vist?
Mõned ajakohased vead vaid.
Pimedas ostsin, proovisõidu tegi eelmine omanik Tartust Viljandisse kuhu ma konnaga järele läksin.
Kas pole uhke? ON!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui te ei tea mis on klaasikalise saabi juures kõige olulisem, siis see on turbo! Juba remondin: panin wastergate varda turbo külge ja splindi ka ette!:drive:
edit:
hea kui keegi pole kallal käinud spetsidest, siis saab asja nobedalt korda!
Veel läksid vahetusse vaakumvoolikud ja katkine Bow-klapp! seda oleks mul tegelikult uut vaja. Nüüd juba ka rõhku puhub!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nüüd ka mõned päevad auto all olnud. Tegemist on üllatavalt heas olukorras kerega! vaid tavalised nurgad on mädad ja isegi mitte kõik! igaljuhul mõnusat keevitamist sai natuke tehtud ja tagumine ots on OK!.
Lisaks said vahetatud stabika kõik puksid, tegelikud välimisi uusi ei pannud, sest ka uued loksusid juba- varras lihtsalt kulunud. tegin vanadesse puksidesse vasktorust puksid sisse ja siis kõvasti varda otsa! Nüüd on hea!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nüüd sai siis pea paagitäiega natukene vabamalt ka ringi kimatud ja keskmiseks tuli 11,8 l/100 km. Samas suuri kiirusi( üle 110 )oli vaid mõne üksiku möödasõidu puhul ja pool umbes linnas ka.
Aga ikka mõnus on kui 85 ga sõitvast essõitjast tahad mööda kimada, siis tald põhja, vahetab kolmandalt teise peale ja läheb, nii et kogu seda momenti on kogu kehaga tunda!!!:thumb:
Taas mõned päevad auto all olnud. Päevake veel ja siis saab esime otsa kah keevitatud.
Taas kehtib vanasõna, kui paistab, et roostes natuke, siis normaalselt tegemist vaja.
Tegelikult ikka väga uhke kere! Mitmed korrad pasku masitiksiga kaetud.
ega seal midagi erilist teha ka ei olnud kui õõtsa tunnelitest natuke ja poritiiva esimesed tagumised ääred natuke!
Ka superaero veljed on liivapritsist läbi käinud ja veidi pahteldatud. Kuna ise velgi värvida ei julge ja ei oska, siis pea maalri juurde. ja ei mingit pulbervärvi! mott!
Lisaks peaks ühed tavalised 16" aero veljed tehema kenaks.
kuna pilte kuskile laadida ei oska, siis lihtsalt lugu. Kes tahab n'äha, tuleb vaatab!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
No nii! Nüüd peale mitut kuud sai lõpuks saabiga kah tegelema hakata.
Kuna mulle meeldib ikka hirmsasti värvimistöid teha ja seejuures õppida, siis nüüd sai proovida värvi hajutamist. tulemust veel ei tea , sest värv veel kuivab.
Mõned päevad veel, siis saab masina kokku panna ja pastaga üle käia ja siis peaks olema kena!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Auto on peaaegu valmis!
2 päevaga sai maha kimatud täpselt 600 km. Ja see sõidurõõm 3 käigulise atm käigukastiga on ikka ulme! 80 pealt kickdownib kolmandalt teise peale ja siis läheb!!! palju läheb ei tea aga ohtklikuks läheb küll!
Põhiliselt maantee otsad, kiirusega ca 110 km /h. ja keskmine kütusekulu täpselt 10,0 l/100 km. peale.
Palju sa siis lõpuks värvisid ja hajutasid? Foto pealt ma aru ei saa. Tulemus tuli hea?
Palju see 3 käiguline kast pöördeid hoiab, kui 90 sees või 110? Kas käigud väga pikad, et 3 käiguga hakkama saab?
Oma ng900 puhul olen aru saanud, et 1. käik ongi nullist 30-ni, enne pole mõtet käiku vahetada. 2. käik 30-70km (vajadusel ka oluliselt rohkem), ja siis 3., millega võib ei tea kuhu välja lükata. Et ega kiirendades rohkem käike vaja polegi.
Aga sa tule ja vaata, siis näed ja räägin ja näitan. piltidelt niikuinii aru ei saa.
2 meetri kauguselt ka mitte . Igaljuhul teinegi kord võiks hajutamist proovida.
3 käik, kiirus 108 kanti on pöördeid ca 3200.
kui aus olla, ega siis ma neid ei vaata, atm kast ongi selleks, et ta ise teeb, mis peab!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ammu soolas, et pean sulle külla tulema. Sul liiga palju huvitavat tehnikat ja tegemisi.
Kui sinnakanti satun, võtan kõne peale. Suvel Pärnumaa ju magnet, mis lähemaid ja kaugemaid külalisi ligi tõmbab.