Kast häält ei tee, sisse lähevad käigud ilusti. Sõitsin sujuvalt püsikas 100kmph peal ja järsku lõi pöörded üles ja käigu välja. Panin sama targalt käigu sisse tagasi, tegi sama. Hiljem testides nägin, et kuni 80kmph toimib ilusti, 90kmph sõites juba viskab välja viiendat. Kui käega viiendat sees hoiad koguaeg, siis saab sõita.
Milles viga? Kas vaja uut kasti? Lugesin kuskilt, et viienda käigu hammakat saab vahetada ilma kasti maha võtmata. Kes siit foorumist mul sellega hakkama saaks ja mis selle töö hind koos juppidega on?
2007 1.8t viies käik ei püsi sees. Remondimeest vaja
Sain juba teada, et diisli kast ei sobi.
Reguleerimise kohta kuskil oskab infot anda? Minu nõrk guugeldamise oskus viis sinnani, et kuuesel kastil käib teistmoodi, kui viiesel ja et kõik teavad kuuese kohta rääkida, aga viiese kohta null õpetust.
Reguleerimise kohta kuskil oskab infot anda? Minu nõrk guugeldamise oskus viis sinnani, et kuuesel kastil käib teistmoodi, kui viiesel ja et kõik teavad kuuese kohta rääkida, aga viiese kohta null õpetust.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Kaablite reguleerimise õpetus 5k kastile Haynesi manuaalist: https://drive.google.com/file/d/0B65Y_J-V1uM2aXQyd1pUU3A3WTA/view?usp=sharing
ja lisaks eraldi pilt 3.13a https://drive.google.com/file/d/0B65Y_J-V1uM2b1pnMDBscUtJVEE/view?usp=sharing
ja lisaks eraldi pilt 3.13a https://drive.google.com/file/d/0B65Y_J-V1uM2b1pnMDBscUtJVEE/view?usp=sharing
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
5. käigu hammakad asuvad tõesti käigukasti otsas eraldi kaane all ja neile saab ligi ilma kasti maha võtmata. Aga, väidetavalt on seal nendega ringimajandamine ainult oskajate meeste pärusmaa. Vaata allpool toodud fotot. Nagu igaüks aru saab, siis tegelikult on 5. käigu hammakaid muidugi kaks. Suurem koos sünkromajandusega on vasakul ja istub sisendvõlli otsas (võll mis on ühendatud sidurikettaga). Selle saab kätte kui joppab ehk pole koledasti kinni ja vajalikud tõmmitsad olemas. Samas risk sünkro keskosa ära lõhkuda (paindub läbi mis kole). Hullem lugu on paremal asuva väiksema hammakaga mis asub väljundvõlli otsas (võll mis käitab juba diffrit). Selle otsas nagu näha on üks suht spets mutter. Sellega timmitakse paika väljundvõlli preload ehk eelpinge. Preloadi on vaja, et võlli otstes asuvad koonuslaagrid pinge all oma ettenähtud kohtadel püsiks ega laseks sisend- ja väljundvõllil teineteisest eemalduda. Nimelt võllidel asuvad hammasrattad suruvad paaritsi teineteist ja seega ka võlle üksteisest eemale. Et õiget preloadi saada on meie kastides väljundvõlli hammakagruppide vahele lükitud spetsiaalne "crush sleeve" (kokkusurutav misasi?). See jupstükk on arvestatud nii, et kui eelmainitud mutriga survet avaldada, siis ta "vajub läbi" ehk deformeerub ja jääb hammakagruppidele ja seeläbi ka koonuslaagritele õigel määral survet avaldama. Paraku saab toda crush-sleevet kasutada ainult 1 kord. Nojah, kirjutavad siin et töödeldakse ja antakse kuju tagasi.. aga selleks on ligi ikkagi vaja pääseda. Junn maksab mingi 20,- ehk tekib ka küsimus mängus ja küünaldes. Seega kui väljundvõlli otsast juba mutri maha keerad, siis pead ka kasti päriselt sisse minema, et crush sleeve uus panna. Vähemalt nii saan mina asjast aru. Palun targematel kindlasti parandada kui mu jutus mingi kala oli. Pole vaja desinformatsiooni üles jätta.
Tänud asjaliku info eest. Lõpuks mulle tundub, et targem on vist ikka kast välja vahetada, kui seda remontida. Või siis kui ta nagunii põrandale saab ja uus kast külge saab, siis võib äkki korda teha ja korralikuna hiljem maha müüa, kui need viienda käigu jupid ülemäära kallid pole.
Aga kõigepealt proovin pärast seda trosside sättimist, mine tea, äkki joppab.
Aga kõigepealt proovin pärast seda trosside sättimist, mine tea, äkki joppab.