Soovin abi veakoodi tuvastamisel. 147kw griffin

Vasta
rivo81
Postitusi: 3
Liitunud: N Dets 22, 2016 23:46
Asukoht:
Auto:

#1

O2S HEATER Circuit . Current to low. Sensor 2.
Masinaks 9-5 griffin, 00a 147kw 3,0.
Vahepeal käivitamisega suur jama, ca 10min meelita ennem kui käivitub. Moto tuli vahepeal põleb ja ainult seda viga loeb.
Ootan häid mõtteid :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Kirjelduse järgi tagumise hapnikuanduri kütteahela viga. Ei tohiks segada käivitamist,kuigi teoreetiline kütteahela toite lühis anduriga on võimalik.
Tech-2 oleks abiks.
rivo81
Postitusi: 3
Liitunud: N Dets 22, 2016 23:46
Asukoht:
Auto:

#3

Tänan vastuse eest!
Mul on olemas seade millega lugeda- kustutada vea teateid ja lugeda kogu infot reaalajas ning kõikke mis ecu välja jagab. Vb pole ma ise piisavalt pädev, et sealt õiget asja näha. Mis eelised on tech 2 el?
Ette tänades,
Rivo
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2344
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik

#4

Muud seadmed peale tech2 ei loe kogu infot välja. Hiina odavad junnid ei pruugi üldse midagi näha.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#5

Millegi pärast arvatakse et, TECH2 on ainuke millega saab tõe teada.
Tegelikult on ka teisigi võimekaid Diagnostika vahendeid.
Tech2 on teistest sellepoolest parem et, saab ka teha programmeerimist ja kodeeringuid.(võtme õpetused, tarkvara vahetus)
Tava diagnostika saab muude aparaatidega ka tehtud.
rivo81
Postitusi: 3
Liitunud: N Dets 22, 2016 23:46
Asukoht:
Auto:

#6

Kasutan X-diag pro3 me. Kas võiks veel kellegil olla mõtteid miks vahepeal auto ei käivitu? Samas kui sõidab siis koik väga hea.
praktikant
Postitusi: 391
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#7

kui mootor käib ringi, aga auto ei käivitu, siis on segu paigast ära või säde ebapiisav. :)

Diagnostikaseadmed näitavad mootori parameetreid. Kallimad rohkem, odavamad vähem.
Nendega saab veakoodi(d). Edasi.
Inimene peab teadma, millised parameetrid on vajalikud mootori käivitumiseks. Kas see või teine veakood on teema või ei.
Diagnostik on see inimene, kellel on teadmised süsteemide toimimisest ja kes omab seadmeid nendega töötamiseks.
Trionic kirjutas ju lahti mis viga see on. Kui viga on aktiivne või tihti esinev, siis reeglina tuleks see kõrvaldada, isegi kui tundub, et ei puutu asjasse hetkel.
Enda kogemusest soovitaks vända andurit ja bensiini olemasolu uurida.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Vasta