Kütusenäidik läks lolliks
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Ka on võimalik, et näidikukaabel saab kusagilt massi. Tulem on sama (eeldades, et 9-5 näidik mõõdab ikka samuti takistust massi suhtes).
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
või ehk vastupidi, näidik kannatab massipuuduse all
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Emm - kas töötab tõesti niipidi? Niipidi on näidikusüsteem ju keerulisem.
(samas ma ei imesta, kui Saabi insenerid on lihtsa klassikalise lähebemise liig labasena ära põlanud
)
(samas ma ei imesta, kui Saabi insenerid on lihtsa klassikalise lähebemise liig labasena ära põlanud

Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Mul on ka sama jama.
Eelmine omanik ütles, et temal jäi näidik täis paaki näitama peale seda, kui pumba paagis ära vahetas.
Kas see ei võinud kuidagi andurit ära rikkuda? Või on mõistlikum ikkagi otsida massi viga? Kui mass, siis kust alustada sellega?
Tean küll, et üks loll oskab rohkem küsida kui 100 tarka vastata, aga ehk olete piisavalt targad

Autoks on 9-5, 2.0 bensukas, 110kw, 2002.a.
Eelmine omanik ütles, et temal jäi näidik täis paaki näitama peale seda, kui pumba paagis ära vahetas.
Kas see ei võinud kuidagi andurit ära rikkuda? Või on mõistlikum ikkagi otsida massi viga? Kui mass, siis kust alustada sellega?
Tean küll, et üks loll oskab rohkem küsida kui 100 tarka vastata, aga ehk olete piisavalt targad


Autoks on 9-5, 2.0 bensukas, 110kw, 2002.a.
eelmine omanik vastas küsimusele siis juba ju. Kisu see pump välja ning paigalda uuesti. taseme andur kuskil kinni või on pumba asend valesti(Pumba ja paagi peal on väiksed noolekesed) Üli ettevaatlik peab olema tagasivoolu ja pealevoolu ühendustega.
Mul taastus see asi iseenesest. Paar korda tankisin ja hakkas tööle. Ei ole mõtet vist niisama torkida.
Ma tangin koguaeg paagi täis ja sõidan poolepeale ja siis tangin uuesti, korra-paar on juhtunud ka seda, et sõidan peaaegu nulli. Aga ei taastu minul see asi vist iseenesest midagi ära. Egas muud, kui kaega kallale ikka

Praegu arvutan kütusejääki läbisõidu ja keskmise kuluga. Üllatavalt täpselt näitab. Kui arvutan, et 27 liitrit on kulunud ja hakkan tankima, siis mahubki täpselt 27 liitrit sisse.