Tere,
Vana 9-5 on end eeskujulikult ca 10 aastat teeninud ning nüüd tekkis vajadus teise auto järele peresse. Silma jäi antud isend http://www.auto24.ee/used/2433971.
Pole ise bensiini saabidega kursis ning jäi silma, et 154kw antud mootori juures ei ole päris tavaline kw arv, kas on mingi eriversioon või omalooming? Millele peaks selle mootori juures tähelepanu pöörama.
Tänud ette!
9-5 Saab 9-5 Griffin Sport Combi BioPower 2.0 Ecopower Turbo 154kW
Pealkiri küll väga võhiklik :Griffin Sport Combi BioPower 2.0 Ecopower Turbo
Aga eks vead nagu seda tüüpi mootoritel ;kett ,keps ja palju sõltub eelnevast omanikust ,mida tehutud ning kuidas aga eks ta loto ole.:drive:
Aga eks vead nagu seda tüüpi mootoritel ;kett ,keps ja palju sõltub eelnevast omanikust ,mida tehutud ning kuidas aga eks ta loto ole.:drive:
Tänud!
Pealkiri on võetud auto kuulutusest. Mootori pildil on näha (ka kohapeal vaadates), et kaane vahelt on õli välja pressinud. Kas viitab see millelegi tõsisemale probleemile või pigem lihtsalt tihend vajaks vahetust? Silma jäi ka, et puudus mootori alune põhjakate - see vist peaks selle aasta mudelitel ikka olema?
Muus osas tundus viisakas ja kena.
Pealkiri on võetud auto kuulutusest. Mootori pildil on näha (ka kohapeal vaadates), et kaane vahelt on õli välja pressinud. Kas viitab see millelegi tõsisemale probleemile või pigem lihtsalt tihend vajaks vahetust? Silma jäi ka, et puudus mootori alune põhjakate - see vist peaks selle aasta mudelitel ikka olema?
Muus osas tundus viisakas ja kena.
Olgu selle ölivahetuse välbaga nagu on 10kkm , 20kkm 30kkm kui korralik öli mootoris. Aga autot proovisöiduks käivitades hakkas mootor körisema ja tiksuma. Jätsin mootori seisma ja poeg kontrollis ölitaset - noo mitte ei saanud möötevarda otsa öliseks. Vaat nii hooldatakse siis Sveitsis SAAB e , et ölivahetusse siis kui karter kunagi sissevalatud ölist tühi on.:gun: Pidurisupordid on ka nii jäigad, et kohe lausa nagu keevitatud kinni. Ei viitsi keegi nn jooksvat hooldust seal teha ja juhtvardaid määrida ja kolbe sadulates paar korda löpuni sisse lükata ja klotsini pumbata. Loodetavasti ehk lausa vanarauaks see mootor ja veermik pole muutunud kuid nii neid SAAB e hävitatakse hooletusest ja laiskusest.Keegi pooletoobine ostuhuviline oli seal müügiplatsil autot näppides suutnud ka kohvitopsi hoidja väevöimu ja debiilsusega puruks murda - nii väitis mulle müügimees.:wall:
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
" Jätsin mootori seisma ja poeg kontrollis ölitaset" 5minuti pärast?
30k km tehase õlivahetusvälp, sellepärast kulub ruttem. Soovitattakse ikka 7-8k km.
Kas tal passis 154kW? Enamusel 110kW stock :)
30k km tehase õlivahetusvälp, sellepärast kulub ruttem. Soovitattakse ikka 7-8k km.
Kas tal passis 154kW? Enamusel 110kW stock :)
__In Boost We Trust__
Ei nüüd kella pealt aega vötnud aga seni kuni kätepühkimispaberit teisest SAAB ist töin mootor seisis. No öli lisasin ehk paari liitri jagu , nüüd on normis ja enam ei tiksu ei külmalt ei soojalt. Muidugi selline 30kkm ölivahetusvälp mootorile "gutta" ei tee. Mingis autoga kaasas olnud dokumendis on jah 154 kw ja mingi Hirsch Performance poolt kaasa antud paberite peal ka sama. Söidu ajal hoo pealt vabalt veeredes on kuulda mingi kahin mida teise SAAB i juures ei taju. Eks nii rattalaagrid, veovöllid kui ka pidurid vajavad kontrollimist. Muidu täitsa söidetav SAAB. Sellist minekut nagu hetkel kasutusel oleval "viinasoftiga" SAAB il mitte kuidagi ei tunne kuid ega tagumikudyüno ka täpne möötevahend pole.:D
Ennem proovisöidule ei läinud kui öli lisatud ja tiksumine kadunud ,kuid eks see ostutehing töesti mingil määral riski vötmine oli.Teine MY 2009 9-5 Griffin oli Rootsis kusagil Östersundi kandis ja veidi suurema läbisöiduga. Hinda ka veidi rohkem ja müüja palju tingima polnud nöus ( nagu üks sealkandis elav SAABifänn järgi uuris). Pealegi oma silm ja körv annavad täpsema hinnangu SAAB i kasutus/söidukölblikuse kohta. Olen juba 3 aastat iga kevad väikese tripi Rootsi SAAB e vaatama teinud. Pooled myyjad on "mudaninad-bisnismehed" kellega mina diili ei tee. Ja ega iga kohalik seal ka Eestlasega kaupa teha lihtviisil julge. Telefoni vestluse järgi ideaalses korras autod on jubedalt roostes, ei käivitu vöi siis ragiseva jaotusvölli keti kohta arvab müüja , et sellist häält SAAB i mootor tavaliselt teebki. :wall:
Jututeemaks olnud SAAB seisab nüüd Tallinna lähedal Viimsis maja garaazhiukse ees ilma numbrimärkideta(maanteametis pole selle mudeli tüübikinnitust:D) ja 250 km toimis nii mootor,jöuülekanne kui veermik suhtrahuldavalt. Loodetavalt toimib SAAB ka edaspidi pikematel söitudel ja lähima paari aasta jooksul töölepingut minu perega ei löpeta.:P
Jututeemaks olnud SAAB seisab nüüd Tallinna lähedal Viimsis maja garaazhiukse ees ilma numbrimärkideta(maanteametis pole selle mudeli tüübikinnitust:D) ja 250 km toimis nii mootor,jöuülekanne kui veermik suhtrahuldavalt. Loodetavalt toimib SAAB ka edaspidi pikematel söitudel ja lähima paari aasta jooksul töölepingut minu perega ei löpeta.:P