Kui hommikuti tonnise tagauks pakasega kinni ei jää
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
https://lh3.googleusercontent.com/8P6C-zoJUVp3t2gQ9TWeSZ6LUzv7IcGoEmdf1FH086d51t36autBnglqgl4kuoHsjUp-Fw92c8fMZY6fj7TFK854k6Fz-rsgeTyoYB3vLkitvfT1SrzSUE1wASE1cFTS6sVBgFW--_fcoiI9MvlHaUAIyjoYYv3L7zbzR9uQ2rKJ3HqY7FMLpc0ukjtLLeSlWUDFHw550CIP5aEQiwrwIorfCaywemNC9ocAQi65ZiBR8zzJ8u6XSIuGiITrzghhmn8xcX0AKNldUmKnwHdjRHqRiu3OaXSiBRQF98o4wkMaRwvB-M0om0VrIXgHlRPo5E_i6ytg6Is4B0NvJ-XylZVdB3YKrzpEabJL1LKB_s_761RHEP2cZ2X5s8UtF4SEF5SHr5TgcJCGx1ob-eqS2vzaw-rad4CiDMyQ8YdOFXPbfEYpLQzY_-YjDL9KYvX87okugjVm-QB9F7wQGEE7efgYsrvrDZcPzz1cVn1zBZBey4FTSs7gaLpdiHfKFuqEIfcuqmMsV9HezJ7ctw52c45dI-HsG5BQjsR2nqAzIqVy_Mddb5V8iXjbqYQN41slpKB2oNgJDMdUUXWjuTR6Z-JtqcTBeJ0NSlAvQLJAWQeo3PyPq2f8HbZrAKjzoKYS404hDNUWFreD1jYNN7TSkWJMyUWfpPyMQbFX-EYx7Q=w469-h625-no
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Ma olin hommikul tõega hädas, kuna arstile aeg kinni pandud, lõpuks ei leidnud kiiruga muud varianti kui keerasin isepuuriva kruvi läbi tihendi uksele ette. Kui kellelgi, midagi soovitada, kuidas saaks olukorda paremaks muuta, on nõuanded igati teretulnud. Soojemal ajal võib ju uksepolstrid maha kiskuda ja sisu ära õlitada vms.
Ma soojendasin kuumaõhu püstoliga luku ümbrust ja sain toimima.Sai muidugi kõige käredama pakasega mündikas käidud.Peale soojendamist pole enam jamanud.
See kruvi värk on küll ekstreemne, -ei soovita.
Tõmba tagumine turvavöö läbi sisemise ukse käepideme ja siis seo teise turvavööga nii et uks sõidu ajal enam-vähem koomal (kinni) püsib. Pane soojendus max ja kui tööle jõuad 15-20 mintsi sõitu peaks salong niipalju soe olema, et hoovad-süsteemid on üles sulanud ja saad ilma akudrellita hakkama. Ei pea tuppa jooksma ja põhivarustuses kruvisid, fööne jm. hoidma.
Vähemalt endal kogemus selline, -töötas, -aitas.
Tõmba tagumine turvavöö läbi sisemise ukse käepideme ja siis seo teise turvavööga nii et uks sõidu ajal enam-vähem koomal (kinni) püsib. Pane soojendus max ja kui tööle jõuad 15-20 mintsi sõitu peaks salong niipalju soe olema, et hoovad-süsteemid on üles sulanud ja saad ilma akudrellita hakkama. Ei pea tuppa jooksma ja põhivarustuses kruvisid, fööne jm. hoidma.
Vähemalt endal kogemus selline, -töötas, -aitas.
Mul on ka olnud kaks korda selline situatsioon. Üks kord kõrvalistuja poolne esimene ja teine kord juhipoolne tagumine ja ka just peale pesu. Õnneks mõlemal juhul oli keegi kaasreisija autos, kes sai ust kinni hoida natuke aega :D. Mõned minutid sooja salongiga sõitu ja uksed jäid jälle kinni.
Muidu maanteel juba 80+km/h püsib üks ise ka kinni, ainult kurvi ei soovita väga järsult võtta. :D
Muidu maanteel juba 80+km/h püsib üks ise ka kinni, ainult kurvi ei soovita väga järsult võtta. :D
See kruvi värk on küll ekstreemne, -ei soovita.
Tõmba tagumine turvavöö läbi sisemise ukse käepideme ja siis seo teise turvavööga nii et uks sõidu ajal enam-vähem koomal (kinni) püsib. Pane soojendus max ja kui tööle jõuad 15-20 mintsi sõitu peaks salong niipalju soe olema, et hoovad-süsteemid on üles sulanud ja saad ilma akudrellita hakkama. Ei pea tuppa jooksma ja põhivarustuses kruvisid, fööne jm. hoidma.
Vähemalt endal kogemus selline, -töötas, -aitas.
Ka minul on töötas kui tonnine oli see meetod... :thumb:
Iga ratas veab and then some!