Ma eile leidsin ühe GM-i huvilise teemast, et käigukastidele pidid nimesi panema vastavalt sellele kui palju uus mootor väänet teeb. Ja nii pidigi olema. F35 @ 350Nm, F40 @ 400Nm jne. Siis on veel need 6T75 jne. Igatahes väändega on selline lugu, et mida kõrgemal ta tuleb, seda vähem ta mõjub. Alumine madalate pöörete vääne on kõige hullem. See keerab kõik laiali. Õnneks jõu tõustes liigub väändemoment pöörete suhtes ülespoole, sest suurel turbol on suurem "läääg". Ma arvan, et kõige hullemad ongi need aero turbod ja võib olla veel selles pisut suuremad. Sealt edasi on läääg ilmselt nii palju kõrgem juba, et kasti laiali ei lase. Vähemalt mu vana B202 ja vanakooli kast pidas Holseti 2-le barile vägagi edukalt vastu. Neljanda käiguga läks ka ratas ringi. Kahjuks siduri kohta ei oska ma midagi öelda, ilmselt ma ise läheks ka Sachsi teed. Kahjuks mõned asjad on tõesti sellised, mida ei saa odavalt. Samas ei pea neid ka koguaeg vahetama. Korvi ma mõtlen. Saab esivedune, hea et neidki asju pakutakse.

Võid Windorfist ka kaane portimise kohta küsida. Arvestama peab ka veel sellega, et porditud kaanega ja kangemate nukkadega tõuseb vääne veelgi kõrgemale.