Saab 900 T16 4D, 1985, kristjanksl
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Teen siis lõpuks ka oma vanurile teema.
Saabi sain ma umbes aasta tagasi, kui oli vaikselt vaja hakata esimest autot otsima. Mina uurisin netist vanemaid civicuid, aga isa pakkus välja, et võiks naabrimehelt küsida ta seisva Saabi kohta. Sellel hetkel ma ei teadnud Saabidest mitte midagi. Niisiis läksime seda vaatama ja kere tundus enamvähem okei. Mainimist vajab see, et masin oli seisnud 11 aastat õues.
Algul arvasin, et auto sõitvaks saamine pole hullu midagi. Lõppes asi sellega, et tuli pidurisadulad läbi elektrolüüsi lasta ja siduri töösilinder oli läbi ja palju muidki asju.
Kasutaja Cyberi käest sai mingiaeg tema klassik ostetud ja ka sealt juppe maha keeratud. Enne ülevaatust tuli veel vahetada tuuleklaas ja paremal ees oli õõtsakinnitus mäda koos talaga mis seal pikkupidi jookseb. Ülevaatus sai tehtud veebruaris, täpselt päeval millal sain täisealiseks.
Mainimata jäi, et tegu oli 74kw karburaatoriga mootoriga. Aprillis panin Cyberi käest saadud auto pealt 16 klapise turbomootori. Juunis sain Andreas187 käest 3 tollise väljalaske.
Suvel sai mootoris veel tihendeid vahetatud. Kuu tagasi hankisin Anthraxi valged plekkveljed.
Auto jäi hetkel seisma kuna käigukasti simmer otsustas lekkima hakata nii et kohapeal tühikäigul õli niriseb alt.
Tulevikuplaanid on kere korda teha ja ülevärvida, hetkel lükkan kevadesse, pole kohta kus talvel soojas ehitada.
Hetkel näeb masin välja selline
Saabi sain ma umbes aasta tagasi, kui oli vaikselt vaja hakata esimest autot otsima. Mina uurisin netist vanemaid civicuid, aga isa pakkus välja, et võiks naabrimehelt küsida ta seisva Saabi kohta. Sellel hetkel ma ei teadnud Saabidest mitte midagi. Niisiis läksime seda vaatama ja kere tundus enamvähem okei. Mainimist vajab see, et masin oli seisnud 11 aastat õues.
Algul arvasin, et auto sõitvaks saamine pole hullu midagi. Lõppes asi sellega, et tuli pidurisadulad läbi elektrolüüsi lasta ja siduri töösilinder oli läbi ja palju muidki asju.
Kasutaja Cyberi käest sai mingiaeg tema klassik ostetud ja ka sealt juppe maha keeratud. Enne ülevaatust tuli veel vahetada tuuleklaas ja paremal ees oli õõtsakinnitus mäda koos talaga mis seal pikkupidi jookseb. Ülevaatus sai tehtud veebruaris, täpselt päeval millal sain täisealiseks.
Mainimata jäi, et tegu oli 74kw karburaatoriga mootoriga. Aprillis panin Cyberi käest saadud auto pealt 16 klapise turbomootori. Juunis sain Andreas187 käest 3 tollise väljalaske.
Suvel sai mootoris veel tihendeid vahetatud. Kuu tagasi hankisin Anthraxi valged plekkveljed.
Auto jäi hetkel seisma kuna käigukasti simmer otsustas lekkima hakata nii et kohapeal tühikäigul õli niriseb alt.
Tulevikuplaanid on kere korda teha ja ülevärvida, hetkel lükkan kevadesse, pole kohta kus talvel soojas ehitada.
Hetkel näeb masin välja selline
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Minu suur lugupidamine!
Kõiksede mõnusam asi elus on ehitada vanasid saabisid!
Kõiksede mõnusam asi elus on ehitada vanasid saabisid!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ime, et nii vähe keevitada vaja oli peale kõiki neid aastaid. Tavaliselt lõpetasid autod oma elutee aia ääres, kui juba nii mädad olid, et kere tahtis vasta maad lohisema hakata.
Kui nii vähese keevitusega pääsedki, siis on tegu imeheas korras isendiga!
Jõudu
Kui nii vähese keevitusega pääsedki, siis on tegu imeheas korras isendiga!
Jõudu
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Tegelikult oli paar murekohta veel. Taga vasakut koopast keevitasime ja ühte tungraua tõstekohta.
Tagumised koopaääred hakkavad ka ära pudisema ja ees tala kuhu mootor toetub on ka päris õhtal. Ja tagumised uksed tahavad vahetust või kui uksi ei leia siis keevitada.
Panin veel hunnik pilte ülesse
https://www.flickr.com/photos/134115979@N08/albums/72157673072291382
Tagumised koopaääred hakkavad ka ära pudisema ja ees tala kuhu mootor toetub on ka päris õhtal. Ja tagumised uksed tahavad vahetust või kui uksi ei leia siis keevitada.
Panin veel hunnik pilte ülesse
https://www.flickr.com/photos/134115979@N08/albums/72157673072291382
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Jupid tulid väga õigesse kohta :cool:
Sobivad, tänud et soovitasid! Eest tuli pool keerdu vedru lõigata ka
Sobivad, tänud et soovitasid! Eest tuli pool keerdu vedru lõigata ka
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Nii, mitu mitu kuud on möödas ja tehtud on nii mõndagi.
Vahetasin ära käigukasti, kuna selle simmerling lekkis ja eestist polnud saada; üks siduritöösilindri kinnutusaugu keere oli üle keeratud ja selle tõttu oli juba 2 töösilindrit otsustanud tihendid vahelt välja visata. Teine kast oli kohe võtta ja nii ta alla läkski.
Korda sai tehtud/keevitatud ees ristitala ja veel veidi auke lapitud nina all.
Nüüd on tal ka ees suurem tonnise pealt tulnud intercooler. Vanal jahutil oli paar ribi vahelt välja võetud ja tänu suuremale väljalaskele sai nüüd aku ümber tõsta ja see läks nüüd teiselepoole mootorit.
Mis jubin see on, mida teeb? Vaakum voolik tuleb sisselaskest ja läheb sealt edasi armatuuri turborõhu näidikusse. Küljes on sellel 3 reguleerimiskruvi ja 3 pistikut, kus küljes mul polnud ühtegi juhet.
Vahetasin ära käigukasti, kuna selle simmerling lekkis ja eestist polnud saada; üks siduritöösilindri kinnutusaugu keere oli üle keeratud ja selle tõttu oli juba 2 töösilindrit otsustanud tihendid vahelt välja visata. Teine kast oli kohe võtta ja nii ta alla läkski.
Korda sai tehtud/keevitatud ees ristitala ja veel veidi auke lapitud nina all.
Nüüd on tal ka ees suurem tonnise pealt tulnud intercooler. Vanal jahutil oli paar ribi vahelt välja võetud ja tänu suuremale väljalaskele sai nüüd aku ümber tõsta ja see läks nüüd teiselepoole mootorit.
Mis jubin see on, mida teeb? Vaakum voolik tuleb sisselaskest ja läheb sealt edasi armatuuri turborõhu näidikusse. Küljes on sellel 3 reguleerimiskruvi ja 3 pistikut, kus küljes mul polnud ühtegi juhet.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Overboost switch.
Seda pole siis vaja :headbang:
Kas kuskilt mõistliku hinnaga tagatiiva remodikomplekti ka müüakse? Kas need on koos sisemise plekiga või ainult välimine?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sealt kruvist saab timmida, mis hetkel see klõps käib. Sel lülitil on mõlemad asendid olemas, ühe klemmi all "normally open" ja teise all "normally closed". Ma olen näinud sellist varianti, kus seda switchi kasutati täisgaasil intercooleri vesijaghutuse käivitamiseks..:) Sel hetkel, kui boost peale tuli, ühendas see asjapulk kontaktid ja lasti miskit veeudu IC peale, et natuke paremini jahutaks, see klassiku IC on ju nagu on...
Igasugu kahtlasi kerejuppe müüakse https://svenskasaabklubben.nordicshops.com/category.html/kaross-90-99-900 Tuleb küll vist end Rootsi klubi liikmeks teha 200SEK-i eest, aga suurema hunniku puhul erilist lisakulu see ei tee...
Igasugu kahtlasi kerejuppe müüakse https://svenskasaabklubben.nordicshops.com/category.html/kaross-90-99-900 Tuleb küll vist end Rootsi klubi liikmeks teha 200SEK-i eest, aga suurema hunniku puhul erilist lisakulu see ei tee...
parandusplekke saab tellida:
Almelo
Balti Autoosad
et ei pea Rootsi minema:-)
ja tiivakaare paranduseks müüakse tagumise kaare parandustükke, mis sobivad ka esitiiva remondiks(ise olen kasutanud)
Ikka välimine ja sisemine on eraldi.
Ja kui seda kaaretihendit sinna serva peale on vaja, siis seda saab minu käest meetri kaupa-mitte originaal, aga sobib ja on PVC materjalist.
Almelo
Balti Autoosad
et ei pea Rootsi minema:-)
ja tiivakaare paranduseks müüakse tagumise kaare parandustükke, mis sobivad ka esitiiva remondiks(ise olen kasutanud)
Ikka välimine ja sisemine on eraldi.
Ja kui seda kaaretihendit sinna serva peale on vaja, siis seda saab minu käest meetri kaupa-mitte originaal, aga sobib ja on PVC materjalist.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Selge, uurin.
Eile panin Lesjöforsi madaldusvedrud alla. Taga langes 2.5cm ja ees tõusis 2 cm kuna vedrud olid enne lõigatud. Eks mõne aja pärast ole näha kui palju ta vajub veel.
Paberil oli kirjas 35mm madaldamist.
Eile panin Lesjöforsi madaldusvedrud alla. Taga langes 2.5cm ja ees tõusis 2 cm kuna vedrud olid enne lõigatud. Eks mõne aja pärast ole näha kui palju ta vajub veel.
Paberil oli kirjas 35mm madaldamist.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Velje laius peaks olema 7 tolli R15. Taga on 205/55R15 ja ees 195/55R15 rehvid
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Kas klassikul on see okei, et tugevama pidurduse peale lööb õlirõhu tule põlema? Õlitase on veidi alla maksimumi.
Kui kellelgi on parempoolset tagumist ust võib pakkuda, värv pole niiväga oluline.
Kui kellelgi on parempoolset tagumist ust võib pakkuda, värv pole niiväga oluline.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Kallasin õli nüüd maksimumi piirini, nüüd peab väga tugevalt pidurdama, et läheks põlema. Loodame et pole hullu.
Ma ei mäleta, et ma oleks õlivõtu toru näppinud.
Ma ei suuda leida APC kohta joonist mis ütleb mis klemm mida teeb. 14 pinniga APC on mul.
APC klapi pluss klemmile tuleb ajust ainult 2.4 volti välja.
Ma ei mäleta, et ma oleks õlivõtu toru näppinud.
Ma ei suuda leida APC kohta joonist mis ütleb mis klemm mida teeb. 14 pinniga APC on mul.
APC klapi pluss klemmile tuleb ajust ainult 2.4 volti välja.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Apc koha pealt otsi vanasid Aljoga auto teemasid. ja sealt peaks linke olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Minul on parem tagumine uks olemas, aga seisukord ilmselt midagi kiita pole. Anna märku, kui soovid.
Elektriskeeme vaata siit: https://www.dropbox.com/s/qb9sgd2rtw2dxsd/3.2%20-%20Electrical%20system%2C%20system%20diagrams.pdf?dl=0
Elektriskeeme vaata siit: https://www.dropbox.com/s/qb9sgd2rtw2dxsd/3.2%20-%20Electrical%20system%2C%20system%20diagrams.pdf?dl=0
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Kas B201 otsakaas koos õlipumbaga istub B202 peale? Või kas kellelgi oleks pakkuda?