Mure selles et auto ei lähe käima enam. Peale pikka uurimist avastasin et säde kaob ära kohe peale esimest käivitamist. Kui võtan 2 kaitset välja ( engine management system nr 17 ja 27) siis on säde tagasi. Kohe peale käivitamist läheb korraks tööle ja enam sädet pole. Olen vahetanud D- kasseti, vända anduri, küttepumba.
Kellegil ideid abiks pakkuda ?
Säde kaob ära
Kas mitte siis,kui säde kaob,peaks mahakeeratud küünlad märjad olema,saan aru,et nii ongi.Need mõlemad kaitsmed on seotud mootori töö juhtimisega,siit mõte mootori juhtaju suunas.Lihtsalt mõtisklen nähtavalt. Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Arutlen kah, bensiinimootoriga autol on vaja tööks kütust, õhku ja sädet. Antud juhul kaob säde ära. Aga alles peale seda kui mootor on hetkeks töötanud. Mootori aju päästab mootorit surmast sädeme katkestamisega. Tähendab kuskil on mingi mehhaaniline viga aga selline mille olemasolust aju teada saab. Mingi eluks vajalik andur ei saada ajule signaali. Vahetatud on juba DI ja vända andur. Milliseid sama olulisi andureid seal veel on?
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
proovisin uusi küünlaid ka. võtsin d kasseti maha ja panin küünlad külge lööb ilusti sädet. Kusjuures diagnostika ei saa ka enam autoga ühendust.
NGK?
Ja, siin foorumis oli juttu, DI nii katsetada ei saa, põletad ära!
Vahetasin DI, aga millise peale?
Õigem oleks ikka viia hooldusesse, saada TECH 2 külge
__In Boost We Trust__
Kontrolli mootori suur vahepistik üle. Asub tulemüüri küljes. Lisaks T7 maandused (sisselaske juhipoolses allservas ja termostaadi korpuse peal).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sain siis niipalju selgemaks et armatuuris suunatule märgid ei põle ega ohutule märgid ka mitte. Kuigi väljaspool autot suunad töötavad. Sama teema on ka tagumise udutule ning rooli peal olevate nuppudega. Tuleb vist tabloonäidik lahti kiskuda ja seal taga asuvad ühendused üle vaadata.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
proovisin uusi küünlaid ka. võtsin d kasseti maha ja panin küünlad külge lööb ilusti sädet. Kusjuures diagnostika ei saa ka enam autoga ühendust.
NGK?
Ja, siin foorumis oli juttu, DI nii katsetada ei saa, põletad ära!
Vahetasin DI, aga millise peale?
Õigem oleks ikka viia hooldusesse, saada TECH 2 külge
__In Boost We Trust__