Parim rehvi bränd? Aidake, vaja suveks ära otsustada... (LEITUD)
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Ma vaatan ikka pisut rahakotti ka! Kui ma nende Sinu välja valitute hinda vaatan, siis näiteks enda autole ostes, säästaksin ma odavamat rehvi valides pea ühe rehvi hinna.
Aga kui raha ei loe, siis on poogen, pane või hüper-super-mega-hüva rehv alla. Seda parem tulemus on. Loodetavasti.
Kasutan oma erinevatel autodel küll Nankange ja Hankooke ja pole hullu miskit. 4 hooaega ja peab vahetama.
Ja tegelikult ka, nagu iga rehvi korral, nii Off-Roadis kui maanteel, tihendist sõltub kõik.
Aga kui raha ei loe, siis on poogen, pane või hüper-super-mega-hüva rehv alla. Seda parem tulemus on. Loodetavasti.
Kasutan oma erinevatel autodel küll Nankange ja Hankooke ja pole hullu miskit. 4 hooaega ja peab vahetama.
Ja tegelikult ka, nagu iga rehvi korral, nii Off-Roadis kui maanteel, tihendist sõltub kõik.
denczik kas sul on tõsiselt suverehve vaja või on veits igav? Kui tegelt ka rehvinõuannet vaja siis tasuks teema natuke teisiti püstitada. Mida keegi teine ägedaks või parimaks peab - ei aita sind karvavõrdki kui sa ei tea mismoodi ta sõidab, kus ta sõidab, millised ta ootused üldse on rehvile jne.
Ma usun, et saaksid rohkem abi kui alustaksid sellest, et milliste rehvidega sa seni oled sõitnud, mismoodi sõitnud, mis sulle meeldis ja mis ei meeldinud... Nagu just öeldi - ka parimad rehvid ei päästa kui tihend järele ei tule :). Mõistlik kompromiss rehviga ja säästetud raha eest sõidukoolitust - minu arvates kõlab päris hästi.
Ma usun, et saaksid rohkem abi kui alustaksid sellest, et milliste rehvidega sa seni oled sõitnud, mismoodi sõitnud, mis sulle meeldis ja mis ei meeldinud... Nagu just öeldi - ka parimad rehvid ei päästa kui tihend järele ei tule :). Mõistlik kompromiss rehviga ja säästetud raha eest sõidukoolitust - minu arvates kõlab päris hästi.
Conti SP6 on mul Honda all kasutusel ja julgen neid kiita. Audrus kestsid mõned kiired ringid ilma suure kahjuta ja ka tänaval saab liigelda. Teine valik on veidi uuema ja nende kogemust pole.
Eelnevalt ka mainiti, et palju on vajadustest kinni! Kui vaja vaikses autos piima järel käia, siis Sport ei ole peamine vajalik sõna rehvi nimes:) Kui vaja kangutamas käia, siis on performance rehv igati ajakohane, kuid pead rehkendama kalli hinna ja kiire kulumisega.
Eelnevalt ka mainiti, et palju on vajadustest kinni! Kui vaja vaikses autos piima järel käia, siis Sport ei ole peamine vajalik sõna rehvi nimes:) Kui vaja kangutamas käia, siis on performance rehv igati ajakohane, kuid pead rehkendama kalli hinna ja kiire kulumisega.
225/45r17 mõõdus SC6 minu andmetel ei toodeta, on pakkuda PC6 ja see tuli turule sellel aastal - kogemusi veel pole aga testides kiidetakse.
Uued Nankang ns-20 9-5 diisli all on küll paremad kui "kulunud preemiumid", aga niiske teekattega pidurdamisel ja kiirendamisel kaob pidamine kuidagi liiga lihtsalt. Tundub, et diisel on ikka ropult "nose-heavy" ja veab autot otse edasi. Seega tavasõidul isegi vihmaga on täitsa OK, aga "piirsituatsioonis" jääb minu auto all küll kardetavasti veidi hätta. Samas pole teiste uute rehvidega selle auto all kogemust - ng900 oli minuarust ka kulunud pasteldega paremini käituv.
Nii nagu ka pöhjanaabrite juures tödetud on nn premiumbrändid küll paremad kestvuselt kui ka söiduomadustelt kuid kui söidetakse pöhjamaade tänavaolusid arvestades viivad ka Linglongid ja Landsailid auto ühest punktist teise. Kui aga vöetakse 205 KW mootorivöimsusega autost aegajalt natuke fun i välja siis ehk targem maksta rehvijooksu eest 600-800 eur kui pärast 1500 eur spoilerite ja muu pudipadi remondile kulutada. Hetkel SAAB il all veel Sveitsist kaasa tulnud Mitchelin Primacy 3 (5 mm ni kulunud) ja pidamine piisav nii kuival kui märjal. Ehk rohkem siin rehvi kasutusiga määrav kui kulumine. Continentali ja Mitchelini rehvid on ka tööandja veokitel kasutusel. Seda turvalisuse pärast. Hankookid ja ka Barumid on odavamad ja ei ole kindlasti halvad rehvid kuid paraku ei kesta suurematel koormustel ja körgematel temperatuuridel.
Tänud kõigile tagasiside eest!
Otsin endale lõpuks Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Sain nendelt ka postkasti sellise kaardi:
Ilusat suvehooaja algust kõigile :thumb:
Otsin endale lõpuks Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Sain nendelt ka postkasti sellise kaardi:
Ilusat suvehooaja algust kõigile :thumb:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Minul isiklikult halb kogemus continentali ja michelini suvekatega. Head mälestused bridgestone suvekatega. Head olid good yeari ug 500 talvekad, michelin rahuldav. Teisi marke mainida ei tohi aga parim suverehv mida omanud olen, olid v mustriga ja ei kuulu samuti nimekirja. Mulle üldiselt istub v muster ja mingit ulmemüra küll ei mäleta, et oleks olnud...
Kas foto tegid ise? Ei ole tonnise kellad ja küljepeeglit pole ollagi.
Foto tegin ise - kaart on tulmune ja ümbrik sai avatud Subaru roolis.
Ma arvan, et kolleeg sellest teemast saab samasuguse.
Ma arvan, et kolleeg sellest teemast saab samasuguse.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Ei hakka uut teemat tegelema, aga olen naastrehvi otsingul. Keegi foorumis head hinda saab teha ?
Huvi pakkuv: https://www.reff.ee/pood/rehv/soiduauto ... 2-xl-7665/
Huvi pakkuv: https://www.reff.ee/pood/rehv/soiduauto ... 2-xl-7665/
Küsi sealt - http://www.rehvivahetus.ee/ , üldiselt on hea hinna saanud.polukoli kirjutas: ↑N Dets 07, 2017 9:38Ei hakka uut teemat tegelema, aga olen naastrehvi otsingul. Keegi foorumis head hinda saab teha ?
Huvi pakkuv: https://www.reff.ee/pood/rehv/soiduauto ... 2-xl-7665/
Kumho on keskpärane koreakas, tavaliselt saab umbes sama raha eest ka paremaid rehve.
Mis mõõt muidu huvitab?
Mul firma pirukad on Kumho naeltega - selle raha eest väga head.
Mannerg sõidab ringrada Kumhoga - ilgelt kiirelt ja hästi.
TBX-le mõtled?
Mannerg sõidab ringrada Kumhoga - ilgelt kiirelt ja hästi.
TBX-le mõtled?
Võta ikka suveks universaalrehvid, need on külglibisemisele resistentsemad erineval pinnasel. Nt Continental All Season Contact ja talv ei tule enam kunagi nii ootamatult.
Michelin CrossClimate, talvetähistusega suverehv. Universaalidel on veidi kõvem rehvisegu, kui lamellidel.
Michelin CrossClimate, talvetähistusega suverehv. Universaalidel on veidi kõvem rehvisegu, kui lamellidel.
Viimati muutis aednik, N Dets 07, 2017 18:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Selle talve üllataja oli Hankook I-Pike RS. Kuigi ma väga rehve ei taha müüa, siis üllatavalt palju telliti. Samuti üllatas ka Cordiant mis on vene rehv, kliendid on kiitnud, küll aga rohkem rehvimüra(pigem toyota õhuke plekk).
Suveks soovitan mitte valida sailuni ja HiFly-t. Pettunud olen endiselt Goodyearis ja eriti S9K soovitatud rehvis. Mõttetu raha raiskamine rehvile mis kulub nii kiiresti, samuti on samasugused kulumistegurid tulnud ka teiste autode alt millel samad rehvid, mis minu jaoks enam pole uudis. Nankang on teinud meeletu hüppe arengus, ilmselt need on mul ka järgmise suve rehvid. Ärge unustage SAVA-t mis mulle tohutult talvel meeldis oma omadustelt, tänane nankangi lamell päris nii hea pole, aga võrreldav.
Minu arvamus on täna rehvimaailmast vägagi muutunud, kallis brändirehv on ikkagi teemast väljas, sõnad võtan selle kohapealt tagasi ainult continentalilt, kelle contivikingud on endiselt da best nael rehv millega sõitnud olen, ja nuta või naera, hea vaikne rehv andis reaalses mõõtmises rohkem müra välja kui lamell "saast"rehv, mis polegi nii saast.
Suveks soovitan mitte valida sailuni ja HiFly-t. Pettunud olen endiselt Goodyearis ja eriti S9K soovitatud rehvis. Mõttetu raha raiskamine rehvile mis kulub nii kiiresti, samuti on samasugused kulumistegurid tulnud ka teiste autode alt millel samad rehvid, mis minu jaoks enam pole uudis. Nankang on teinud meeletu hüppe arengus, ilmselt need on mul ka järgmise suve rehvid. Ärge unustage SAVA-t mis mulle tohutult talvel meeldis oma omadustelt, tänane nankangi lamell päris nii hea pole, aga võrreldav.
Minu arvamus on täna rehvimaailmast vägagi muutunud, kallis brändirehv on ikkagi teemast väljas, sõnad võtan selle kohapealt tagasi ainult continentalilt, kelle contivikingud on endiselt da best nael rehv millega sõitnud olen, ja nuta või naera, hea vaikne rehv andis reaalses mõõtmises rohkem müra välja kui lamell "saast"rehv, mis polegi nii saast.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883