Tervist foorumlastele!
Kuna sel korral oli auto otsimisel kindel soov leida Saab, siis saigi omale soetatud Kaspariuse käest Saab 9-3 OG, mille kapoti all asetseb ohtralt emotsioone pakkuv 2.3l 184kW mootor. Jõu aitab kanda mootorist ratastesse automaat käimakast. Esmasel vaatamisel ning kilomeetritel on selgunud mõningad vead, mis vajaksid tegemist: Kerel leidub roostet tagumistel tiibadel, juhi ukse all servas ning kapoti servas, SID-il on pikslid kadunud, makil ei tööta CD lugeja, tulede kojamehed ei tööta (ilmselt järelt ära võetud), auto ei lähe soojaks (seistes läheb enamvähem ilusti aga sõites langeb kohe partsti 66 peale. Eile lasin mootoril soojeneda kohapeal veidi ning kui temp oli peaaegu 60 siis katsusin radika lõdvikuid ning ülemine oli soe alumine külm, seega termostaat lahti ei olnud), esimene käetugi on puruks, esimesed gabariidid ei põle ja tuled on täiesti olematud (täistulesid ja pooltulesid väga ei erista).
Ise olen autoga väga rahul iseenesest ning üritan hakata vaikselt autot remontima ning täiustama. Mõned pildid ka juurde koos sõbra Piktor Saabiga (Kvall kahjuks halb kuna telefoniga tehtud pildid).
Saab 9-3 Anny, 2002, KristjanKae
See on lahe pill - kui mul endal juba samasugust poleks ja autosid liiga palju, siis ma oleks ehk ise selle ära hiivanud. Korduvalt tekkis "häirivaid mõtteid".
Tore, kui sellised keskmisest huvitavamad ja jõulisemad isendid huviliste perre jäävad. Hinna-kvaliteedi suhe kindlasti paigas sel. Mulle meeldib 9-3 spoilaring veel eriti, teeb selle kere atraktiivseks. Ka endale sai kogu samasugune spoilaring muretsetud, mis ootab ülevärvi ja selle töö jaoks sobivamaid ilmasid.
Jõudu.
Tore, kui sellised keskmisest huvitavamad ja jõulisemad isendid huviliste perre jäävad. Hinna-kvaliteedi suhe kindlasti paigas sel. Mulle meeldib 9-3 spoilaring veel eriti, teeb selle kere atraktiivseks. Ka endale sai kogu samasugune spoilaring muretsetud, mis ootab ülevärvi ja selle töö jaoks sobivamaid ilmasid.
Jõudu.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Üks mõnnamaid , mida olen omanud. Arvan, et isegi automaadiga on ta väga reibas. Põhimöll algab muidugi 100 pealt kolmanda käiguga, mis rebib sinna 170ni välja.
Jõudu nokitsemisel!
Jõudu nokitsemisel!
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: T Jaan 10, 2017 19:49
- Asukoht:
- Auto:
Nädala sees avastasin siis, et geneka rihm viliseb vahepeal. Sai vähe arutatud, et millest see tuleneda võib ja ainus mis välja sai mõeldud oli et kliimapump jookseb kinni. Aga vahepeal sai ära parandatud puudulikud tuled (gabariitidel olid pirnid läbi ja automaatsete päevasõidutulede kaitse oli välja võetud) Samuti sa pandud järele tulede kojameeste kaitse ja süüte sisse keerates vasak kojamees liikus aint 1 nõksu ning parempoole käis näitamata märke peatumisest. Sai siis kaitse uuesti välja võetud ja nüüd on siis vasak kojamees suunaga taeva poole. Foorumist sain ka õpetuse, kuidas lahti võtta ja ära parandada see asi. Avastasin ka, et aku on vaja vahetada ja raadiol on auxi pesa toodud ette, aga mina ei suutnud välja mõelda kuidas ma selle maki auxi peale lülitada saan. Samuti sai tehtud veitsa tuuningut saabu14jr käest soetatud carbon armatuuri näol. Ja Piktor pani järele ka bosch diagnostika arvuti ja seal olid 2 veakoodi: P1444 ja P0453 (1 neist on vaakumklappide rike). Igatahes olen olenemata vigade üle oma saabikese üle väga uhke ja oma valikuga väga rahul.
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: T Jaan 10, 2017 19:49
- Asukoht:
- Auto:
Eile sai siis veidi hubasemaks autot tehtud ledide näol. Nüüd on vähemalt lootust pimedas autost midagi leida Sai ka politseile nähtavamaks numbrimärk loodud (tegelt küll välimuse pärast)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Jah, sellise numbritulede lahenduse pärast saad korduva ülevaatuse! raudselt!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: T Jaan 10, 2017 19:49
- Asukoht:
- Auto:
No inimesed on saanud iseehitatud xenon tuledega üv läbi siis, mis need paar ledi teevad:freak:
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: T Jaan 10, 2017 19:49
- Asukoht:
- Auto:
Kuna 1.maist on kohustuslikud suve-/lamellrehvid, siis sai neljapāeval soetatud endale veix1005 käest 17" valuveljed koos rehvidega. Kuna 2 rehvi olid suht pastlad, siis ostsin ka eile Aaluxist tutikad rehvid peale ja täna sai need alla pandud. Lisan siis ka paar pilti siia.
Veljed istuvad ilusti alla, aga et saada asi minu jaoks perfektseks on vaja -35/-35 madaldust ja taha 20mm flantsi. Aga need tulevikus. Esmajärjekorras vaja evap klappidega midagi peale hakata. Nimelt siiani on veakoodid: P1444 ning P0453 minu autot piinamas. Üritan nüüd lähiajal nendega tegeleda nii kuidas kooli kõrvalt aega ja raha jätkub. Kui keegi oskab ka aidata, kuidas neid vigu likvideerida, siis abi on alati teretulnud.
Veljed istuvad ilusti alla, aga et saada asi minu jaoks perfektseks on vaja -35/-35 madaldust ja taha 20mm flantsi. Aga need tulevikus. Esmajärjekorras vaja evap klappidega midagi peale hakata. Nimelt siiani on veakoodid: P1444 ning P0453 minu autot piinamas. Üritan nüüd lähiajal nendega tegeleda nii kuidas kooli kõrvalt aega ja raha jätkub. Kui keegi oskab ka aidata, kuidas neid vigu likvideerida, siis abi on alati teretulnud.
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: T Jaan 10, 2017 19:49
- Asukoht:
- Auto:
ET on velgedel 40 ning rehvid tulid aaluxist mingid hiinakad mõõduga 215/45 R17. Ütleme nii, et naastrehvidelt nendele üleminnes tekkis siuke tunne et kelle autos ma nüüd olen, et nii vaikne on.
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: T Jaan 10, 2017 19:49
- Asukoht:
- Auto:
Selle teema võib lukku panna. Auto leidis uue omaniku.