M: Erinevad ledid ja pirnid
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Oleks pakkuda järgmised LED-id - kasutan neid ka enda auto peal ja julgen soovitada
T10 ehk W5W (gabariit tuli) 80lm 1,5W - 2€/tk (naturaalne valge)
P21/5W (tagumine gabariit+pidurituli (2-niidiga)) - 6€/tk (punane hõõglamp, sügavam punane kui tavalise lambiga)
36mm pulk (tagumine numbrituli, kinnises plast korpuses), 0,36W, soevalge valgus 3000-3500K - 3€/tk. Võiks olla nüüd head ilmastikukindlad
Vasakul pool tavaline halogeen, paremal pakutav LED:
H7 (kaugtuli) 30W 3000LM 2-LED - 52€/paar - (naturaalne valge, sama tooniga nagu 4300K xenon) - kõige alumisel pildil keskmised tuled
H8 (udutuli) 30W 450LM 6-LED - 35€/paar - (naturaalne valge, sama tooniga nagu 4300K xenon) - alumisel pildil juhipoolne udutuli
Lambid asuvad Tartus, helistage 56 509 689 või kirjutage postkasti
T10 ehk W5W (gabariit tuli) 80lm 1,5W - 2€/tk (naturaalne valge)
P21/5W (tagumine gabariit+pidurituli (2-niidiga)) - 6€/tk (punane hõõglamp, sügavam punane kui tavalise lambiga)
36mm pulk (tagumine numbrituli, kinnises plast korpuses), 0,36W, soevalge valgus 3000-3500K - 3€/tk. Võiks olla nüüd head ilmastikukindlad
Vasakul pool tavaline halogeen, paremal pakutav LED:
H7 (kaugtuli) 30W 3000LM 2-LED - 52€/paar - (naturaalne valge, sama tooniga nagu 4300K xenon) - kõige alumisel pildil keskmised tuled
H8 (udutuli) 30W 450LM 6-LED - 35€/paar - (naturaalne valge, sama tooniga nagu 4300K xenon) - alumisel pildil juhipoolne udutuli
Lambid asuvad Tartus, helistage 56 509 689 või kirjutage postkasti
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Oled äkki kohanud ka "warm white" ca 3200K variante? Juba tükimat aega otsin H1 soklile - tonnisel, nagu tead, on nii lähi- kui kaug- H1 pirnid.
On olemas vahtatava filtriga, aga see tundub kuidagi kehv variant. Filter võtab heledust alla ja annab sellise "kassikuse" rohekaskollase valguse.
Tahaks, et ka LED-d ise oleksid soe-valged, sarnaselt tavalise halogeeni valgusele.
Kui e-bay'd vaadata, siis 6500K on justkui kõige rohkem ja kui keegi pakubki natuke soojemat varianti, on ostjaid kohe suht palju.
Omapärane, peaks ju ometi pakkuma rohkem ka neid, mida soovitakse. 3200K LED on ju täiesti tavapärane, ei midagi eriskummalist.
Vanemate autode omanikud tihti ei soovi sinakat valgust, mida ka nö neutral white kipub olema.
Mul juba tunne, et peab 6500K ära ostma ja ise jootma sobivad LED-d asemele
On olemas vahtatava filtriga, aga see tundub kuidagi kehv variant. Filter võtab heledust alla ja annab sellise "kassikuse" rohekaskollase valguse.
Tahaks, et ka LED-d ise oleksid soe-valged, sarnaselt tavalise halogeeni valgusele.
Kui e-bay'd vaadata, siis 6500K on justkui kõige rohkem ja kui keegi pakubki natuke soojemat varianti, on ostjaid kohe suht palju.
Omapärane, peaks ju ometi pakkuma rohkem ka neid, mida soovitakse. 3200K LED on ju täiesti tavapärane, ei midagi eriskummalist.
Vanemate autode omanikud tihti ei soovi sinakat valgust, mida ka nö neutral white kipub olema.
Mul juba tunne, et peab 6500K ära ostma ja ise jootma sobivad LED-d asemele
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Vaatasin ka just siin neid H1 lede ja pakutaksegi kahjuks alates 6500K valgusega neid!
See oleks reflektoriga tulel päris rets valgus kui kõrgust paika ei saa Tuleb edasi otsida
See oleks reflektoriga tulel päris rets valgus kui kõrgust paika ei saa Tuleb edasi otsida
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Otsi, kui viitsid
[strike]Reflektoritega väga probleeme ei tule, sest H1 LED variandid on "ühes suunas" valgustavad.[/strike] Pealegi on tonnise lähituledes väike metallkate, mis ei luba kiirtel liiga kõrgele valgustada.
[strike]Ideeliset peaks LED isegi parem olema, sest praegune H1 halogeen valgustab 360 kraadi ja ainult see kate piirab.[/strike]
edit: Parandasin. Näib et enamused H1 variandid siiski kahepoolse valgustusega. Pole ilmselt piisavalt võimast LED-i, et ühega leppida. Jälle targem...
Kui valgusdioodidest ehk LED-st eraldi rääkida, siis 2014 lasi Cree välja XPH70 isendid, mida mitmed firmad auto LED-lampides ka kasutavad.
Neid saada värvustemperatuuriga 2700, 3000, 3500, 4000, 4500, 5000K jne. Keskmiselt €10 tükk. Heledus ca 1500 lm (see siis ikka reaalne valgustugevus,
mitte Hiina lampide 5000 lm . Võrdluseks: tavaline 35W HID (Xenon) lamp annab 2200 lm. Kuna halogeen ja HID valgustavad 360 kraadi, võib minna palju sellest kaduma.
LED valgusvihk on umbes 120 kraadi. Mõnel tootjal on isegi 2tk kõrvuti valgustamas..
http://www.cree.com/~/media/Files/Cree/ ... -XHP70.pdf
edit: juba leidsin ja tellisin, H1 4000K 25W isendid. Nähtavasti nii minev kaup, et sain lausa viimased. Kui saabuvad, lisan teema kas ja kuidas töötavad.
[strike]Reflektoritega väga probleeme ei tule, sest H1 LED variandid on "ühes suunas" valgustavad.[/strike] Pealegi on tonnise lähituledes väike metallkate, mis ei luba kiirtel liiga kõrgele valgustada.
[strike]Ideeliset peaks LED isegi parem olema, sest praegune H1 halogeen valgustab 360 kraadi ja ainult see kate piirab.[/strike]
edit: Parandasin. Näib et enamused H1 variandid siiski kahepoolse valgustusega. Pole ilmselt piisavalt võimast LED-i, et ühega leppida. Jälle targem...
Kui valgusdioodidest ehk LED-st eraldi rääkida, siis 2014 lasi Cree välja XPH70 isendid, mida mitmed firmad auto LED-lampides ka kasutavad.
Neid saada värvustemperatuuriga 2700, 3000, 3500, 4000, 4500, 5000K jne. Keskmiselt €10 tükk. Heledus ca 1500 lm (see siis ikka reaalne valgustugevus,
mitte Hiina lampide 5000 lm . Võrdluseks: tavaline 35W HID (Xenon) lamp annab 2200 lm. Kuna halogeen ja HID valgustavad 360 kraadi, võib minna palju sellest kaduma.
LED valgusvihk on umbes 120 kraadi. Mõnel tootjal on isegi 2tk kõrvuti valgustamas..
http://www.cree.com/~/media/Files/Cree/ ... -XHP70.pdf
edit: juba leidsin ja tellisin, H1 4000K 25W isendid. Nähtavasti nii minev kaup, et sain lausa viimased. Kui saabuvad, lisan teema kas ja kuidas töötavad.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Lisandus ports 36mm-sed LED pulgad kinnises plastkorpuses. Võiks olla nüüd head ilmastikukindlad
Vasakul pool tavaline halogeen, paremal pakutav LED:
Vasakul pool tavaline halogeen, paremal pakutav LED:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Mis värvustemperatuur? Pildilt paistaks nagu 5000-6000K. Kas warm-white ca 3200K ka on?
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Need on 0,36W, soevalge valgus 3000-3500KMis värvustemperatuur? Pildilt paistaks nagu 5000-6000K. Kas warm-white ca 3200K ka on?
Panin esimesse postitusse info ka
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tuli uus ports järgmisi LED-e kohale
H8 (udutuli) 6W 1200LM - 30€/paar
T10 ehk W5W (gabariit tuli) 30lm/6000K 1W - 2€/tk
36mm pulk (tagumine numbrituli, kinnises plast korpuses), 0,36W, soevalge valgus 3000-3500K/40LM - 3€/tk
H8 (udutuli) 6W 1200LM - 30€/paar
T10 ehk W5W (gabariit tuli) 30lm/6000K 1W - 2€/tk
36mm pulk (tagumine numbrituli, kinnises plast korpuses), 0,36W, soevalge valgus 3000-3500K/40LM - 3€/tk
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Elu on näidanud, et 9-3 ei soovi neid LED-e eriti kasutada (selftest kui süüde väljas) aga vanematel mudelitel (kuni 2002?) ja 9-5tel toimib okeilt.
Eks takistitega saaks seal mängida aga kas on pointi nikerada on iseasi
Eks takistitega saaks seal mängida aga kas on pointi nikerada on iseasi
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab