Auto 9-5 bensiin 2.0, 110 kw ,automaat.
Probleem selline,et külmalt saab auto käima suure häda ja pika ketramisega ja ainult siis kui gaasipedaali põhjas hoida.Kui juba mootor soe siis käivitub kenasti Seega küttesegu on täiesti paigast ära ja külmalt käivitades uhab liigselt kütust peale.
Arvuti pandi taha,näitas lambdaanduri riket .
Kui siin foorumis lugeda lambda rikkega kaasnevaid sümptomeid siis käivitusprobleeme ei hakanud silma.
Mõtlengi nüüd,et kas ikka minna kohe uut lambdaandurit ostma või peaks asja veel edasi uurima ???
Külmalt ei käivitu-uputab.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
ikka edasi peaks uurima :). Püsivalt rikkis lambda peaks vist mootori tule kaudu märku andma?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
No nii.SAABi Tartu esinduse Tehc 2 aparaat ei leidnud autol ühtegi viga olevat .
Üleeile läks hommikul puterdades käima ja soojalt töötas ning sõitis ilusti aga täna hommikul ei saanud jälle eluvaimu sisse.Kui plokisoojendus mõneks ajaks taha panna siis meelitab kuidagi käima.
Hetkel on endal mõistus otsas.On kellelgi mingeid ideid ?
Üleeile läks hommikul puterdades käima ja soojalt töötas ning sõitis ilusti aga täna hommikul ei saanud jälle eluvaimu sisse.Kui plokisoojendus mõneks ajaks taha panna siis meelitab kuidagi käima.
Hetkel on endal mõistus otsas.On kellelgi mingeid ideid ?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Lambda ei saa sellist viga põhjustada, sest lambda ei suuda nii kiiresti ennast soojaks kütta, et õigesti üldse segu mõõtma hakata. Mina pakun mootori tempi anduri viga või sisselaske tempi või ehk mõni juhtme lühis. Viimane on kahtlane muidugi. Tempi andur on ainuke mille järgi segu seadistatakse. Muidugi sellel autol on drosselklapp ka elektriline, ehk paneb see villast, ei lase õhku üldse peale? Õhu süsteem on puhas, filter jne?
Lambda ei saa sellist viga põhjustada, sest lambda ei suuda nii kiiresti ennast soojaks kütta, et õigesti üldse segu mõõtma hakata. Mina pakun mootori tempi anduri viga või sisselaske tempi või ehk mõni juhtme lühis. Viimane on kahtlane muidugi. Tempi andur on ainuke mille järgi segu seadistatakse. Muidugi sellel autol on drosselklapp ka elektriline, ehk paneb see villast, ei lase õhku üldse peale? Õhu süsteem on puhas, filter jne?
Hoidsin just plokisoojenduse pikalt taga ,pedaal põhja ja paugupill !!! See temperatuurianduri teema tundub nii vaadates juba täitsa loogiline olema aga ,kas need uhked Tech 2 aparaadid siis neid katkiseid andureid ei tuvastagi ?
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Kui anduri näit (st takistus) maksimaalsetest (planeedil Maa) esinevatest väärtustest välja ei lähe, siis ega aju (ja TECH) aima, et päris-temp anduri väidetavaga teps mitte kokku ei lähe ja otsedt veakoodi ei saa.
Samas TECH peaks ju masina arvatavaid näite kuvama ja kui TECHi käsitlev inimene neid vaatama vaevub, peaks temp anduri jama sealt kenasti välja paistma.
lambda näitu külmkäivitusel üldiselt ei kasutata - vast on nii ka 9-5 puhul.
Samas TECH peaks ju masina arvatavaid näite kuvama ja kui TECHi käsitlev inimene neid vaatama vaevub, peaks temp anduri jama sealt kenasti välja paistma.
lambda näitu külmkäivitusel üldiselt ei kasutata - vast on nii ka 9-5 puhul.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ma ise polegi oma algatatud teema ja probleemiga edasi tegelenud .
Vahetasin tanklat ja auto hakkas paremini käivituma.
Mingi viga tal siiski küljes on sest aeg-ajalt ikkagi puterdab külmkäivitusel.Tõenäoliselt mõni temp.andur ei toimi korrektselt kuna tundub,et ka kütet võtab veidi rohkem kui peaks.
Vahetasin tanklat ja auto hakkas paremini käivituma.
Mingi viga tal siiski küljes on sest aeg-ajalt ikkagi puterdab külmkäivitusel.Tõenäoliselt mõni temp.andur ei toimi korrektselt kuna tundub,et ka kütet võtab veidi rohkem kui peaks.