2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!
Tere
Nimelt oli starter vigane , sai pandud uus ning kogu lugu
Peale seda enam käima ei lähe ,
Starter veab kenasti mootorit ringi ,kõik kaitsmed jms esmane kontrollitud
Kuna neil pumpadega suured hädad koguaeg siis võib nüüd kusagil seal see anomaalia peituda , v on kellegil mingeid soovitusi mida tasuks veel kontrollida
tervitades
Nimelt oli starter vigane , sai pandud uus ning kogu lugu
Peale seda enam käima ei lähe ,
Starter veab kenasti mootorit ringi ,kõik kaitsmed jms esmane kontrollitud
Kuna neil pumpadega suured hädad koguaeg siis võib nüüd kusagil seal see anomaalia peituda , v on kellegil mingeid soovitusi mida tasuks veel kontrollida
tervitades
Ma kalduks kah arvama, et starteri vahetus pole asjaga seotud ja pigem kütuse äravajumise teema/lisaõhk . Kontrolliks tagasivooluvoolikud ja liitmikud üle, äkki starterit vahetades sai kõhuli mootori otsas elatud ja andis sealmiski liitmik järele nt. eetriga ei hakkaks mässama, tõmbaks käima, sedasi suht kiirelt kütte ülesse veab . Kui aga jama korduma hakkab,siis hakkaks neid legendaarseid pihusti kaela tihendeid kontrollima jne .
Eip, etteandepumpa eraldi pole. A kütus pihustiteni jõuab ? Lase kellelgi käiata ja keera kordamööda pihusti silla külge minevaid mutikaid pisut lahti,siis näed, kas küte üldse sinnamaani jõuab . Kui pikalt köie otsas tirisid ? Ma ikkagi kahtlustaks, et saab õhku kusagilt kütusesüsteem. Sellel kõrgsurvepumbal ka veel üks veider koht, mis võib nöökida. Peast ei mäleta, kuid vist oli pumba tagasivoolu peal selline ventiil, kuskohast saab kütet peale imeda. Kui ventiil pekkis,siis saab sealt õhku ja mootor käima ei lähe.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
võta ühe pihusti juurest toru natuke lahti ja tõmba paarsada meetrit puksiirköie otsas ja käib sul mis kell!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kas eelsüüte küünaldest kütust lendab kui starterit annad? Nii on kohe teada kas silindrisse jõuab. Kui sinna jõuab ja silindri surved ok, siis peab käima minema. Kui ikka ei lähe on pumba ajastus vale. Ma kahe fordi najal olen selle kogemuse läbi elanud.
Kas eelsüüte küünaldest kütust lendab kui starterit annad? Nii on kohe teada kas silindrisse jõuab. Kui sinna jõuab ja silindri surved ok, siis peab käima minema. Kui ikka ei lähe on pumba ajastus vale. Ma kahe fordi najal olen selle kogemuse läbi elanud.
enne pihustit keerasin toru maha ,
sealt kytust tuleb
Vb siis ikkagi ei olnud kõigepealt starter vigane,et käima ei läinud,millest see esialgne diagnoos üldse`?
starter ainult klõpsus
vahetult enne starteri vahetust tõmbasin käima ja käis auto
järgmine hommik sain uue starteri , vahetasin ning enam käima ei lähe... ei tõmmates ega starterit kasutades
Mis eesmärk sellel pumba ajul üldse on, mida reguleerib? Kui ma mäletan, siis starteril oli juhtmeid üle kahe vist, üks vist maandus või eraldi mingi signaalijuhe. Mingi elektrianomaalia ei või olla? Starteri juhtmed said kõik kinni, kus enne olid?
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Veakoodid võiks kustutada ja proovida uuesti käivitada ning kontrollida uuesti veakoode. Kui sama viga näitab, on tõenäoliselt viga kõrgsurvepumbas. Üldiselt on räägitud, et need pumba ajud ei kannata suuremaid voolukõikumisi (kehv aku, starteriga käivitamine kuni aku lõppemiseni, stardiabi andmine). Võib tekkida transistori joote katkemine pumba ajus või mõni muu kala. Lisan veel ühe vanema teema, kus sarnase veaga tegeleti. Viga P0149