Kaks lihtsat küsimust. Kus asub b207 karterituulutus ja kuidas seda puhastada?
Kui tihe on küünlavahetusvälp?
karterituulutus ja küünlad
Ma olen nõus õli vahetama 10k pealt või ka tihedamini. Aga küünlad ... kas Ngk platinumid (või olid need iridiumid :red: ) mitte >100k ei kesta? (b235r pean silmas, b207 pole omanud)
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Ma mõtlen, et kui inimene juurdleb, "kaua kestab", siis on tal "murest vabanemiseks" mõistlik küünlad ära vahetada? See ei ole ju ketivahetus, mis kestab kaks päeva ja maksab 1000€ :)
www.madalvee.com
Küünlad kestavad vabalt 100 kkm ja ka rohkem vist isegi. Paraku SAAB il mille ostsin hiljuti oli küünlaid vahetatud just ca 100 kkm tagasi ja küünla sädevahe oli 1.8 mm . DI oli lihtsalt seetöttu töölepingu suhtvara löpetanud. Teisel SAAB il küünlad vahetatud 20-25 kkm järel ja DI toimib veel 270 kkm läbisöidul.
Kui GM öliga on söidetud 30-35 kkm vahetusvälbaga siis vöib möginat täis olla kogu mootor seestpoolt k.a. karterituulutuse torustik.
Kui GM öliga on söidetud 30-35 kkm vahetusvälbaga siis vöib möginat täis olla kogu mootor seestpoolt k.a. karterituulutuse torustik.
Tava küünal kestabki mingi 25000.
No kuidas võtta :). Mu kõige esimesel Saabil (NG900 vabalthingav) töötasid tavaküünlad pea 100 000 - enne kui meenus, et äkki peaks vahetama :red:. Küünlavahe oli muidugi suureks kulunud aga muid probleeme polnud. DI-d seal polnud, kütusekulus olulisi muutusi ei märganud, käivitus viisakalt.