Saab 9-3 SC Aero TTiD, MY08, Pootsman
See musta auto puhtana hoidmine on pain in the ass.
Mingit head naha puhastusvahendit oleks vaja. Nädal teksadega sõitu on suutnud sinaka tooni anda heledale nahale. Soovitusi? Kas lisaks õigele keemiale ka mingit spets lappi on vaja puhastamiseks (mikrofiiber vms.)?
742,0km 54,42L Keskmine 7,33L / sajale. Pool sellest mis 9-5tel on olnud.
~500km maanteed, ülejäänud linn.
DPF põletuse ajal lööb kütusekulu märgatavalt üles, selle järgi on hea vaadata, et põletus protsess käib. ca. 11 sajale see hetk kui põletab, nõks ennem Aret alustas ja kuni Libatseni põletas ~20km.
vvs saatis ESK numbrialused ja peotäie LEDe ka, numbrituledele viskab veateate kui sõitma hakata aga reaalselt põleb pirn. Tagurpidi käigu tule veateate, mis pidi tüüpviga olema universaalil, kõrvaldas Viki kuidagi, oli midagi ravinud aga mida täpsemalt ei oska öelda.
Mingit head naha puhastusvahendit oleks vaja. Nädal teksadega sõitu on suutnud sinaka tooni anda heledale nahale. Soovitusi? Kas lisaks õigele keemiale ka mingit spets lappi on vaja puhastamiseks (mikrofiiber vms.)?
742,0km 54,42L Keskmine 7,33L / sajale. Pool sellest mis 9-5tel on olnud.
~500km maanteed, ülejäänud linn.
DPF põletuse ajal lööb kütusekulu märgatavalt üles, selle järgi on hea vaadata, et põletus protsess käib. ca. 11 sajale see hetk kui põletab, nõks ennem Aret alustas ja kuni Libatseni põletas ~20km.
vvs saatis ESK numbrialused ja peotäie LEDe ka, numbrituledele viskab veateate kui sõitma hakata aga reaalselt põleb pirn. Tagurpidi käigu tule veateate, mis pidi tüüpviga olema universaalil, kõrvaldas Viki kuidagi, oli midagi ravinud aga mida täpsemalt ei oska öelda.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Musta auto puhtana hoidmine on painindaass indeed. Just lōpetasin 3h kestva autopedereerimise (käsipesu, pigipesu jne.)
Mis puudutab numbritule värki, siis minul oli sama teema. Andis teate, justkui pirn oleks läbi. Pirn vahetatud, probleem aga jäi. Aitas, kui klemme, mis pirni hoiab, tangidega veidi pingutasin. Sest ajast asi korras ja veateateid pole ette visanud. Proovi :)
Mis puudutab numbritule värki, siis minul oli sama teema. Andis teate, justkui pirn oleks läbi. Pirn vahetatud, probleem aga jäi. Aitas, kui klemme, mis pirni hoiab, tangidega veidi pingutasin. Sest ajast asi korras ja veateateid pole ette visanud. Proovi :)
See musta auto puhtana hoidmine on pain in the ass.
Mingit head naha puhastusvahendit oleks vaja. Nädal teksadega sõitu on suutnud sinaka tooni anda heledale nahale. Soovitusi? Kas lisaks õigele keemiale ka mingit spets lappi on vaja puhastamiseks (mikrofiiber vms.)?
742,0km 54,42L Keskmine 7,33L / sajale. Pool sellest mis 9-5tel on olnud.
~500km maanteed, ülejäänud linn.
DPF põletuse ajal lööb kütusekulu märgatavalt üles, selle järgi on hea vaadata, et põletus protsess käib. ca. 11 sajale see hetk kui põletab, nõks ennem Aret alustas ja kuni Libatseni põletas ~20km.
vvs saatis ESK numbrialused ja peotäie LEDe ka, numbrituledele viskab veateate kui sõitma hakata aga reaalselt põleb pirn. Tagurpidi käigu tule veateate, mis pidi tüüpviga olema universaalil, kõrvaldas Viki kuidagi, oli midagi ravinud aga mida täpsemalt ei oska öelda.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2277
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Kui püksid nahale tooni annavad, siis on väga ebakvaliteetsed püksid osta kallimad!
Ja ma ei saa aru nende kahekümnetolliste rehvide võlust meie teedel. Mul on 19" ja 40-sed niidirullid peal, ausõna, nii kahju on vahest.
Ja ma ei saa aru nende kahekümnetolliste rehvide võlust meie teedel. Mul on 19" ja 40-sed niidirullid peal, ausõna, nii kahju on vahest.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance
Kui püksid ikka määrivad siis võid Circle`st nahapuhastuslapid osta, puhastavad mugavalt ja tekitavad ka kaitsekihi.
Ja nende led`de kohta - 9-3 on nii tark, et tuleb kasutada error free pirne.
Ja nende led`de kohta - 9-3 on nii tark, et tuleb kasutada error free pirne.
Moetööstuse inimesed räägivad, et pigmendiga teksa üldreeglina heledat istmenahka ikka kuigipalju määrib ja püksi hinnaklassist see eriti ei sõltu. Ära unusta nahka kreemitada peale puhastamist.
18" auto all on ilusad veljed. Punase auto all on minu silmis igavad juurviljalõikuri terad.
18" auto all on ilusad veljed. Punase auto all on minu silmis igavad juurviljalõikuri terad.
Poleks uskunud, et traktor on kütuse kvaliteedi suhtes nii tundlik.
Olerexi kraam igatahes talle ei meeldi. Käivitus pikk külmalt, DPF saab kiiremini täis, kerge uimasus, kulu suurem.
Puhas linna sõit paak tühjaks meetodil 8,3L sajale, enamjaolt otsad 4,5km tööle ja koju, hommikul töösoojaks ei saa nagu bensakat ikka. Hetkel ei häiri, eks talvel külmadega saab näha kas läheb gero ostuks või mitte. Kasko pakkumine Seesamist sai ka vastuvõetud, kõik minu jaoks olulised punktid olid sees ja pakkumine tuli hulka soodsam kui konkurentide oma. Loodame, et koostöö sujub.
eSID2 näitab igast huvitavaid numbreid
0-100 kiirenduseks 8,42 sekundit
Maksimaalseks võimsuseks 179hp 3670 pöörde peal
Maksimaalseks väändeks 360nm 2500 pöörde peal
Boosti saab maksimaalselt 2.00bari
Nordic Tuning teeks 8500sekiga stage kahe, väljendub see neil 250hp-500nm. Oleks juba Aero moodi numbrid, do88 alu cooler ja Maptuni catbackiga võiks nõks paremgi veel olla Ainuke mure on see, et nad ST2 puhul eemaldavad EGRi ja DPFi. ST1 saaks ~200whp-425wnm, originaal seades on rattast mõõtmis tulemused Nordicus olnud ~160whp-350wnm.
Näide 1: 225whp-460wnm
Näide 2:
Dyno St2 DPF off 260hp-500nm.
( 233whp-450wnm )
Original 182hp-395nm (164whp-355wnm)
Gtechtider org vs St2:
60-100kmh: 4.9sek 3.3sek
80-120kmh: 5.9sek 3.8sek
100-150kmh: 9.8sek 6.5sek
Näide 3:
Den gav ~182hp-390nm original.
(162whp-350wnm)
Med Nordic St2 DPF off ~259hp-500nm
(232whp-460wnm)
Gtechtider:
60-100kmh: 4.9sek 3.2sek
80-120kmh: 6.2sek 3.9sek
Näide 4:
Dyno:
Nordic St2 DPF= 255hp-500nm ( 225whp-450wnm )
Original program med st2 hårdvara= 180hp-400nm
( 159whp-360wnm )
www.Nordictuningdalarna.com
Gtechtider:
60-100kmh: 4.9sek 3.3sek
80-120kmh: 6.2sek 3.9sek
Olerexi kraam igatahes talle ei meeldi. Käivitus pikk külmalt, DPF saab kiiremini täis, kerge uimasus, kulu suurem.
Puhas linna sõit paak tühjaks meetodil 8,3L sajale, enamjaolt otsad 4,5km tööle ja koju, hommikul töösoojaks ei saa nagu bensakat ikka. Hetkel ei häiri, eks talvel külmadega saab näha kas läheb gero ostuks või mitte. Kasko pakkumine Seesamist sai ka vastuvõetud, kõik minu jaoks olulised punktid olid sees ja pakkumine tuli hulka soodsam kui konkurentide oma. Loodame, et koostöö sujub.
Küll annab ka sellest 1.9 diislist rohkem pauku välja meelitada :head:
eSID2 näitab igast huvitavaid numbreid
0-100 kiirenduseks 8,42 sekundit
Maksimaalseks võimsuseks 179hp 3670 pöörde peal
Maksimaalseks väändeks 360nm 2500 pöörde peal
Boosti saab maksimaalselt 2.00bari
Nordic Tuning teeks 8500sekiga stage kahe, väljendub see neil 250hp-500nm. Oleks juba Aero moodi numbrid, do88 alu cooler ja Maptuni catbackiga võiks nõks paremgi veel olla Ainuke mure on see, et nad ST2 puhul eemaldavad EGRi ja DPFi. ST1 saaks ~200whp-425wnm, originaal seades on rattast mõõtmis tulemused Nordicus olnud ~160whp-350wnm.
Näide 1: 225whp-460wnm
Näide 2:
Dyno St2 DPF off 260hp-500nm.
( 233whp-450wnm )
Original 182hp-395nm (164whp-355wnm)
Gtechtider org vs St2:
60-100kmh: 4.9sek 3.3sek
80-120kmh: 5.9sek 3.8sek
100-150kmh: 9.8sek 6.5sek
Näide 3:
Den gav ~182hp-390nm original.
(162whp-350wnm)
Med Nordic St2 DPF off ~259hp-500nm
(232whp-460wnm)
Gtechtider:
60-100kmh: 4.9sek 3.2sek
80-120kmh: 6.2sek 3.9sek
Näide 4:
Dyno:
Nordic St2 DPF= 255hp-500nm ( 225whp-450wnm )
Original program med st2 hårdvara= 180hp-400nm
( 159whp-360wnm )
www.Nordictuningdalarna.com
Gtechtider:
60-100kmh: 4.9sek 3.3sek
80-120kmh: 6.2sek 3.9sek
Viimati muutis Pootsman, P Sept 10, 2017 14:40, muudetud 1 kord kokku.
Ehk oskab keegi soovitada millisest poest ma täna Tallinnas võiks leida Koch Chemie naha puhastus- ja hooldusvahendid?
anyway, 3000km täitus - väga igav elu võrreldes 9-5 mis tahatis koguaeg midagi.
7,82 keskmine. Maanteel 110km/h, ohtralt möödasõite ja linnas ka ikka esimesena peab startima ja sõeluda on saanud mõnuga. 16L kuluga 9-5 pealt tulles tundub lausa olematu kulu.
anyway, 3000km täitus - väga igav elu võrreldes 9-5 mis tahatis koguaeg midagi.
7,82 keskmine. Maanteel 110km/h, ohtralt möödasõite ja linnas ka ikka esimesena peab startima ja sõeluda on saanud mõnuga. 16L kuluga 9-5 pealt tulles tundub lausa olematu kulu.
S9K võttis sisse murdunud väljalaske kollektori tikkpoldi välja. Tikk poldi eemaldus ise oli kõige kiirem, turbode eemaldus oli piin. Aga reaalsus on see, et suurema turbo vahelt on miski tükk läbi käinud. Lõtk oli minimaalne aga olemas. Uued turbod tellitud, ei näinud taastamisel mõtet, kuna siis auto seisaks ikka ja ootaks, Neo Brothersi lehel kaks turbot koos kollektoriga suht mõistliku hinnaga, order is pending - loodame et ikka neil on nad laos olemas ja valmis saatmiseks. Küsimus on ainult, et mis asi see sealt läbi on käinud - pöördlabad sisselaske kollektoris irduvad äkki? Eks järgmine kord kui S9K juurde minek tuleb ka sisselase maha kiskuda ja uurida. Ehk on turbod varsti kohal ja Kristjanil aega...
18 mai oli aeg broneeritud softi ja düno jaoks, eks peab selle edasi lükkama, turbod ja vea välja selgitamine on prioriteet nr. 1
18 mai oli aeg broneeritud softi ja düno jaoks, eks peab selle edasi lükkama, turbod ja vea välja selgitamine on prioriteet nr. 1
Viimati muutis Pootsman, P Sept 10, 2017 14:43, muudetud 1 kord kokku.
kuskil miskit toimub
- Manused
-
- 294347=33761-rsz_p_20170729_102655.jpg (437.06 KiB) Vaadatud 6887 korda
-
- 293113=33489-rsz_p_20170611_163847.jpg (172.84 KiB) Vaadatud 6887 korda
Viimati muutis Pootsman, L Okt 07, 2017 17:59, muudetud 2 korda kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 72
- Liitunud: N Jaan 19, 2012 17:14
- Asukoht: Stockholm
- Auto: Saabitu
Julgen arvata, et plaadi viga. Oli endal sama probleem, võtsin lihtsalt lõpuks plaadi välja ja vana hea google maps. Kogu süsteemi hangumist pole täheldanud.
137,84kw ja 431,29nm
Automaat TTiD-del on mõõdetud transmissiooni kadu 13-14%
Mootorist ~156kw/212hp ja 489nm, + 24kw ehk 18% võimsuse kasvu ja +119nm ehk 32% väände kasvu.
80-120km/h ennem 6,2 sekundit, nüüd 4,9 sekundit - mõlemad tulemused mõõdetud esid2'ga, samal teelõigul
Automaat TTiD-del on mõõdetud transmissiooni kadu 13-14%
Mootorist ~156kw/212hp ja 489nm, + 24kw ehk 18% võimsuse kasvu ja +119nm ehk 32% väände kasvu.
80-120km/h ennem 6,2 sekundit, nüüd 4,9 sekundit - mõlemad tulemused mõõdetud esid2'ga, samal teelõigul
- Manused
-
- KATSED.jpg (112.39 KiB) Vaadatud 6888 korda
Viimati muutis Pootsman, N Sept 28, 2017 16:49, muudetud 2 korda kokku.
Põrsas jättis mind teeäärde, või noh, ei saanud koduhoovist väljagi kui päris täpne olla.
Käigulülitus trossi kasti poolne ots on kulunud. Tõmbad drive peale aga neutralist edasi ei tule. Näpuga lükkad nõksu edasi ja drive sees. Hetkel ajutine nipuka lahedus, VM teisipäevaks sebib uue trossi, kolmapäeval Werner lööb ehk ringi.
Käigulülitus trossi kasti poolne ots on kulunud. Tõmbad drive peale aga neutralist edasi ei tule. Näpuga lükkad nõksu edasi ja drive sees. Hetkel ajutine nipuka lahedus, VM teisipäevaks sebib uue trossi, kolmapäeval Werner lööb ehk ringi.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Põrsas jättis mind teeäärde, või noh, ei saanud koduhoovist väljagi kui päris täpne olla.
Käigulülitus trossi kasti poolne ots on kulunud. Tõmbad drive peale aga neutralist edasi ei tule. Näpuga lükkad nõksu edasi ja drive sees. Hetkel ajutine nipuka lahedus, VM teisipäevaks sebib uue trossi, kolmapäeval Werner lööb ehk ringi.
Irw@Põrsas :D
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Laias laastus on nii, et kui märjaks tehes kriimud kaovad siis saab poleerides korda.
Aga pilte vaadates kõike vist ikka välja ei saa.
Aga pilte vaadates kõike vist ikka välja ei saa.
Sellega autoga sõidab nüüd üks kena noor neiu Tartust, lukku. Oli meeldiv, mineku poolest parem kui 3.0TDI 171kw VAG, 16000km keskmine 7.91L
Läheks ta normaalselt soojaks ka ei oleks ühtegi etteheidet.
Ja DPF ja EGR eemaldus on kohustuslik neil autodel!
Läheks ta normaalselt soojaks ka ei oleks ühtegi etteheidet.
Ja DPF ja EGR eemaldus on kohustuslik neil autodel!