Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Tere, ei leidnud enda küsimusele ise otsides vastust foorumist. Probleem järgmine. Alguses oli see lihtsalt külma mootoriga. Panin käima, veidi puterdas, pöörded kõikusid ja 10 sekundi pärast oli kõik korras, kohati ka veidi suitses. Nüüd peale kuud on asi hullemaks muutunud. Pöörded kõiguvad nii soojalt kui külmalt väga jõhkralt tühikäigul. Põhimõtteliselt on väljasuremise piiri peal. Kohati pole 0-30 kiirendust ja peale seda töötab mootor nagu töötama peab. Justkui alguses pole turbod taga, aga mingi hetk tuleb ja siis kõik klaar. Ja vahepeal liigub ka 0-st hästi. On kellegil samade sümptomitega kokkupuuteid olnud? Olen saanud erinevaid vastuseid nt. õhulugeja, süütepool, küünlad/juhtmed, turbo
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
"Olen saanud erinevaid vastuseid nt. õhulugeja, süütepool, küünlad/juhtmed, turbo"
Võib TB ja väntvõlli anduri lisada nimekirja.
Õigem oleks TECH 2 külge panna
Võib TB ja väntvõlli anduri lisada nimekirja.
Õigem oleks TECH 2 külge panna
__In Boost We Trust__
Ja järgnev küsimus ka. Kas keegi oskab soovitada mõnda spetsialisti või firmat Tartus? Ma olen paari helistanud (nt. Tähe diagnostika) ja neil on mingi nädalased järjekorrad. Auto on seisnud juba pea 3 nädalat kuna oli ajapuudus. Kahju hakkab autost lihtsalt!
Nii, tere. Müran enda murega edasi. Nimelt sai siis diagnostikas käidud ja veaks ütles aparaat õhulugeja. Mõeldud tehtud, sai ära vahetatud. Esimene päev peale anduri vahetust ei muutunud midagi, järgmine päev oli korras. Ja nii ta teeb. Andsin siis auto sõbra kätte. Lõpuks võttis ta turbojahutus lõdviku küljest ära ühe anduri, mis nägi välja ebamäärane. Peagi lisan ka pildid. Oskab keegi öelda, millega on tegu?
Lisaks siis sellele mainin ära, paar korda pole isegi jamanud. Pöörded püsivad ja läheb edasi ka. Aga üleüldiselt 90% ajast piinab see auto mind. Mootorituli põleb koguaeg, vahepeal ka hakkab vilkuma kui pöörded kohapeal hulluks lähevad. https://www.youtube.com/watch?v=9r5fLq6y96s käitub enamvähem samamoodi nagu antud videos. Täna ei toiminud ka mingi hetk enam püsikiiruse hoidja. Mingis avariirežiimis ta ei ole, sest maantee kiirusel laulab ilusti minna ja möödasõitudega probleeme pole. Ainult tühikäik ja vahepeal ka väikestel kiirustel.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ja nii ongi. Järjest otsid vigu, üles ei leia. Raha kulub nii diagnostikute juures käimisele kui erinevate juppide vahetamisele. Ja motivatsioon aina langeb. Lihtsam oleks Tln viia. Kokkuvõttes võib üllatavalt odav tulla, sest inimestel ON kogemusi ja ON õiged aparaadid vajalike asjade kontrollimiseks.
Mis ise teha saaks on sisselaske survestamine. Turbo kontroll, kas kõik liigub vabalt. Väljalaske kontroll ega midagi umbes pole. Andurite kontroll või tuim vahetus. Drossel klapi kontroll või vahetus. APC klapi kontroll või vahetus. Vaakumvoolikute kontroll. Süütekasseti kontroll või vahetus. Sellised asjad. Video kommentaarides räägib nukkade valest ajastusest. B207 mootor? Mis aasta oma see üldse on?
Mis ise teha saaks on sisselaske survestamine. Turbo kontroll, kas kõik liigub vabalt. Väljalaske kontroll ega midagi umbes pole. Andurite kontroll või tuim vahetus. Drossel klapi kontroll või vahetus. APC klapi kontroll või vahetus. Vaakumvoolikute kontroll. Süütekasseti kontroll või vahetus. Sellised asjad. Video kommentaarides räägib nukkade valest ajastusest. B207 mootor? Mis aasta oma see üldse on?
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Üldiselt on ka Tartus siiski mõned spetsid olemas, kellel nii kogemusi kui ka vajalikud seadmed. Andsin teemaalgatajale U2U kaudu ka väikese vihje.
Üldiselt olles ka sarnase probleemiga, kuigi oluliselt pehmemas versioonis (ilma mootoritule ja veakoodideta) jamanud. Kuna mul veakoode polnud sai proovitud nii erinevate andurite puhastust, drosselklapi vahetust ja sada imet. Mul aitas lõpuks tanklaketi vahetus, nüüd tangin Nestes Soome päritolu kütet ja senini null probleemi. Teiste tanklakettidega vahepeal oli OK, vahepeal kippus külmkäivituse järgselt hetke ikka pöördeid lainetama.
Kunagi välismaa foorumeid tuhlates pakuti peamiste lahendustena sellele kas drosselklapi probleemi või 2005-... autodel sisselaskeklappide ebatihedaks muutumist kuna materjaliga tehti mingit ratsi alates 2005a. Samuti olevat vahetatud ka ECUsid.
PS Mul on teine kasutatud drosselklapp olemas riiulis võin anda prooviks, et kas muutub midagi. Sai kunagi drosselklapp vahetatud eeldusel, et oli selle viga, aga midagi ei muutunud ning aitas alles tanklaketi vahetus.
Üldiselt olles ka sarnase probleemiga, kuigi oluliselt pehmemas versioonis (ilma mootoritule ja veakoodideta) jamanud. Kuna mul veakoode polnud sai proovitud nii erinevate andurite puhastust, drosselklapi vahetust ja sada imet. Mul aitas lõpuks tanklaketi vahetus, nüüd tangin Nestes Soome päritolu kütet ja senini null probleemi. Teiste tanklakettidega vahepeal oli OK, vahepeal kippus külmkäivituse järgselt hetke ikka pöördeid lainetama.
Kunagi välismaa foorumeid tuhlates pakuti peamiste lahendustena sellele kas drosselklapi probleemi või 2005-... autodel sisselaskeklappide ebatihedaks muutumist kuna materjaliga tehti mingit ratsi alates 2005a. Samuti olevat vahetatud ka ECUsid.
PS Mul on teine kasutatud drosselklapp olemas riiulis võin anda prooviks, et kas muutub midagi. Sai kunagi drosselklapp vahetatud eeldusel, et oli selle viga, aga midagi ei muutunud ning aitas alles tanklaketi vahetus.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Nii viisin siis auto spetsialisti kätte (siinkohal tahaks tänada spetsialistist kasutajat vortex ja skyline'i kes temani mind suunas). Viga oli lihtne. Bensiinipaagi tuulutuse voolik oli lahti tulnud. Korrastati see ära, profülaktika mõttes pandi ka uued küünlad, ei olnud enam esimeses nooruses ja masin käib nagu kellavärk! Vot kui tobe viga :wall: