Uudised NEVS elektriautodest (ehk ex-elektriSaabidest)

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#51

R Juun 02, 2017 0:12

Esimesed pildid NEVS elektriautost: http://www.saabplanet.com/nevs-officially-shows-its-all-new-nevs-9-3-ev-sedan-and-nevs-9-3x-suv-ev/

Need on üleval ka NEVS ametlikul Instagram kontol: https://www.instagram.com/p/BUwINgTBYG5/?taken-by=nevsofficial

... mnja, oleks nagu midagi ägedamat oodanud! Viimase GM põlvkonna 9-3 väljanägmine oli etem. Natuke liiga hiinlaste maitse järgi aga teisalt, ongi ju see vaid Hiina turule. Universaal mõjub sümpaatsemana. Sedaan tagaosa on väga veider.

Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#52

R Juun 02, 2017 10:18

Kõige veidram - kaamerad peeglite asemel näevad välja nagu mingid rudimendid. Samasugune pilt avanes kunagi kui mõlemad küljepeeglid olid ööhämaruses pihta pandud.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#53

P Juun 04, 2017 11:48

Midagi lubatakse veel ja see detail ei ole neilt kahelt autolt.



Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#54

E Juun 05, 2017 0:21

Esimesed pildid juba imbuvad netti: http://www.saabplanet.com/nevs-9-3-ev-images-leaked-before-shanghai-premiere/
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#55

N Juun 08, 2017 8:52

Nüüd info ka NEVS kodulehel: https://www.nevs.com/en/opportunities-motion-ces-asia/ - Paistab, et 9-3X SUV puhul on katuse osas jäädud tavapärase 9-3X stiili juurde ja see on tore. Sisu on auto täitsa uus ja Saab geenidega (NB! mehaaniline käsipidur!). 9-3X SUV oleks elektriautona cool. Sedaan on aga jäänud oma veidra tagumiku juurde. 9-3 Saab sedaan tagaosa oli kordades kenam. Lisapilte: http://www.saabplanet.com/nevs-9-3-and-nevs-9-3x-officially-presented-new-concepts/

Nn kolmas auto polegi tavamõttes auto vaid isesõitev "kookon". Paistab väga toores see pod. Sellest tootmisküpse asjani läheb ilmselt veel aega.











Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#56

N Sept 14, 2017 11:11

Huvitav on see, et kui minna NEVS kodulehele on kadunud rootsi keelne osa. Ringiga on see leitav aga otse mitte, otse on keelevalik hiina keel ja inglise keel.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
Mundujeevitž
Saabiklubi liige
Postitusi: 147
Liitunud: T Okt 03, 2017 12:24
Asukoht: Siin see on, see SAABimäe
Auto: 900NG on ka auto!
+ MY00 9-5 Aero

#57

T Nov 21, 2017 16:30

Nonii, türklased on ka midagi oma valdustest taasavastanud
https://www.accelerista.com/arvamus/saa ... vusautoks/
Üritavad Teslale kõrge kaarega pähe lasta :conf:
:drive:
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#58

N Dets 07, 2017 0:26

Tänasest saab siis elektri NEVS-e: https://www.saabplanet.com/nevs-just-st ... -in-china/ - tõsi ainult Hiinas.

Tootmises olev elektriauto on palju sarnasem viimasele 9-3-le kui oli vahepeal esitletud näituseauto! Suurim erinevus on auto esiosas: iluvõres, udutulede sektsioonis, kapoti peegli poolses servas, peeglites; sees: kahes displays (st spidomeeter/läbisõidu ulatuse näidik on täisdigitaalne) ja keskkonsoolis (kahe istme vaheline osa, joogitopsid ja käigukang); ning taga pagasniku peal oleva numbrialuse kohal oleva nn plastosa kujunduses. Kõik muu on sama mis NEVS toodetud Saab 9-3 (MY 14) puhul.
NEVS-9-3-Interior-2.jpg
NEVS-9-3-Interior-2.jpg (106.5 KiB) Vaadatud 11635 korda
NEVS-9-3-rear-end.jpg
NEVS-9-3-rear-end.jpg (62.88 KiB) Vaadatud 11635 korda
NEVS-9-3-front.jpg
NEVS-9-3-front.jpg (56.83 KiB) Vaadatud 11635 korda
Viimati muutis dreamer12, N Dets 07, 2017 0:48, muudetud 1 kord kokku.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#59

N Dets 07, 2017 0:41

NEVS on info avaldanud ka oma ametlikul kodulehel: https://www.nevs.com/en/media/press-rel ... roduction/

Tootmisvõimsuseks plaanitud I etapis 50000 autot ja II etapis 220000 autot, mis ajast me kummagi etapi puhul räägime jäi mulle arusaamatuks. Seega 9-3 on saanud juba 4 elu. (9-3 I gen GM SAAB, 9-3 II gen GM SAAB ja siis II gen SAAB NEVS versioon - MY 2014, kõik Aero versioonid ja 2,0T ja nüüd siis NEVS 9-3 electric).

Auto läbisõidust, akudest ja laadimisajast infot teates ei olnud. Nagu ka puudus hinnainfo.
NEVS_China_Factory.png
NEVS_China_Factory.png (755.91 KiB) Vaadatud 11624 korda
nevs-9-3-production-start-in-china.jpg
nevs-9-3-production-start-in-china.jpg (65.75 KiB) Vaadatud 11627 korda
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#60

N Dets 07, 2017 10:41

dreamer12 kirjutas:
N Dets 07, 2017 0:41
Seega 9-3 on saanud juba 4 elu.
Huvitav, kaua seda laipa reanimeeritakse? Üks hetk peaks see 2002a põhi ikkagi tänapäeva mõistes vanaks jääma...ka arengumaade jaoks. Tundub, et 9-3 on tabamas justkui Hindustan Ambassadori saatus, mida toodeti enam kui 50 aastat :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14285
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#61

N Dets 07, 2017 10:51

[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kroom
Postitusi: 318
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#62

N Dets 07, 2017 15:27

Mis seal põhjal ikka vananeda? Progevad tarkvara ümber ja on jälle kaasaegne, sest mida seal rauas ikka nii väga enam arendada on?
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#63

R Dets 08, 2017 11:02

9-3 on heal põhjal auto aga ei saa öelda, et see viimane disain seda kenamaks oleks muutnud. Mulle jäi kummaliseks vaid see, et mis mõte oli esitleda nn uue kujustusea autosid, kui tegelikkuses toodetakse seda, mida ikka on toodetud mõne detaili vahetamisega? Teisalt, olukorras, kus NEVS pole kohe 3 a autosid üldse tootnud oli ilmselt vana liini Hiina viimine kiireim tee tulla turule. Eks reaalsuses olegi Hiina ju ca kümmekond a maas EU/USA autotootmise tasemest. Kui see auto seal müüb ja nii saadakse kapital uue välja toomiseks on ärilisest aspektist asi mõistetav. Taktikaliselt ei oleks ma siis nö näitusele nii erinevaid autosid varem avalikkuse ette toonud. Aga võibolla saadi ka nende alusel tagasiside, et vana 9-3 oli etem? Ja kuulati seda?

Ma pean GM vimast versiooni 9-3-st seni kõige kenamaks. Eks see selleks ka seni alles on (tõsi sellest viimasest oli Spyker ajal uue esiosaga variant ka)!

Faktiks jääb, et 9-3 on Hiina turu jaoks uus, sest seda pole kunagi varem seal müüdud. Taiwan on lähim riik, kus Saabe müüdi.

Lisapilte leiab: https://www.instagram.com/nevsofficial/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#64

R Dets 22, 2017 19:07

Nüüd on auto näitajatest ka info lekkinud:

ACAC (Always Clean Air Cabin) – suudab tagada õhupuhtuse 99%, vähendades 500ppm õhusaaste 25ppm-ni alla 30 sekundi;
Always a new feeling - wifi kaudu auto tarkvara uuendamise võimalus (a la Tesla), mida enamus autotootjaid veel ei paku;
Madal raskuskese - akupakk on auto all (sellest ka see auto veidi suurem visuaalne kõrgus);
Hobujõude: 177;
Läbisõit ühe laadimisega - 300 km;
Tippkiirus: 140 km / h;
Kavandatud aastatoodang I etapis 50 000 autot, II etapis 200 000 autot.

Kui Tesla ja kohe turul tulevad Jaguari ja Opel Ampera e näitajad kõrvale jätta (läbisõidud ca 500 + km), on tegu üsna korraliku elektriautoga, mis isegi Kia-dele, Nissanitele jt isegi napilt ära teeb. Kindel paistab olevat ka see, et seda mudelit turustatakse vaid Hiinas.

Allikad: https://electrek.co/2017/12/06/saab-9-3 ... ctric-car/ ja https://carnewschina.com/2017/12/06/nevs-9-3-ev-china/

Siin on näha ka kapotialune:
Manused
news-9-3-ev-6-660x437.jpg
news-9-3-ev-6-660x437.jpg (54.18 KiB) Vaadatud 11391 korda
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#65

L Dets 23, 2017 0:06

Tippkiirus 140 km/h ja 300 km ühe laadimisega on küll nigelavõitu :(
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#66

P Dets 24, 2017 10:30

vmaster kirjutas:
L Dets 23, 2017 0:06
Tippkiirus 140 km/h ja 300 km ühe laadimisega on küll nigelavõitu :(
Nissan Leaf algversioon tegi max 150 km/h, aga sõiduulatust oli algselt vaid 117 km ühe laadimisega. 2016/17 mudeliaasta Leaf tegi 30 kWh akupakiga läbisõitu vaid 172 km, tippkiirus jäi samaks. Bensukaga ei saa seega võrrelda. Uus 2018 a Leaf on 150 hj ja läbisõiduga 378 km (akupakk nüüd 40 kW): https://www.nissan.ee/soidukid/uued-soi ... dyr_dc%7CD. Tippkiirus endiselt 150 km/h. Aga see on siis Nissan/Reanult nö tippsaavutus autoga, mis on turul alates 2011! Selle kõrval alustab NEVS enam vähem ok kohast. ... tõsi, isegi Opel Ampera e-ni on veel arenguruumi aga ka seda ei saa Eestist osta nagu NEVS-i (kuna Peugeot ostis Opeli, siis Ampera-e kui GM perioodi masin ametlikult Eestisse müügile ei saabugi, Vikingi-ist uurisin).

Tesla tasemeni on muidugi terve valgusaasta minna! Aga eks Tesla olegi nö uus Saab. Kiirendus kisub naeratuse seal ikka kõrvuni, kui just ehmatus naeratusest võitu ei saa (kes ei tea, siis luukpärakerega 5-7 istmega Model S P100D teeb 0-100 km 2,28 sek ja sellega on reaalselt ökosõidul läbitud üle 1000 km; ametlik läbisõidu ulatus on siiski 572 km). Nö NEVS 9-3-ga on aga pigem võrreldavast klassist Tesla Model 3 (baasvarustuses 354 km ühe laadimisega, kiirendus 0-100 km/h ca 5,6 sek ja akupakk 50 kWh, tõsi hetkel on tootmises vaid võimsam 70 kWh mudel, mis teeb 0-100 km 5,1 sek ja läbib ühe laadimisega ca 500 km). Model 3 on ka maailma esimene seeriatootmises olev auto, kus kõik on elektrooniliselt kontrollitud (st 100% kaugjuhitavusvalmidusega, seda saab saata ise juhita taksot sõitma, kuigi hetkel Tesla ametlikult seda veel ei luba). Tesla on nüüd suutnud Model 3 tootmismaju viia 5000 autoni nädalas. NEVS-ide konveierilt massiliselt maha vuramise kohta veel infot pole (isegi Hiinas). St see esitlusauto oli ilmselt esmakatse (mitte veel päris masstootmine).

NEVS akupaki mahu kohta pole ma veel infot näinud aga huvitav oleks teada kui suure mahutavusega see on!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#67

R Nov 02, 2018 0:31

No nii eilsest saab lõpuks NEVS 9-3 ette tellida, tõsi selleks peab elama Hiinas ja kasutama autot seal. Täiselektrilise Nevs 9-3 hind on 169.800 yuan, ehk ca 23000 €.

Auto võimsus on 130 kW (177 hk) ja väändemoment 280 Nm. Autol on 45 kWh akupakk, milega saab läbida 355 kilomeetrit nn NEDC-mõõtmistsüklis. Auto kaalub 1.700 kilo ja kiirendab 0–50 km/h 5,5 sekundiga ja omab tippkiirust 140 km/h.

Tootmisse minev auto on üsna sarnane Saab 9-3 viimase põlvkonnaga (esiosa, sisu ja tagaosa on ümber kujundatud) ja selle masstootmine algab 5.12.2018 ja aastane tootmismaht on kavandatud 50.000 autot aastas.

Allikas: https://www.mestmotor.se/recharge/artik ... pa-35-mil/
Manused
NEVS_9-3_MY2019_China_editon.png
NEVS_9-3_MY2019_China_editon.png (658.31 KiB) Vaadatud 10230 korda
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#68

E Nov 12, 2018 22:34

No nii NEVS sai nüüd Hiinas kätte ka ametliku loa elektriautosid toota: http://autonews.gasgoo.com/new_energy/70015331.html

Sellega on nad Hiina turul kümnes ametliku tunnustusega elektriautode tootja. Uudis lõppebki loeteluga neist, peale BAIC on ülejäänud nimed ikka täitsa tundmatud. Ühtegi teist nö Lääne taustaga tootjat peale NEVS polegi.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#69

P Nov 18, 2018 17:22

NEVS on selle artikli alusel siin: https://www.saabplanet.com/the-phoenix- ... -flexible/ oma Phoenix platvormi päris palju edasi arendanud. Muutunud on nii aluspõhi, mootoriruum kui ka muud sellist. Nt ei vajatud enam algse Saab Phoenix platvormiga võrreldes ruumi bensiinipaagile ja vajati ruumi hoopis akudele ja nende jahutus/soojendus süsteemile. Vedrustuse ja telgede osas olevat platvorm aga sarnane Saab ajal looduga.

Samale platvormile hakatakse Hiinas tootma NEVS partnerfirma poolt varsti ka uut minibussikest Iconiq Seven. Ka see on elektrisõiduk ja sellest on olemas ka esimesed pildid.
ICONIQ-Motors-e-MPV-Model-SEVEN.jpg
ICONIQ-Motors-e-MPV-Model-SEVEN.jpg (33.76 KiB) Vaadatud 9950 korda
Grafik-Phoenix-ny-teknik.jpg
Grafik-Phoenix-ny-teknik.jpg (110.53 KiB) Vaadatud 9950 korda
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#70

P Nov 18, 2018 17:30

Saab pidas Hiinas maha ka uue 9-3 esitlusürituse, kuhu olid kutsutud Hiina Saab fännid. Tuleb välja, et viimaseks jäänud põlvkonna 9-5 mudeleid on kogu Hiinas üks! Ja see üks kuulub NEVS tuumikomanikule Kai Johan Jiangile. Siin leiad loo ja uue 9-3 pilte (sh armatuurlauast): https://www.saabplanet.com/nevs-vip-wor ... n-beijing/

Kui külvaates 9-3 vaadata, siis see on veidi kõrgem - auto alla akupaki panekuga on nn küljekarbi osa kujustuses ja kõrguses muutunud.
NEVS-9-3-EV-2.jpg
NEVS-9-3-EV-2.jpg (39.51 KiB) Vaadatud 9944 korda
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#71

T Dets 11, 2018 9:18

See uudis küll ei käsitle otseselt NEVS särtsukaid aga arvatavasti pole neil kah pääsu sellest õudusest: https://qz.com/1490376/chinas-electric- ... ent-spies/ - vähemalt Hiinas on elektriauto omamisel selgelt olemas ka miinuspool, mida mujal maailmas pole. Vähemalt seni!!!

Samas naviga kaasaegse auto puhul pole ju vahet - jälitada saab sind ka ilma elektrimootorita. Küsimus on auto elektroonikas, mitte autot liikuma panevas mootoris. Kui soovid, et hiinlased teaks su tegemisi hangi Huawei ja kasuta GPS'i!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 270
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#72

L Jaan 19, 2019 14:38

Pilt
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#73

E Jaan 21, 2019 18:49

NEVS_L113_prototye_design.jpg
NEVS_L113_prototye_design.jpg (44.87 KiB) Vaadatud 9105 korda
NEVS "L 113" linnamaasturi ja uue nimetu luukpära pilt on lekkinud: https://www.saabplanet.com/breaking-all ... irst-time/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#74

E Jaan 21, 2019 18:59

Siin ka pikem lugu NEVS tuumikomanikuvahetuse teemal: https://www.saabplanet.com/evergrande-g ... n-nevs-ab/ - elektriautode kontserni tekkimine annab lootust!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#75

T Jaan 29, 2019 22:46

Nüüd läheb põnevaks: https://www.koenigsegg.com/koenigsegg-t ... re-growth/

Koenigsegg ja NEVS on jõudnud ametliku koostöölepinguni! Seega ring sai täis. Kui kunagi soovis Koenigsegg osta Saabi, siis nüüd omandas NEVS hoopis ise 20% osaluse Koenigsegg emafirmas! Väga huvitavad arengud. :love:

Lisaks lõid NEVS ka Koenigsegg ühisettevõtte, kuhu esimene panustas raha ja teine oma intelektuaalomandi.
Peale NEVS ja Koenigsegg koostööleppe sõlmimist kohtuti Stockholmis peaminister Stefan Löfveni ja taristuminister Thomas Enerothiga, et rääkida NEVS investeeringutest Koenigseggi.
Peale NEVS ja Koenigsegg koostööleppe sõlmimist kohtuti Stockholmis peaminister Stefan Löfveni ja taristuminister Thomas Enerothiga, et rääkida NEVS investeeringutest Koenigseggi.
NEVS_Koenigsegg_deal.png (449.85 KiB) Vaadatud 8934 korda
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta