Saab 9-3 ebaloomulik müra
Eile panin tähele, et sõites kiiremini kui 60-70 km/h tekib mingisugune kola. Mida kiiremini sõidan, seda sagedamini on seda heli kuulda. Iseenesest seda oli raske märgata. Samas eile tekkis SIDil järmine sõnum: "Tap brakes lightly before using cruise control". Kas need asjad võiksid olla omavahel seotud?
Tehnoülevaatus on tehtud paar pärva tagasi. Autoks on 9-3SS 2.0t 110 Kw.
Tehnoülevaatus on tehtud paar pärva tagasi. Autoks on 9-3SS 2.0t 110 Kw.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Seda jalaga piduri pedaali puudutust enne kui kiirusehoidikut kasutada saad peab kõikige autodega tegema. Alates odavast Saabist kuni lõpetades päris uute raskeveokiteni. Miks seda tegema peab, seda pead uurima selle käest kes sellise nõude kehtestas. Usun, et vastutavad isikud leiad Brüsselist.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 885
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
1 reegel on, et kui pidurituled ei põle (pirn läbi) siis püsikat kasutada ei saa. Kas on mingeid nõudeid veel, seda ei tea.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Olen oma 9-3 SS-ga sõitnud pea 4 aastat ja mitte kunagi pole enne püsika kasutamist pidanud piduripedaali puudutama, see on nüüd küll linnalegend, et selleks peab eelnevalt piduripedaali puudutama. Pole seda ka ühegi teise autoga täheldanud, pedaali puudutus võtab ju püsika maha, aga et seda eelnevalt peaks tegema on arusaamatu jutt minu kõrvadele.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Olen oma 9-3 SS-ga sõitnud pea 4 aastat ja mitte kunagi pole enne püsika kasutamist pidanud piduripedaali puudutama, see on nüüd küll linnalegend, et selleks peab eelnevalt piduripedaali puudutama. Pole seda ka ühegi teise autoga täheldanud, pedaali puudutus võtab ju püsika maha, aga et seda eelnevalt peaks tegema on arusaamatu jutt minu kõrvadele.
Juba kasutaja manuaal väidab seda, enne kasutamist pead piduripedaali korra puudutama. Sa äkki pole nelja aasta jooksul kordagi cruise controli sisse lülitanud ilma eelnevalt pidurdamata ;)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Olen oma 9-3 SS-ga sõitnud pea 4 aastat ja mitte kunagi pole enne püsika kasutamist pidanud piduripedaali puudutama, see on nüüd küll linnalegend, et selleks peab eelnevalt piduripedaali puudutama. Pole seda ka ühegi teise autoga täheldanud, pedaali puudutus võtab ju püsika maha, aga et seda eelnevalt peaks tegema on arusaamatu jutt minu kõrvadele.
Mina jällegi.olen.pidanud seda tegema kõikide autodega mis mul on olnud ja millel on tehasest püsikiirus hoidja peal olnud. Ja autod on olnud väga erinevad. Volkswagenist üle audi, BMW, Volvo ja Saabi kuni raskeveokite Scania, Volvo ja DAF-ni. Kõikidel on olnud nii, et enne püsikiirus hoidjat kasutada ei saa kuni kasvõi korra olen piduripedaali vajutanud.
Ehk siis auto käivitamisest kuni püsika aktiveerimiseni peab vahepeal pidurit vajutama?
Siis nagu arusaadav, miks sellist asja näinud pole kunagi :o
Müra osas - sellise kirjelduse järgi päris raske midagi aimata. Tuleb see mootoriruumist või veermikust, sõltub see rooli pööramisest vms faktoritest? Millise müraga tegu on.
Mõistlik oleks tegelikult asjatundjatele viia üle vaadata (tehnoülevaatus ei pruugi piisav olla), selliseid müstilisi helisid neti teel parandada on suhteliselt keeruline.
Siis nagu arusaadav, miks sellist asja näinud pole kunagi :o
Müra osas - sellise kirjelduse järgi päris raske midagi aimata. Tuleb see mootoriruumist või veermikust, sõltub see rooli pööramisest vms faktoritest? Millise müraga tegu on.
Mõistlik oleks tegelikult asjatundjatele viia üle vaadata (tehnoülevaatus ei pruugi piisav olla), selliseid müstilisi helisid neti teel parandada on suhteliselt keeruline.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Laager? Kust tuleb?
9-5 l pole vaja vajutada piduri pedaali, aga ~10a 9k omamine õppetas välja, enne liikumist alustada vajutada piduri pedaali kasvõi hetkeks.
9-5 l pole vaja vajutada piduri pedaali, aga ~10a 9k omamine õppetas välja, enne liikumist alustada vajutada piduri pedaali kasvõi hetkeks.
__In Boost We Trust__
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Laager? Kust tuleb?
9-5 l pole vaja vajutada piduri pedaali, aga ~10a 9k omamine õppetas välja, enne liikumist alustada vajutada piduri pedaali kasvõi hetkeks.
Mina enda 9-5 l pean vajutama pidurit, ennem kui püsikiirus hoidjat kasutada saan.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Laager? Kust tuleb?
9-5 l pole vaja vajutada piduri pedaali, aga ~10a 9k omamine õppetas välja, enne liikumist alustada vajutada piduri pedaali kasvõi hetkeks.
Mina enda 9-5 l pean vajutama pidurit, ennem kui püsikiirus hoidjat kasutada saan.
Mul 9-5 2007 ei pea, aktiveerimine kangilt ja kõik.
Griffinil vist ka mitte, ammu ei ole sõitnud sellega.
Edit: ilma ju ei saa ma, mõlemad aut kastiga esimene vajutus toimub P asendis.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ju see siis mingi Saabi manuaali anomaalia, kuna mul automaat, siis peale käivitust kangi liigutamiseks ja sõitma hakkamiseks tuleb piduripedaali nagunii mitu korda näppida. Aga maanteel enne püsika rakendamist küll mingit pedaali kombot tegema ei pea, püsika peale panek ikka klõpatsist klõps peale. Eelmine auto oli Mazda, manuaal ja püsikaga ja seal ei olnud küll mingit piduripedaali vahepealset näppimist ette nähtud, samad lood lugematute töö ja rendi Toyotadega.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ju see siis mingi Saabi manuaali anomaalia, kuna mul automaat, siis peale käivitust kangi liigutamiseks ja sõitma hakkamiseks tuleb piduripedaali nagunii mitu korda näppida. Aga maanteel enne püsika rakendamist küll mingit pedaali kombot tegema ei pea, püsika peale panek ikka klõpatsist klõps peale. Eelmine auto oli Mazda, manuaal ja püsikaga ja seal ei olnud küll mingit piduripedaali vahepealset näppimist ette nähtud, samad lood lugematute töö ja rendi Toyotadega.
Aga seda pidurit ongi vaja vajutada ainult üks kord. Pole vahet kas peale mootori käivitust kohe kohapeal või juba sõites. Sina teed seda lihtsalt paigal seistes käiku valides. Sellest piisab. See kes kaljukindlalt väidab, et tema seda ei tee ja vaatamata sellele hakkab püsikiirushoidja tööle, siis selle kodaniku autol on mingi rike või keegi on loominguliselt mingit varasemat riket kõrvaldanud. Minu kõik autod millel on püsikiirushoidja tehasest peal on vajanud piduri vajutust ennem kui püsikiirushoidjat kasutada olen saanud.
Kinnitan, et see on täiesti normaalne ja kordub minul tavaliselt Kuusalus, kus liiklust on nii vähe, et peale startimist kulgen otse "hoovõturajani" ja siis pean korraks pidurit vajutama enne kui "autopiloodile" ümber lülitun. Kasutades lennundustermineid:-)
Võimalik et keegi alustab sõitu püsikiiruse hoidjaga, muidu on see täiesti kasutu info.