M:Saab 9-5 Troll R Hirsch Performance
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: T Aug 01, 2017 16:46
- Asukoht:
- Auto:
Pakkumine tõsisele SAAB fännile: Saab 9-5 Troll R Hirsch Performance. 2001 a., 225kW (passis 169kW, odavam kindlustus), manuaal, värv: must, läbisõit 202000. Hirsh tuuningprojekti number 041, vastav silt asub salongis tuhatoosi peal.
Eestis alates 2005 a., kõik tehingud ja läbisõidu õigust SAAB kontrollida mnt.ee saidi pealt. Lisad: Carbofiiber kattega esipaneel ja kaitseliistud, elektrilised (juhipoolne:mäluga) Hirsch nahast istmed, nahast ukseliistud, tagumiste istmete soojendus, roostevabast terasest 2,5 tolli otsast lõpuni summitisüsteem, Harman Kardon Premium Sound stereosüsteem, madal sport vedrustus (-4 sm) j.n.e.
Vead: hetke seisuga konditsioneer ei tööta, aga SAAB varsti tehtud. Kere vajab tegemist (kunagi, hetkel pole midagi väga hullu). Tehniliselt korras, viimati oli tehtud suur hooldus Tartu Opel Keskuses (Ringtee tn.), maksumus ca 2000-2300 euri. Süütekassett täitsa uus. Seoses ülikõrge varuosade hinnaga terve Brembo pidurisüsteem sai vahetatud endisel omanikul uue AERO süsteemi vastu. Tööpäevadel autot SAAB näha Tartus, Salvest AS (konservitehase) Logistika Keskuse territooriumil. Reg.nr. 380 MEU, tehasetähis: YS3EH45G413014892.
Sarnased sellega TROLLe, 2 tk, müüb ainult HEUSCHMID GmBH, need SAAB näha mobile.de hinnaga 16900.- ja 18500.-. Ülejäänud TROLLID, mis on mobile.de saidi peal on imitatsioonid (osa nendest on hästi tehtud:)). Otse-kohe-raha-kätte hind on 5500.- Allahindlust ei tee. See kuulutus kehtib augusti lõpuni, siis enam ei müü, lihtsalt jätan endale. Aitäh lugemast. Palun vabandust oma Eesti keele eest. Tervitades, Viktor Dobrin
Eestis alates 2005 a., kõik tehingud ja läbisõidu õigust SAAB kontrollida mnt.ee saidi pealt. Lisad: Carbofiiber kattega esipaneel ja kaitseliistud, elektrilised (juhipoolne:mäluga) Hirsch nahast istmed, nahast ukseliistud, tagumiste istmete soojendus, roostevabast terasest 2,5 tolli otsast lõpuni summitisüsteem, Harman Kardon Premium Sound stereosüsteem, madal sport vedrustus (-4 sm) j.n.e.
Vead: hetke seisuga konditsioneer ei tööta, aga SAAB varsti tehtud. Kere vajab tegemist (kunagi, hetkel pole midagi väga hullu). Tehniliselt korras, viimati oli tehtud suur hooldus Tartu Opel Keskuses (Ringtee tn.), maksumus ca 2000-2300 euri. Süütekassett täitsa uus. Seoses ülikõrge varuosade hinnaga terve Brembo pidurisüsteem sai vahetatud endisel omanikul uue AERO süsteemi vastu. Tööpäevadel autot SAAB näha Tartus, Salvest AS (konservitehase) Logistika Keskuse territooriumil. Reg.nr. 380 MEU, tehasetähis: YS3EH45G413014892.
Sarnased sellega TROLLe, 2 tk, müüb ainult HEUSCHMID GmBH, need SAAB näha mobile.de hinnaga 16900.- ja 18500.-. Ülejäänud TROLLID, mis on mobile.de saidi peal on imitatsioonid (osa nendest on hästi tehtud:)). Otse-kohe-raha-kätte hind on 5500.- Allahindlust ei tee. See kuulutus kehtib augusti lõpuni, siis enam ei müü, lihtsalt jätan endale. Aitäh lugemast. Palun vabandust oma Eesti keele eest. Tervitades, Viktor Dobrin
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Tore, et sa saksa automüüale reklaami teed ja nende pakutavaid autosid enda auto upitamiseks võrdluseks välja tood. Aga need kaks saksas müüdavat autot on sellepärast kolm korda kõrgema hinnaga põhjusega. Nimelt ühel nendest autodest on uus mootor ja käigukast. Mõlemad autod saavad kaasa aastase garantii. Kas sinu autol Hirschi sertifikaat on olemas kus ka auto VIN kood kirjas on? Et see auto on ikka see mis sa väidad, et see on.
Mis siin ikka spekuleerida, tõeline huviline saadab Hirschi VIN-koodi ja ongi vastus käes.
Iseenesest, kui on paberid olemas võiks need sisse skäneerida ja sellise auto müügikuulutusele lisada, nagu ka pildid salongist, piduritest, velgedest jms varustusest mida Hirsch on külge pannud neile autodele.
Edu müügiga!
Iseenesest, kui on paberid olemas võiks need sisse skäneerida ja sellise auto müügikuulutusele lisada, nagu ka pildid salongist, piduritest, velgedest jms varustusest mida Hirsch on külge pannud neile autodele.
Edu müügiga!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Minu postituse mõte oligi see, et kodanik avaldaks lisainfot. Piltide näol näiteks. Sest ilma irooniata, hetkel peaks jutu tõestuseks olema Troll kiri tuhatoosil. Rantto müüs siin hiljuti samasugust tuhatoosi.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: T Aug 01, 2017 16:46
- Asukoht:
- Auto:
Täitsa võimalik, et ma juhuslikult ostsin sitta tükki. Ja liiga palju raha panin selleks, et saada sellest kommi:) Hea oleks, kui keegi tuleks kohale, ja viskaks pilgu üle... ja teeme ka proovisõidu. Hetke seisuga ühtegi Hirsch serti pole. Aga arvan, et see on uuesti tellitav Sweitsist, või siis saadavad mind kaugele, ja ütlevad, et sellist autot nad pole teinud:) Võite helistada mulle 56907500. Tervitades, Viktor
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Hirchi pidurisüsteemi downgrage :head: Kohe näha kuidas oli hooldatud!
Ja muidugi see pisiasi kah veel. Aga ma äkki võtan müüja pakkumise vaatama minna vastu, kui mul vähegi aega jääb. Hetkel tundub minule isiklikult see täitsa tavalise Aero moodi olevat. Seda siis kirjapandud jutu põhjal. Äkki õnnestub reede hommikul niipalju aega leida, et saan minna pilgu peale visata.
Täitsa võimalik, et ma juhuslikult ostsin sitta tükki. Ja liiga palju raha panin selleks, et saada sellest kommi:) Hea oleks, kui keegi tuleks kohale, ja viskaks pilgu üle... ja teeme ka proovisõidu. Hetke seisuga ühtegi Hirsch serti pole. Aga arvan, et see on uuesti tellitav Sweitsist, või siis saadavad mind kaugele, ja ütlevad, et sellist autot nad pole teinud:) Võite helistada mulle 56907500. Tervitades, Viktor
:)Ma tegin su elu natuke lihtsamaks, saatsin Hirschi päringu koos VIN'ga
Ei imesta, kui pidurid välja vahetati. Endal olid ka sadulad vaid alles ja Hirsch küsis uute klotside ja ketaste eest mingit ulme hinda, kallimat, kui VMi tellimise süsteemis. Kuna ketas on eritellimus Brembost, siis see tehakse eraldi partiina, mis teeb selle eriti kalliks. Häda selles, et need kettad ja klotsid kulusid 2x kiiremini. Muidu äge mõelda, et pidurdad Saabi esiotsa piduritega, mis Ferrari F40 tagumist otsa pidurdavad :D
kunagi ammu ühes autode tuuningjuppide poes ostlemas käies, jäi kõrva kuidas müüja oli just rääkinud, et oli keegi Saab hirschi klotse küsinud. Olid leidnud asenduseks mingisuguse quattro audi klotsid mis olid tunduvalt odavamad(Oli aasta 2008, ehk siis sellest uuema quattro omadest juttu polnud) Kindasti leiab ka asenduseks ketta.
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kui seal oli 345mm piduriketas siis TurboX oma sobib sinna 1:1-le ja tunduvalt mõistlikuma hinnaga kui Hirschi jupp!
Kui oli aga midagi muud siis vabandust ot eest :)
Kui oli aga midagi muud siis vabandust ot eest :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04
345mm õige ;) pole eriti raske otsida. Sobivad ka teiste autode pealt, kui veidi otsida, siis välismaa foorumites räägitakse, et teatud Opelitel ka sellised (jookske romulatesse nüüd)
http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Products/Bremsen/E580005000
Mis puudutab auto päritolu, siis kunagi saatsin ka Hirschile kirja seoses ühe autoga ja VIN koodi. Nemad ütlesid, et sellise VIN koodiga masinat nende registris ei ole, aga ei välistanud, et sellele pole õige aju ja muud vajalikud jupid pandud. Ja andsid juhised ja tahtsid aju pealt koodi (see olevat neil kindlalt andmebaasis juhul kui see mõnelt teiselt masinalt pärineb) mida müüa keeldus mulle andmast. tehke omad järeldused. Ühesõnaga väga abivalmis mehed seal Hirschis ja alati aitavad kui vaja.
Kui neil andmebaasis seda masinat pole, siis järelikult valetatud või ise kokku klopsitud. Kui ise kokku klopsitud, siis tasub mõne spetsialisti juurde saata, kes teab mida kontrollida ja oskab öelda, kas kõik vajalikud trolli jupid koos softiga on peal. Iseasi kas keegi seda osta tahab.
http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Products/Bremsen/E580005000
Mis puudutab auto päritolu, siis kunagi saatsin ka Hirschile kirja seoses ühe autoga ja VIN koodi. Nemad ütlesid, et sellise VIN koodiga masinat nende registris ei ole, aga ei välistanud, et sellele pole õige aju ja muud vajalikud jupid pandud. Ja andsid juhised ja tahtsid aju pealt koodi (see olevat neil kindlalt andmebaasis juhul kui see mõnelt teiselt masinalt pärineb) mida müüa keeldus mulle andmast. tehke omad järeldused. Ühesõnaga väga abivalmis mehed seal Hirschis ja alati aitavad kui vaja.
Kui neil andmebaasis seda masinat pole, siis järelikult valetatud või ise kokku klopsitud. Kui ise kokku klopsitud, siis tasub mõne spetsialisti juurde saata, kes teab mida kontrollida ja oskab öelda, kas kõik vajalikud trolli jupid koos softiga on peal. Iseasi kas keegi seda osta tahab.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
"This VIN is not in our database.
It is still possible that the car has a tuning, you would need to check on the ECU if there is a black sticker on it. If there is we would need a foto of that.
Best regards
Felix"
Kui see jutt saadeti selle auto kohta siis ongi see tavaline Aero. Ehk siis müüja peaks kuulutust korrigeerima.
"This VIN is not in our database.
It is still possible that the car has a tuning, you would need to check on the ECU if there is a black sticker on it. If there is we would need a foto of that.
Best regards
Felix"
Kui see jutt saadeti selle auto kohta siis ongi see tavaline Aero. Ehk siis müüja peaks kuulutust korrigeerima.
Võimalik, et aju peal olevalt kleepsult saadakse vajalik info. Kui omanik soovib või mulle pildi saata ja saadan selle Hirschi sepale edasi. Võib ise ka otse saata, info@hirsch-performance.ch
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: T Aug 01, 2017 16:46
- Asukoht:
- Auto:
:) Otsustame siis nii, et olen valetaja. Punkt. Alates sellest momendist auto pole müügis:) Aga: aastal 2005 ma töötasin koos ostjaga, ja suhtlen temaga praegu ka. Ma olin esimene, kes nägi autot, kui seda võeti trali pealt. Kunagi minge trikke, upgrade-i või midagi sellega taolist selle autoga pole tehtud. On meeles isegi hind: auto maksis 275000 EEKi. On meeles ka, ei standartsed 17 tolli valuveljed selle autole ei sobinud, sest Brembo sadulad ei mahtunud, ja oli vaja otsida mingi imeliku vormiga ja offsetiga valukad. Ühel hetkel Brembo kettad mõranesid( vist aastal 2008, iseenesest nende kvaliteet ei olnud hea, nad olid ülepehmed, ja kulusid, nagu oleks saepuruplaadist tehtud), ja uute eest küsiti 42000 EEKI. Omanikule pakuti vahetada need tutika AERO süsteemi vastu, mille maksumus oli u. 30000EEKi. Ma jälgisin seda autot, ja aastast 2014 see oli registrist kustutatud...,ma võtsin omanikuga ühendust 2017a. veebruaris, ja selgus, et auto seisab Tallinnast 30 km. kaugusel, suvilas, külmas niiskes garaazhis. Pole mõtet midagi rohkem kirjutada, Tartu SAABi omanikud, kellel on mingi huvi, saavad mulle helistada, olen kättesaadav (adekvaatsel ajal: mitte nädalavahetusel, ja mitte õhtul peale 18.00). Aitäh! Tervitades, Viktor
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Tundub, et kodanikule tehti külma.selle autoga. Lootis odavalt Trolli saada aga sai Aero. Ja vähem kui kuue kuuga sai aru, et sai tünga ja proovis nüüd uuesti lahti saada. Ei jooksnudki keegi kohale ja nüüd kodanik natuke solvunud. Ei ole midagi, läheb üle.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: T Aug 01, 2017 16:46
- Asukoht:
- Auto:
Leidsime täna aega, ronisime paneeli alla, selleks, et vaadata, mis on kirjutatud/kleebitud Trionicu peale:) KÕIK HIRSCHI KLEEPSUD (ka punane) on omal kohal. Musta kleepsu peal on kirjutatud: Modell 9-5 TROLL R "01,
programm E0G1T1P. LLI, Ser.nr. 00841 , 24.04.2001. Punkt. Te võite arvata mida iganes, aga tegu on ehtsa Troll R-iga.
programm E0G1T1P. LLI, Ser.nr. 00841 , 24.04.2001. Punkt. Te võite arvata mida iganes, aga tegu on ehtsa Troll R-iga.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: T Aug 01, 2017 16:46
- Asukoht:
- Auto:
Sõidan:) Augusti lõpus tuli külla Jürgen (Ropka Autokeskus OÜ), ta oli ainuke, kes viitsis tulla ja kontrollida, kas tegu on Trolliga, või mitte. Peale seda mul tekkis veel 2 Trolli E, sertifikaadidega, mõlemad ma ostsin tema käest... 184 ja 214 kW. Tegutsen tasakesi nendega..., mitte müügiks Eestis. Aitäh! Terv., V.D.