Saab 9-5 Aero 2,3T 169kw 2000a. Hannes
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kuda selle DI-kassetiga on, möni mootor vist Iriidiume tahab, teised jälle mitte !?
Ei ole lihtsalt "... NGK omad miskit" ... vaata vastavalt mootorile manualist järgi, millised tootja peale soovib !
Kui sul on B235R mootor, siis jah need peaks öiged olema, NGK kataloogi järgi vähemasti.
Lammutasid sa siibri asjus kunde jalgade juures ?
Mis on CO asjus edasised plaanid ?
Ka mul hakkas kohe Check Engine tuli pölema, kui lambdal miskit valesti oli ... mul oli küll vaid lambda soojendusahel katki, söitmist ei segand.
Arrogance diminishes wisdom !
Küünlad ostsin tegelikult VIN koodi järgi.Kus juures autopoe müüja on selle auto endine omanik, ning ütles ka,et need õiged küünlad sinna.
Selle esiklaasi puhumise värgiga hakkan tegelema nädalavahetusel.Siis rohkem aega.
Aga CO juurde siis tagasi.
Täna kl. 10 oli diagnosti aeg:
Väikse pusimise peale oli selge, et lambda mis on peale katti ei tööta ja ajab tänu sellele esimese lambda segaseks.Võtsime korra tagumisel lambdal pistiku lahti- Peale seda kohe gaasid õiged ja võiks TÜV minna, AGA mootorituli hakkas põlema ja sellega minna ei julgeks.Siis vaatasime, et see pistik mis lahti sai võetud ei ole üldse ilus-puhas seest.Korralik puhastus ja kokku tagasi. Ning kae värki-TOIMIB! Gaasid korras, veakoodid kustutatud ja ülevaatusele:
Nagu arvata võis,kõik ilus roheline. Läks siis 0 veaga seekord läbi. Aasta mureta
Selle esiklaasi puhumise värgiga hakkan tegelema nädalavahetusel.Siis rohkem aega.
Aga CO juurde siis tagasi.
Täna kl. 10 oli diagnosti aeg:
Väikse pusimise peale oli selge, et lambda mis on peale katti ei tööta ja ajab tänu sellele esimese lambda segaseks.Võtsime korra tagumisel lambdal pistiku lahti- Peale seda kohe gaasid õiged ja võiks TÜV minna, AGA mootorituli hakkas põlema ja sellega minna ei julgeks.Siis vaatasime, et see pistik mis lahti sai võetud ei ole üldse ilus-puhas seest.Korralik puhastus ja kokku tagasi. Ning kae värki-TOIMIB! Gaasid korras, veakoodid kustutatud ja ülevaatusele:
Nagu arvata võis,kõik ilus roheline. Läks siis 0 veaga seekord läbi. Aasta mureta
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
julge TÜV punkt, kes "kõrgendatud tühikäiku" 5,5krpm peal mõõdab. Kas madalam pööre ei andnud siiski rohelist?
Hc 95 on siiski palju - mul oli eelmise b235r-ga alla 20. Praeguse b235r heitgaase saan muidugi alles (lähikuudel) näha...
Muidu väsinud lambda vahetuse järel võib kat põletamist tahta - mul oli just kevadel opeli c20xe gaasidega jama. Panin Saabi lambda peale ja pinged olid ok. Tegin veel 10min maanteesõitu, sh redline otsinguid. Tüv-l oli asi aga ikka kole. Piinasime ca 10min ja täpselt siis, kui olime loobumas (mina olin juba varemgi valmis "korduva" teadmisega koju minema) viskas välja haisu ja näidud pudenesid robinal rohelisse. Sel opelil on mul muidu kah Saabi kat all - käitumine võiks seega olla "saabi oma".
Hc 95 on siiski palju - mul oli eelmise b235r-ga alla 20. Praeguse b235r heitgaase saan muidugi alles (lähikuudel) näha...
Muidu väsinud lambda vahetuse järel võib kat põletamist tahta - mul oli just kevadel opeli c20xe gaasidega jama. Panin Saabi lambda peale ja pinged olid ok. Tegin veel 10min maanteesõitu, sh redline otsinguid. Tüv-l oli asi aga ikka kole. Piinasime ca 10min ja täpselt siis, kui olime loobumas (mina olin juba varemgi valmis "korduva" teadmisega koju minema) viskas välja haisu ja näidud pudenesid robinal rohelisse. Sel opelil on mul muidu kah Saabi kat all - käitumine võiks seega olla "saabi oma".
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
kuule nende pööretega oli mingi jama seal. Hiljem kui ta pabereid täitis vaatas ka, et miks arvuti selliseid pöördeid näitab. Raalselt vajutas äkki 2500-3000rpm seal. Tegi paberil mingi paranduse ka, aga noh pildile jäi ikka see ulme pööre.
Täna hakkasin selle esiklaasi puhumis jamaga mässama.Soojenduseks võtsin kohe pardaka ja muu jama eest ning siis võtsin maha selle kaane, mille all need vardad üless mootoritesse jooksevad. Kohe kui kaas maas jäi näppu üks varras.Sõna otseses mõttes kukkus välja sealt kohe:
Selge oli, et järelikult see kollane kronsa katki või lihtsalt niisama lahti tulnud. Läbi ussi m***i ja pärast roppsõnade leksikoni läbi kordamist olingi mootorid eest ära saanud. See kollane huijoobin oli iseenesest terve,lihtsalt välja hüppanud.Surusin selle varda tagasi sinna ja tundus,et jäi päris tuugalt.Käega tõmmates väga kergelt ära ei tulnud. Siis hakkasin mootoreid tagasi toppima.See oli paras keberniit aga sain paika.Enne kokku ladumist aga tahtsin veenduda,et puhub nüüd õhku kõikjale. Aga sittagi. Ikka ainult otse näkku. Vist on mootorid küpsed? Või tahab kalibreerimist? Igatahes liigutasin manuaalselt õhu esiklaasile ja ladusin kokku tagasi. Nüüd uurin kas Sos-il on neid mootoreid.
Selge oli, et järelikult see kollane kronsa katki või lihtsalt niisama lahti tulnud. Läbi ussi m***i ja pärast roppsõnade leksikoni läbi kordamist olingi mootorid eest ära saanud. See kollane huijoobin oli iseenesest terve,lihtsalt välja hüppanud.Surusin selle varda tagasi sinna ja tundus,et jäi päris tuugalt.Käega tõmmates väga kergelt ära ei tulnud. Siis hakkasin mootoreid tagasi toppima.See oli paras keberniit aga sain paika.Enne kokku ladumist aga tahtsin veenduda,et puhub nüüd õhku kõikjale. Aga sittagi. Ikka ainult otse näkku. Vist on mootorid küpsed? Või tahab kalibreerimist? Igatahes liigutasin manuaalselt õhu esiklaasile ja ladusin kokku tagasi. Nüüd uurin kas Sos-il on neid mootoreid.
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Mootori rikke korral peaks veakoodi 21 andma, vähemasti mul andis. Aga ma pole päris kindel, kas ka sellele mootorile niimoodi veakoodi annab (mul oli teine mootor rikkis).
Kui mootor eemal oli, ega sa juhtumisi juhtmeid taha ei pannud ja kontrollind, kas suriseb ?
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Süüde peab sees olema. Käima ei pea, aga võib (võiks).
30 sec ei ole vaja hoida ... saad ise aru kui auto toimetama hakkab
30 sec ei ole vaja hoida ... saad ise aru kui auto toimetama hakkab
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
http://saabworld.net/showthread.php?t=28199
14 justkui vihjab, et ikka mootor ja õhujagaja pole omavahel ühendatud.
puhur ja õhujagamine on veidi erinevad asjad.Puhur peab igas asendis õhku puhuma,kui ei ole just välja lülitatud.Just vajutad nupud korraks alla ja siis peaks need mootorid või mootor kerima edasi tagasi,kui kate eest ära,siis on hoobade liikumine näha.
Saan harva sõita SAABIGA.
Enne nädalalõppu eriti jälle aega ei ole uuesti lahti kiskuda,et näha kas need vardad liiguvad. Sos käest on lootus uued mootorid ka saada. Õnneks need üle mõistuse kallid ei ole, kui nende viga ei ole ikkagi. Lähipäevil peaks natuke nodi veel saabuma.Eks sellest kirjutan ja joonistan, kui asi tehtud.
Idee! Järgmine nädalavahetus on Säreveres niikuinii hoolduspäevak, hunnik helgeid päid kohapeal. Lihtsam on seal asi lahti tõmmata ja vaadata, kuidas asi korda saaks.Hannes525 kirjutas: ↑P Okt 01, 2017 20:21Enne nädalalõppu eriti jälle aega ei ole uuesti lahti kiskuda,et näha kas need vardad liiguvad. Sos käest on lootus uued mootorid ka saada. Õnneks need üle mõistuse kallid ei ole, kui nende viga ei ole ikkagi. Lähipäevil peaks natuke nodi veel saabuma.Eks sellest kirjutan ja joonistan, kui asi tehtud.
Mõte äge, kuid ei jõua sinna kahjuks. Millalgi tahaks osa küll võtta mõnest üritusest.
Täna sain SoS käest need mootorid kätte. Millegi pärast jäi meelde, et visuaalselt olid need 2 mootorit seal erinevad.Pakiga aga tulid ühesugused.Eks kui uuesti lahti kisun siis paistab.
Täna sain SoS käest need mootorid kätte. Millegi pärast jäi meelde, et visuaalselt olid need 2 mootorit seal erinevad.Pakiga aga tulid ühesugused.Eks kui uuesti lahti kisun siis paistab.
Seal kõrvalistuja pool on 2 mootorit, üks on õhusegu mootor, see alumine, ja teine õhuvoolu mootor. Kuna sul sooja-külma õhuseguga nagu probleeme ei olnud, siis vaheta ainult see ülemine mootor ära, alumist ei ole mõtet üldse sul vahetada. Need on täiesti iseseisvad mootorid. Tasub ka WIS hankida endale, seal on tarkusi ka kirjas.Hannes525 kirjutas: ↑T Okt 03, 2017 8:40Mõte äge, kuid ei jõua sinna kahjuks. Millalgi tahaks osa küll võtta mõnest üritusest.
Täna sain SoS käest need mootorid kätte. Millegi pärast jäi meelde, et visuaalselt olid need 2 mootorit seal erinevad.Pakiga aga tulid ühesugused.Eks kui uuesti lahti kisun siis paistab.
Tegelt on seal ka kolmas mootor,mis asub veelgi kõrgemal ja liigutab klappi ,mis paneb välise õhuvõtu kinni ja avab siseringluse, saad sellest aru sellest,et ka sinna lähevad juhtmed külge.Minu meelest on kõik kolm erinevad ja ei ole üksteisega vahetatavad,alumisel peaks korpusel olema R peal , need ,mis said peaks olema need keskmised ,ehk siis said õiget asja topelt. Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Paistab, et mu autol ei ole seda Aero esistange lisa küljes. Kas on võimalik Eestist sellist asja osta? Või teab keegi kedagi, kes teab kedagi,kellel see müüa oleks? Kas 2002a auto lisa muidu sobiks?
E: www.saabianti.ee on see vist olemas. Kuid ulme hinnaga. Ehk leiab kuskilt kasutatud osa.
E: www.saabianti.ee on see vist olemas. Kuid ulme hinnaga. Ehk leiab kuskilt kasutatud osa.
Igapäev mingi üllatus. Täna avastasin,et kõrvalistuja jalgealune selline märg veidi. Katsusin teisi kohti-kõik kuivad. Nuusutasin ja maitsesin, ning magus see ei olnud. Veidi uurisin netist ka, et äkki katuseluugi äravoolud umbes. Kahjuks mingeid pilte ei leidnud, et kus ja mis asub. Oskab keegi näpunäiteid jagada, et kus kohast alustada ja mida täpselt teha? Ahjaa, kiirendades järsul ja pidurdades oli vee solinat ka kuulda-nüüd nagu ajan need kaks asja kokku. Kuskil vesi ikka sees. On pann.