Fasten seatbelts - raskusandur kaassõitja istmes ei tööta.
Seoses armatuuri eemaldamisega ja mõne valguspirni taastamisega konsoolis, hakkas ka fasten seatbelts tuli põlema. Jama ainult selles, et ta põleb ka siis, kui ma üksi sõidan ning kaassõitjat pole. Kui kaassõitja turvavöö kinnitada, kustub tuli. Eeldan, et istmes peaks mingi raskusandur olema, mis annab infot, kas keegi istub. Ilmselt on see mingisse asendisse ära surnud ja annab infot, et keegi istub seal pidevalt :mad:
Et kust asjale läheneda? Mida kontrollida?
Et kust asjale läheneda? Mida kontrollida?
Algselt postitas: KT100
Seoses armatuuri eemaldamisega ja mõne valguspirni taastamisega konsoolis, hakkas ka fasten seatbelts tuli põlema. Jama ainult selles, et ta põleb ka siis, kui ma üksi sõidan ning kaassõitjat pole. Kui kaassõitja turvavöö kinnitada, kustub tuli. Eeldan, et istmes peaks mingi raskusandur olema, mis annab infot, kas keegi istub. Ilmselt on see mingisse asendisse ära surnud ja annab infot, et keegi istub seal pidevalt :mad:
Et kust asjale läheneda? Mida kontrollida?
Analoogse probleemikirjeldusega inglisekeelne jutt on seal.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Krt, seda peaks nüüd kontrollima.. aga kas see lüliti mitte turvavöö "pistikus" polnd? ma nagu ei mäleta, et istmes midagi oleks. Pista turvavöö kinni ilma autosse istumata, vaata kas siis kaob tuluke.
Või siis oli seal mingi vedruga vidin istme all..:red:
Või siis oli seal mingi vedruga vidin istme all..:red:
juhtmed lähevad kaasistuja tagumiku alla ja mõlema eesistuja turvavööde pistikusse. See kõrvalistuja "raskusandur" kui selline oli täiesti tavaline tiritav kontakt, mille küljest läks traat istmepõhja külge. Vähemalt 85 aasta klassikul.
see on jah lihtne kinni- lahti kontakt mille üks ots on istme raami küljes ja teine on siis istme põhja külge kinnitatud. kui midagi väheke raskemat istmel on siis venitab ta kontakti kokku ja sirabki siis tuluke sul silme ees. ja selline sistem on nii minu vanal rondil ja ka sel tiba uuemal. ega svenssonid eriti vaevu midagi uut tegema kui juba mingi asi töötab.
Nüüd siis viga kõrvaldatud. Kaassõitja istme all on 2 andurit, ühel oli kett pooleks, mis lülitit tõmbas.
Ei tea, kas juhil ka need andurid olema peaks? Minu omal on need igal juhul välja roogitud... ega tolku pole ka neist, auto ju ilma juhita vaevalt sõidab (st tuli põleb pidevalt, hoolimata sellest kas on raskust istmel või mitte, vöö kinni ja tuli kustub) :drive:
Ei tea, kas juhil ka need andurid olema peaks? Minu omal on need igal juhul välja roogitud... ega tolku pole ka neist, auto ju ilma juhita vaevalt sõidab (st tuli põleb pidevalt, hoolimata sellest kas on raskust istmel või mitte, vöö kinni ja tuli kustub) :drive:
Tervist!
Sama probeleem: Fasten seatbelts - raskusandur kaassõitja istmes ei tööta.
Saab 9-3 2004a
Pean turvavöö kinni panema,et ei undaks.
Ühesõnaga vaatasin ka istme alla,seal on kaks 2 pistikut: Üks oli musta värvi ja teine oli vist roheline. milline neist istmeanduri oma on? Või mis ma tegema peaks? Oskab keegi selle kohta midagi rääkida
Tänud ette!
Sama probeleem: Fasten seatbelts - raskusandur kaassõitja istmes ei tööta.
Saab 9-3 2004a
Pean turvavöö kinni panema,et ei undaks.
Ühesõnaga vaatasin ka istme alla,seal on kaks 2 pistikut: Üks oli musta värvi ja teine oli vist roheline. milline neist istmeanduri oma on? Või mis ma tegema peaks? Oskab keegi selle kohta midagi rääkida
Tänud ette!
Mul nimelt sama probleem eelkõnelejatega: kõrval istme tuli põleb regulaarselt ja tõenäoliselt istme raskus andur ei tööta. Aga kui ma selle rohelise pistiku lahti ühendasin jäi ikka tuli põlema? Pildi pealt tundub, et on mingi väike takisti vahel. Huvitav palju tuleb uue sensormati (12760542) eest välja käia?
pumps
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
tõenäoliselt tuleb mujale viga otsima minna.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Mul on anduriga sama probleem - nõuab häälekalt turvavöö kinnitamist, kuigi kõrvalistuja istmel pole kedagi. Kas seda andurit kuidagi välja lülitada ei saa? Pean tunnistama, et proovisin ühe üldisema juhendi järi andurit üle kavaldada ja lõikasin enne turvavöö klambri pesa juhtme katki ning ühendasin omavahel. St, et tekiks ring ja süsteem arvaks, et turvavöö on peale pandud. Tulemuseks viskas airbag malfunction tule armatuurile põlema, st abi ei olnud.
Juhendi ise siin http://www.wikihow.com/Disable-a-Seat-Belt-Alarm
Kas on ehk teisi mooduseid süsteemi üle kavaldamiseks? Eesmärk ei ole turvavööta sõita, vaid uue anduri ja selle vahetusega kaasnev töö on ebaproportsionaalselt liiga suur ettevõtmine.
Juhendi ise siin http://www.wikihow.com/Disable-a-Seat-Belt-Alarm
Kas on ehk teisi mooduseid süsteemi üle kavaldamiseks? Eesmärk ei ole turvavööta sõita, vaid uue anduri ja selle vahetusega kaasnev töö on ebaproportsionaalselt liiga suur ettevõtmine.
Mul see teema ka päevakorras, aga seda viisil, kus lae all ei lähe tuli üldse põlemagi, mis annaks märku, et turvavöö pole peal. Sai mõni aeg tagasi SaabiAntis käidud, seal veast jagu ei saadud, vaid tekitati nö heli juurde ehk masinat käima pannes andis järjestikku 6 helisignaali. Palusin selle maha võtta, võeti maha. Guueldada olen ka püüdnud, on nagu levinud probleem, kuid pole aru saanud, mis seda põhjustab. On ehk kellelgi siin kogemusi ja head linki pakkuda testimiseks ?
Enne juhtmete lõikumist tasuks anduri tööpõhimõte enesele selgeks teha. See kiles andur muudab oma takistust, kui seda venitada (elik p..e pingis) ja takistusevahemik on kalibreeritud väärtus ECU jaoks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kas sellel turvavöö tulukesel on ka mingi seos airbagiga? Näiteks kui tuli põleb ja pauku paned, siis airbag ei avane?!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kui vöö on lahti, rakendub padi kiiremini ja täie võimsusega. Kui vöö kinni, arvestab istmeandur massi istmel ja pingutab vastavavalt õllekõhu suurusele paugu korral vööd. Tulukese ja anduriga tegeleb TWICE. Sealt saadetakse infot ka SRS ECU`le.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989