Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Taas üks ülevaatus läbitud. Heitgaasid lähevad endiselt korda, kui pööre hoitud 3000 juures ja siis alla lasta. Ilmselt katalüsaatori efektiivsus madal. Aga nii on ta olnud viimased 8 aastat, enne ja pärast T5 Suur unistus oli mullu talvel originaalkat saada speedpartsist, kuid said laost enne otsa, kui minu tellimust käitlema jõuti hakata...
Äkki kellelgi T16 originaalkatti pakkuda või mis alternatiivid oleks?
Selgus ka, et suhteliselt kallid ja kiidetud Sachs "punased" amordid kestavad 2 aastat või 22 tuhat km. Nimelt üks esimene kõik õli välja visanud. :gun:
Esikässari efektiivsus ühel pool samuti nõrk, kuid see oma viga, kuna olen kässari suht maha keeranud, kuna jäävad imevähe peale ja kettad koguaeg kuumad.
Äkki kellelgi T16 originaalkatti pakkuda või mis alternatiivid oleks?
Selgus ka, et suhteliselt kallid ja kiidetud Sachs "punased" amordid kestavad 2 aastat või 22 tuhat km. Nimelt üks esimene kõik õli välja visanud. :gun:
Esikässari efektiivsus ühel pool samuti nõrk, kuid see oma viga, kuna olen kässari suht maha keeranud, kuna jäävad imevähe peale ja kettad koguaeg kuumad.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kõige paremad amordid on saabi originaalid, aastatest, mil neid autosid tehti.)
Esimestel alumistel kipuvad silmad välja venima või ära murduma aga õliprobleeme neil mul pole küll ette tulnud. Sama kehtib ka saab 96 kohta.
Varsti ongi kasut.- asjad kallimad juba kui uued. Sest need kestavad. 30 aastat kestnud, noh, 10 kestab raudselt veel ).
Esimestel alumistel kipuvad silmad välja venima või ära murduma aga õliprobleeme neil mul pole küll ette tulnud. Sama kehtib ka saab 96 kohta.
Varsti ongi kasut.- asjad kallimad juba kui uued. Sest need kestavad. 30 aastat kestnud, noh, 10 kestab raudselt veel ).
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kevad käes, esimesed kilomeetrid tehtud.
Lasin põhja alt Dinitrol ML-iga kõik üle, peaks roostetamist tublisti takistama, oma 2 liitrit kulus.
Ette said taaskord uued amordid, sest vasak esimene 20 000 km ja 2a osa õli välja visanud. Õnneks on amordi hind 3x odavamaks vahepeal muutunud ja kannatab vahetada.... Sachs 106-006.
Nüüd ootan Skandixist pakki, milles vasakpoolne tulereflektor, esimene mootoripadi ja mõned nipetnäpet puksid.
Lasin põhja alt Dinitrol ML-iga kõik üle, peaks roostetamist tublisti takistama, oma 2 liitrit kulus.
Ette said taaskord uued amordid, sest vasak esimene 20 000 km ja 2a osa õli välja visanud. Õnneks on amordi hind 3x odavamaks vahepeal muutunud ja kannatab vahetada.... Sachs 106-006.
Nüüd ootan Skandixist pakki, milles vasakpoolne tulereflektor, esimene mootoripadi ja mõned nipetnäpet puksid.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Hea lugeda, et amordid odavamaks ja saab tihedamini vahetada. hahahaaa!
tegelikult vanad originaalid kestavad,,, otsi ainult, kus neid kätte saaks mõne vana pealt.
tegelikult vanad originaalid kestavad,,, otsi ainult, kus neid kätte saaks mõne vana pealt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
2020 hooaeg on lõppenud pärast 2000 km läbimist, mitte just liiga palju. Nagu ikka, igal sügisel püha ettevõtmine ülevaatus ja enne talvekorterisse panekut Dinitrol ML leotus.
Parims asi, mis sel hooajal sai tehtud, oli sillastend. Muutub ikka masin ära küll, kui jooksud korras (kalded olid ok). Soovitan aeg-ajalt see 40 € investeerida, et seaded korras oleks.
Suuri plaane talveks ei sea, ilmselt veereb kevadel välja nii nagu paika sai.
Aga vahel on lahe sõita ja putitada ikka
Paar suvemeenutust ka.
Parims asi, mis sel hooajal sai tehtud, oli sillastend. Muutub ikka masin ära küll, kui jooksud korras (kalded olid ok). Soovitan aeg-ajalt see 40 € investeerida, et seaded korras oleks.
Suuri plaane talveks ei sea, ilmselt veereb kevadel välja nii nagu paika sai.
Aga vahel on lahe sõita ja putitada ikka
Paar suvemeenutust ka.
Pärast 13 aastat tabas meid egolaks - kordusülevaatus. Käsipidur ja vasakpoolne sisemine rooliots. Rooliots vahetatud, käsipidur reguleeritud, viimane pidi numbrite järgi nüüd parim olema. Imekspandav selle "kässar ees" klassiku puhul, olin juba valmis uusi sadulaid tellima, aga pääsesesin regulliga sel korral. Pikemas perspektiivis siiski plaan kässar tagasilda ehitada ja ette pärispidurid saada, seda nüüd juba 4 aastat...
1900 km hooaja jooksul pole asi, millega kiidelda, aga asi seegi.
Vahepeal on masin leidnud ka eakaaslase, kellega oma kiikse jagada.
Aga muidu laseme edasi, püüame mitte üheööliblikad olla.
1900 km hooaja jooksul pole asi, millega kiidelda, aga asi seegi.
Vahepeal on masin leidnud ka eakaaslase, kellega oma kiikse jagada.
Aga muidu laseme edasi, püüame mitte üheööliblikad olla.