Kui ma ei eksi siis saaled on samad nii 2.0 kui 2.3 kõigil Saabi mootoritel alates 99-st kuni 9-5ng ni( viimasele enam ei sobi) ja remont mõõt 0.25 täitsa saadaval nii kepsule kui raamile.
Kui saaled pole ringi käinud ja vänt on sile pole mingit probleemi. Keti kõrina puhul ikka vahetada kogu komplekt ja kindlasti ka balansiirid üle kontrollida. Kõik ju teostatav ja sugugi mitte nii keeruline kui endal oskust jagub või leida mõne asjaliku isiku kes selle teostab.
2.0t mootori keti kõrin
Vana turboga sai hüdrolööki jah. Aga elas üle vist.
No ma kuskilt teemast lugesin, et kkk sees olevad õlikanalid võivad umbes olla. Kas see ei või siis põhjuseks olla, et ainult külmalt kõriseb ? Hüdrotõukuri häãl see ei ole.
Eelpool olevale küsimusele: Mina ostaks kasutatud vv koos uute saaledega, siis ei pea remontmõõtu lihvima.
No ma lihtsalt uuriks, et mis vôib viga olla, sest et igal margil omad tüüpvead ja ma pole saabi varem remontinud. Ja bens mootoreid üldse mitte.
Aga nüüd ringi sõites panin veel tähele, et mootoril on külmast peast kõvasti rohkem jõudu madalamatel pööretel. Soojast peast nagu kogub suht kaua, kuni turbo taha saab. Külmast peast ei saa arugi.
Delphi vigasi ei näidanud. Õhulugeja lasin brake cleaneriga üle.
Tallinnas võtab 10 sajale, kast ei libise läbi.
Ma mõõdan testriga õhulugeja näidud üle mõnel vabal päeval aga kas võib viga veel kuskilt mujalt otsida ?
No ma kuskilt teemast lugesin, et kkk sees olevad õlikanalid võivad umbes olla. Kas see ei või siis põhjuseks olla, et ainult külmalt kõriseb ? Hüdrotõukuri häãl see ei ole.
Eelpool olevale küsimusele: Mina ostaks kasutatud vv koos uute saaledega, siis ei pea remontmõõtu lihvima.
No ma lihtsalt uuriks, et mis vôib viga olla, sest et igal margil omad tüüpvead ja ma pole saabi varem remontinud. Ja bens mootoreid üldse mitte.
Aga nüüd ringi sõites panin veel tähele, et mootoril on külmast peast kõvasti rohkem jõudu madalamatel pööretel. Soojast peast nagu kogub suht kaua, kuni turbo taha saab. Külmast peast ei saa arugi.
Delphi vigasi ei näidanud. Õhulugeja lasin brake cleaneriga üle.
Tallinnas võtab 10 sajale, kast ei libise läbi.
Ma mõõdan testriga õhulugeja näidud üle mõnel vabal päeval aga kas võib viga veel kuskilt mujalt otsida ?
Mis asi see hüdrolöök on? Kuidas turbo seda teeb? Juhul,kui KKK =klapikambrikaas ,siis see ei puutu ketti .Kasutatud vv ost tähendab peaaegu alati terve mootori ostu ,hind peaegu sama ,sest see on kõige nõrgem detail harvade õlivahetuste tõttu .Nagunii tuleb mootor maha tõsta ja saaled saad ka uued panna. Sinagi panid oma kollased saaled tagasi. " Enne lõppu pididki mootorid paremini jooksma hakkama ! " -rahvasuu . edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Hüdrolöök tekib kui silinder õli täis on valgunud ja siis vänta anda. Seepärast vanadel lennukitelgi propi 3-4 tiiru kuivalt keerati enne käivitust, et õli alumistest silindritest välja saaks
Ei saa aru,kas auto käis külili-katusele,tavaliselt õli alt üles ei valgu ja kui läbi turbo ,siis peaks cooler olema ka õli täis (ei kujuta seda ette, et õli suudab seisva auto korral coolerist üles ja läbi klappide kolvi peale voolata).lennukitel keerati propellerit ,sellega tõmmati värske segu silindritesse ,et oleks võimalik mingi veerand pöördega käima tõmmata.Kui kolvi peal on rohkem vedelikku (õli,jahutusvedelik),kui põlemiskambri maht,siis võtab ringi ajades nagu kännu taha kinni ,või lõhub midagi olulist.
Saan harva sõita SAABIGA.