Niisiis tekkis Rootsi rauale juurde üks tüütu pisiviga, nimelt ei tööta aegajalt enam puldist kesklukk. Vahelduva eduga avab/sulgeb kõiki uksi, vahest avab ja sulgeb kõiki uksi peale kõrvalistuja ukse... On pakkumisi mõne tüüpvea kohta?
Ning üleeile ilmutas ennast ka mingi (tõsisem?) mootoriviga. Tankla pesulast peale pesu lahkudes käivitama hakates viskas põlema mootori tule ning peale käivitamist jäi puterdama ning suri välja. Kohe uuesti käivitades läks ilusti käima, kuid mootori tuli jäi endiselt põlema ning madalatel pööretel polnud jõudu. Koju jõudes võtsin akuklemmi maha, sellega kustus mootori tuli ära ning mootori töö normaliseerus. Järgmisel päeval, peale 150km sõitu ning 5-6 käivitust tegi jälle samamoodi. Diagnostikaks sain aja ülejärgmise nädala lõpuks, kuid kas selline käitumine võib viidata mõnele konkreetsele veale juba kirjelduse põhjal?
Mootoriks on 2.0 bens 110kw.
Taaskord ette tänades,
Andres
mure mootoriga ning keskluku kala
Keskluku hädad tavalised- enamasti viga peitud lukus enda. Omanikule tähendab süsteemis oleva defektse ukseluku vahetust.
Mootori hädaga oleks ikka väga tore, kui mainid ära, mis mootoriga sul tegemist jne. Aga üldiselt ei tasu ette üle mõelda, muidu võid ise veel arstide juurde ka sattuda
Mootori hädaga oleks ikka väga tore, kui mainid ära, mis mootoriga sul tegemist jne. Aga üldiselt ei tasu ette üle mõelda, muidu võid ise veel arstide juurde ka sattuda
Võimsust pole kunagi piisavalt
Hei, vabanda, unusasin märkida jah, et tegemist on 2.0 bens 110kw mootoriga.daags kirjutas: ↑N Okt 26, 2017 15:19Keskluku hädad tavalised- enamasti viga peitud lukus enda. Omanikule tähendab süsteemis oleva defektse ukseluku vahetust.
Mootori hädaga oleks ikka väga tore, kui mainid ära, mis mootoriga sul tegemist jne. Aga üldiselt ei tasu ette üle mõelda, muidu võid ise veel arstide juurde ka sattuda
Natuke võtab mõtlema ikka kogemused on üsna hellaks teinud selliste muredega.
Nonii, suured tänud kasutajale SoS ja THS_EE diagnostikaga välja aitamise eest. Tech2 andis välja sellised vead:
Googeldasin ise neid veakoode ka, aga ei oska neid sellesse probleemi siduda kuidagi.
See võtme/rooliluku jama, mida auto aegajalt teeb, on vist üks koodidest?
Iseenesest peale viimast akujuhtme mahavõtmist pole rohkem kumbagi anomaaliat esinenud (seniks)
Andres
Oskab keegi teadja peast sealt mõnda koodi mainitud vigadega seostada?Googeldasin ise neid veakoode ka, aga ei oska neid sellesse probleemi siduda kuidagi.
See võtme/rooliluku jama, mida auto aegajalt teeb, on vist üks koodidest?
Iseenesest peale viimast akujuhtme mahavõtmist pole rohkem kumbagi anomaaliat esinenud (seniks)
Andres
Niisiis, sai endale diagnostikaseade soetatud (alati oli töökotta jõudes tuluke kustus ning viga ei leitud) ning mootori tule süttides kohe juhe järgi visatud ning tulemus siis selline, et sain kätte veakoodi P0638, ehk siis throttle body klapp. Võtan nädalavahetusel TB maha ning puhastan ära selle klapi, siis vaatab, mis edasi teeb. Ei tahaks seda asjata vahetama hakata.
Ning teemas mainitud keskluku kala esineb ainult siis, kui autos istudes mõni ukse luku nupp kogemata alla vajutada käega pihta minnes või nii. Sellega pole ilmselt hetkel midagi edasi teha
Ning teemas mainitud keskluku kala esineb ainult siis, kui autos istudes mõni ukse luku nupp kogemata alla vajutada käega pihta minnes või nii. Sellega pole ilmselt hetkel midagi edasi teha