Tere,
Kuna kõige paremini kehtib Saabi kohta see, et rohkem ei iial siis nii ta meile juurde tekkiski. Jäi pakkumine silma ja kui auto nähtud siis hing jälle müüdud oligi.
Auto säilinud hästi ja ka hoolt kantud. Autot liigutab kiiremini CR tarkvara. Läheneva ülevaatuse eel sai värskendatud väljalase ja ei saa üle ega ümber BOV'ist. Päevakorras iluravi, kliimapumba vahetus, sidur ning juhitooli istmikualuse õmblus.
Auto jääb võimalikult originaali seekord.
Saab 9000 Aero, 1996, meelis
Väsinud sidur sai värskendust. Külge läks Sachs SRE 740 korv,ketas,survelaager. Vahetada tuli ka peasilinder.Karteri põhi hingerahuks kontrollitud ja puhastatud. Väljalaskes ka kõik mis vaja vahetatud ja ülevaatus puhtalt läbitud.Järgmised tööd ootel...
Kui juba sidurivahetuseks läks, siis külge läks ka imekombel raginavaba 4.45:1 ülekandega käigukast. Üksjagu rõõmu.
Kui juba sidurivahetuseks läks, siis külge läks ka imekombel raginavaba 4.45:1 ülekandega käigukast. Üksjagu rõõmu.
Viimasest postitusest möödunud mõnda aega. Peres kolmanda autona liikvel, seltsiks 2 Saabi veel. Vahetatud summuti keskmine ja lõpuosa, keskluku moodul, salongiradiaator, küünlad. Eks tegemist ikka veel ole, aga sõidurõõm on vägagi hea.