Sai siis lõppuks viidud ja korralik tõrje on äratehtud, tööga jäin rahule. Soovitan, hind 260. Lisainfo mismoodi protsess käib ja ka viideod vaadata saate nende interneti lehel.
Põhjus miks otsustasin seda teha on lihtne, auto asub sadamas ja meresool hakkas masinat hävitama.:head:
Saab 9-5 Korralik Korrosioonitõrje AQUA CITYs Tallinn
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Ikka saab=))
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
aeg räägib jah objektiivset juttu. Pikaajaliseks kaitseks käivad selliste kivikaitsepüstoli vms-ga pealekantavate paksude mögade alla rooste meh töötlused + värvid. Ehk siis kui see korrosioonitõrje on "korralik", siis tegelikult on olemas veel mitu "veel korralikumat" taset ;)
...mida selliste numbrite eest paraku ei saa ehk siis töö maht on natuke teise suurusjärgu raha väärt.
mida täpselt auto külge pandi? Tavalised kerevahad ja bituumenmastiksid ise maksavad ca 10eur/pudel ning neid võiks kuluda äkki nii, et 2 pudelit kerevaha ja 3..5 pudelit (paksu) bituumenmastiksit. Kel kogemust ja teadmist rohkem, segab tihti pakse mastikseid vedelamatega (neid on isegi liiga palju erinevaid) või paneb vedelama nn aluskihiks. Ma pole mastiksiteemasse tõttöelda väga süüvinudki ja võtan, mida värvipood parasjagu soovitab. Nimelt oma kere-ehitamistel ei kasuta ma mastikseid korrosioonikaitsena vaid pigem meh vigastuste vastu (nagu kivikesed, liiv) - korrosioonikaitse annavad allolevad värvikihid.
pealkirjaga haakiv link kah - ei räägi paraku, mis ained täpsemalt kasutusel on, aga mingid "imeained" vast siiski pole:
http://web.aquacity.ee/korrossioonivastane-torje/
...mida selliste numbrite eest paraku ei saa ehk siis töö maht on natuke teise suurusjärgu raha väärt.
mida täpselt auto külge pandi? Tavalised kerevahad ja bituumenmastiksid ise maksavad ca 10eur/pudel ning neid võiks kuluda äkki nii, et 2 pudelit kerevaha ja 3..5 pudelit (paksu) bituumenmastiksit. Kel kogemust ja teadmist rohkem, segab tihti pakse mastikseid vedelamatega (neid on isegi liiga palju erinevaid) või paneb vedelama nn aluskihiks. Ma pole mastiksiteemasse tõttöelda väga süüvinudki ja võtan, mida värvipood parasjagu soovitab. Nimelt oma kere-ehitamistel ei kasuta ma mastikseid korrosioonikaitsena vaid pigem meh vigastuste vastu (nagu kivikesed, liiv) - korrosioonikaitse annavad allolevad värvikihid.
pealkirjaga haakiv link kah - ei räägi paraku, mis ained täpsemalt kasutusel on, aga mingid "imeained" vast siiski pole:
http://web.aquacity.ee/korrossioonivastane-torje/
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
aeg räägib jah objektiivset juttu. Pikaajaliseks kaitseks käivad selliste kivikaitsepüstoli vms-ga pealekantavate paksude mögade alla rooste meh töötlused + värvid. Ehk siis kui see korrosioonitõrje on "korralik", siis tegelikult on olemas veel mitu "veel korralikumat" taset ;)
...mida selliste numbrite eest paraku ei saa ehk siis töö maht on natuke teise suurusjärgu raha väärt.
mida täpselt auto külge pandi? Tavalised kerevahad ja bituumenmastiksid ise maksavad ca 10eur/pudel ning neid võiks kuluda äkki nii, et 2 pudelit kerevaha ja 3..5 pudelit (paksu) bituumenmastiksit. Kel kogemust ja teadmist rohkem, segab tihti pakse mastikseid vedelamatega (neid on isegi liiga palju erinevaid) või paneb vedelama nn aluskihiks. Ma pole mastiksiteemasse tõttöelda väga süüvinudki ja võtan, mida värvipood parasjagu soovitab. Nimelt oma kere-ehitamistel ei kasuta ma mastikseid korrosioonikaitsena vaid pigem meh vigastuste vastu (nagu kivikesed, liiv) - korrosioonikaitse annavad allolevad värvikihid.
pealkirjaga haakiv link kah - ei räägi paraku, mis ained täpsemalt kasutusel on, aga mingid "imeained" vast siiski pole:
http://web.aquacity.ee/korrossioonivastane-torje/
Ei tea, kas lugeda ei oska või lihtsalt räägid selleks, et öelda, firmal on koostööpartnerid tuntud automargid, üldiselt loe rahulikult siis räägi.
http://web.aquacity.ee/korrossioonivastane-torje/:gun:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
küsimus ei ole, kes toodet kasutab - küsimus on metoodikas. Rooste peale kantud bituumenmastiks on rooste peale kantud bituumenmastiks. Vahet pole, mis (tootjanimi) on purgi peal kirjas ja mis masinatele ja kus seda veel pandud on - rooste elab selle all oma elu kenasti edasi ning annab oma kohalolekust tihti teada alles siis, kui tõrjumine juba keevitust nõuab.
kui on rohkem tehnilist infot, siis see on welcome. Kasutaks minagi ikka parimaid materjale, kui teaks, mis on parim. Aga ei piirduks sellega - sarnastel pildiseeriatel oleks ikkagi vahel pildid, kus oleks mehaaniliselt roostest puhastatud metall, ortofosforhape + epokrunt või happekrunt, täitekrunt ning kattevärv. Mõne kihi puhul vahepeal ka pilt järgmise kihi eel karestatud pind, kohati ka kattevärvi eel kerehermeetik. Sest universaalset "kannan paari tunniga otse roostele" imeaine võib ju mõni turundusosakond leiutada, aga siis peab ta lubama ka palju paremat garantiid, kui 1-3a LÄBIrooste puhul nagu antud ürituse puhul lubatakse ;)
ehk siis ma jään ikka seisukohale, et see pole korralik korrosioonitõrje vaid odav korrosioonitõrje. 10h tööd (nagu väidetakse) + materjal on 200..300eur eest odav ja selle eest ei tasu imesid loota.
edit: aga eelkõige suletud kontuurides ehk karpides, tiibade sees jne muidugi paremini ei saagi. Ehk siis seal võib taolise lähenemise tõesti "korralikuks" nimetada ja seal on asi omal kohal - üldiselt kipubki nt peamine karpide korrodeerumine just seespool aset leidma. Kui välja paistma hakkab, on metall juba otsas.
kui on rohkem tehnilist infot, siis see on welcome. Kasutaks minagi ikka parimaid materjale, kui teaks, mis on parim. Aga ei piirduks sellega - sarnastel pildiseeriatel oleks ikkagi vahel pildid, kus oleks mehaaniliselt roostest puhastatud metall, ortofosforhape + epokrunt või happekrunt, täitekrunt ning kattevärv. Mõne kihi puhul vahepeal ka pilt järgmise kihi eel karestatud pind, kohati ka kattevärvi eel kerehermeetik. Sest universaalset "kannan paari tunniga otse roostele" imeaine võib ju mõni turundusosakond leiutada, aga siis peab ta lubama ka palju paremat garantiid, kui 1-3a LÄBIrooste puhul nagu antud ürituse puhul lubatakse ;)
ehk siis ma jään ikka seisukohale, et see pole korralik korrosioonitõrje vaid odav korrosioonitõrje. 10h tööd (nagu väidetakse) + materjal on 200..300eur eest odav ja selle eest ei tasu imesid loota.
edit: aga eelkõige suletud kontuurides ehk karpides, tiibade sees jne muidugi paremini ei saagi. Ehk siis seal võib taolise lähenemise tõesti "korralikuks" nimetada ja seal on asi omal kohal - üldiselt kipubki nt peamine karpide korrodeerumine just seespool aset leidma. Kui välja paistma hakkab, on metall juba otsas.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Vabandust mehed, tõesti müüsin auto maha, aga enne seeda piilusin auto alla kaa ja tõepoolest kõik kohad mis oli roostetud ja mida sai puhastatud ja mastiika peale pandud on kõik maha kukkunud. Sellest järeldub see, et ei tasu rooste peale panna nagu nemad panevad, vaid tileb korralikult ärapuhastada. Kes tahab rohkem infot saada helistage 56561699
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™