Tere
Pöördun Teie poole murega. Nimelt on auto juba umbes pool aastat vajanud paari ringi starteri töötamist enne, kui käima läheb. (Ei "hüppa käima" nii kui võtit pöörad) Nüüd aga tekkis olukord, kus käivitad umbes kolm sekundit, keerad võtme välja ja nii umbes 2-3 korda enne kui vaevaliselt kävitub.
Sellele leidsin kiirelt ajutise lahenduse, nimelt keeran võtme check positsiooni, ootan kuni tuleb kiri check ok ja siis võtme uuesti tagasi null asendisse ja kordan seda protseduuri umbes 3-4 korda. Nii läheb auto käima paremini, kui kunagi varem.
Milles võiks olla viga? Kas eelsüüteküünlad, kütusepump või midagi hoopis muud?
2.2 92Kw 2004 Käivitamise probleem
Starteri tahaks välistada, kuna kui korra olen auto käima saanud ja kohe süüte välja keeran ja siis uuesti käivitan, läheb koheselt tööle.
Viimastel päevadel on vahelduva eduga auto ilma probleemideta tööle läinud aga mõni õhtu jälle sama probleem. Kui ka käivitub siis väga vaevaliselt pärast paarisekundilist käivitamist. Justkui nagu väga napilt saaks veo taha mootorile ja siis turtsub tööle.
On kellelgi veel ehk ideid või on siiski remonditöökoja asi välja selgitada?
On kellelgi veel ehk ideid või on siiski remonditöökoja asi välja selgitada?
See mootor pöörlebki külmaga aeglaselt, ka täis akuga ja starter võib korras olla. Ainult sooja mootoriga kargab poolest pöördest käima. Keegi müüs siin omatehtud vidinat, mis eelsüüteküünlad varem käima lasi. Kuid mu enda masinal ei ole +5 juures veel probleeme olnud.
Tean mida mõtled, kuid hetkel aeglaselt pöörlemisest asi kaugel, tuleb ikka hoolega mitu sekundit järjest käivitada.aednik kirjutas: ↑L Dets 02, 2017 9:04 See mootor pöörlebki külmaga aeglaselt, ka täis akuga ja starter võib korras olla. Ainult sooja mootoriga kargab poolest pöördest käima. Keegi müüs siin omatehtud vidinat, mis eelsüüteküünlad varem käima lasi. Kuid mu enda masinal ei ole +5 juures veel probleeme olnud.