Tühikäik.

Vasta
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#1

P Dets 03, 2017 11:57

Kuna oma mootoril 2,0 141kw põlesid ära teise silindri väljalaskeklapid panin peale teise mootori väidetavalt 169kw plokikaane koos pihustite ja sisselaske kollektoriga. Kollektorid on erinevad. Vana kahe auguga uus ühega. Väiksem auk kuhu käib peale gaasiklapp on pime. Nüüd kipub nagu tühikäigul kergelt täis jooksma ja tühikäik pole nagu nii ühtlane kui vana kaanega. Minek on väga hea ja teravam kui vanasti. Küsiks nüüd targemate käest kas tuleb panna peale vanad pihustid, panna tagasi vana sisselaskekollektor või annab aju seadistada, et asi korda saaks.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

T Dets 05, 2017 10:37

Miks panid uuema sisselaske kolle? Võiksid vana jätta. Uuemal on teistsugune TB, siit tulebki probleem. Ja kui veel pihustit ka vahetasid tootlikumatte peale, siis softi peaks muuta.
__In Boost We Trust__
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#3

R Dets 08, 2017 17:34

Tänud vastamast. Kollektor ja pihustid said sellepärast teised, et plokikaan oli komplektne ja esialgu ei pannud tähele. Peal sisselaskekollektorit vahetada on aga suur häda ja viletsus. Ju siis tuleb soft ringi teha.
Vasta