Tere!
Olen lugenud, et üsnagi levinud mure on 9-3'l voolu kadu akus ja kehv käivitus. Kuud ei ole veel leidnud lahendust. Seega kes midagi teab ja oskab nõu anda siis ootan ja võtan info igati kahekäega vastu.
Nimelt siis 2004a 1.9 110kw 9-3 läheb kehvalt käima kui ültse läheb, selline tunne nagu aku jääks nõrgaks. Sai siis tutikas aku peale pandud algul oli asi igati ilus kuid mitte kauaks. Jätkus sama probleem edasi auto nagu venib käima ja kui auto veits pikemalt seisab nii 2päeva siis aku täitsa soss ja käima vedada ei jõua. Kuid on ka erandeid, mõnikord piisab paaris tunnist kui aku jahe ja käima ei lähe. Sai ära puhastatud massid nii genekal kui mootori ja kere vahel. Mida peaksin järgmisena ette võtma? Geneka vahetuse? Eelsüüteküünalde vahetuse? Kui keegi miskit teab ja oskab aidata andke märku.
Parimate soovidega üks saabiomanik
9-3 kehv aku vool ja käivitus
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
1,9 diisel tahab head voolu saada nagu iga diisel masin. Kui aku õigete näitajatega siis laadimine ära kontrollida.
Mitmed juhused kus starter on küpse ja lihtsalt ei vea piisavalt kiiresti ringi.
Eelsüüteküünlad ära kontrollida enne talve pole üldse paha mõte.
Nii generaator kui starter on remonditavad 30-50.- tk, küünlad ~40.- 4tk
Mitmed juhused kus starter on küpse ja lihtsalt ei vea piisavalt kiiresti ringi.
Eelsüüteküünlad ära kontrollida enne talve pole üldse paha mõte.
Nii generaator kui starter on remonditavad 30-50.- tk, küünlad ~40.- 4tk
2 talve võitlesin käivitamise probleemiga....vaja uut akut jne. Uimane ja pikk käiamine.....Eelmine talv võtsin starteri maha ja viisin remonti. Käivitus kiire ja ergas, ning 3 aastat vana aku kõlbab veel
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mina vahetasin tonnisel kõik laadimisega seonduvad juhtmed ära ja laadimine läks märksa paremaks. Kaasa arvatud aku - kere mass ja aku - mootori mass, koos uute otstega muidugi. Ka mul lühikeste otstega jäi aku järjest nõrgemaks ja lõpuks enam ei käivitunud. Peale juhtmete vahetust viga kadus. Vanaks läinud juhtmed on juba oksüdeerunud.
13. ... V laadimisvooluga akut täis ei lae. Ei nüüd kümnendkohta mäleta kuid hiljuti sai laadimispinget möödetud ja oli vist 14.2 V Oksüdeerunud klemmidel vöib olla pingelang piisav , et aku kogu aeg "poolsurnud" oleks. Ja kulunud käiviti annab ikaldusele lisa. Kui SAAB il vanust üle 10 a ja läbisöit 200 + kkm siis sama nõuanne nagu S9K andis ja käiviti + generaator maha ning hooldusesse asjatundja juurde.
SS/SC ja uuemad 9-5 - nõrgimaks kohaks on akukablite-klemmide puudulik pressühendus. Tagajärjeks surnud starter. Bensukate alamõõduline Mitsu starter kannatab kõige enam (halvas mõttes). Õnneks väsivad sellel tavalislt ainult planetaarreduktori puksid. Akuklemmide probleemile on lahendused olemas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989