Tühikäik.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kuna oma mootoril 2,0 141kw põlesid ära teise silindri väljalaskeklapid panin peale teise mootori väidetavalt 169kw plokikaane koos pihustite ja sisselaske kollektoriga. Kollektorid on erinevad. Vana kahe auguga uus ühega. Väiksem auk kuhu käib peale gaasiklapp on pime. Nüüd kipub nagu tühikäigul kergelt täis jooksma ja tühikäik pole nagu nii ühtlane kui vana kaanega. Minek on väga hea ja teravam kui vanasti. Küsiks nüüd targemate käest kas tuleb panna peale vanad pihustid, panna tagasi vana sisselaskekollektor või annab aju seadistada, et asi korda saaks.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Miks panid uuema sisselaske kolle? Võiksid vana jätta. Uuemal on teistsugune TB, siit tulebki probleem. Ja kui veel pihustit ka vahetasid tootlikumatte peale, siis softi peaks muuta.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Tänud vastamast. Kollektor ja pihustid said sellepärast teised, et plokikaan oli komplektne ja esialgu ei pannud tähele. Peal sisselaskekollektorit vahetada on aga suur häda ja viletsus. Ju siis tuleb soft ringi teha.