Mootor jooksis kokku?

Vasta
SAAB 9-5 '98
Postitusi: 5
Liitunud: R Okt 13, 2017 22:03
Asukoht:
Auto:

#1

T Dets 19, 2017 17:24

Tere, äkki keegi targem oskab aidata murega.
Mure siis selline, et täna sõitsin Tallinnast Pärnu poole ja siis umbes poole tee peal hakkas mootoris jõud kaduma ja tuli mingi imelik klõbin mootorisse, jätsin siis mootori seisma ja proovisin uuesti käivitada, pidi kaua käiama, et mootor tööle läheks. Sain siis mootori tööle, kuid gaasi andes oli imelik hääl ja jõudu ikka polnud, nagu oleks kinni poonud vms. Jätsin siis uuesti mootori seisma ja rohkem käima ei läinud.
Temperatuur oli normaalne, õli ja kõik ka normis.
Autoks 1998 9-5 ja mootor 2.0t 110kw.
Ette tänades!
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#2

T Dets 19, 2017 17:40

Millal viimati karteripõhja õlivõtturi sõela puhastati? Üldjuhul lõppeb asi mootori vahetusega.
SAAB 9-5 '98
Postitusi: 5
Liitunud: R Okt 13, 2017 22:03
Asukoht:
Auto:

#3

T Dets 19, 2017 17:44

konks222 kirjutas:
T Dets 19, 2017 17:40
Millal viimati karteripõhja õlivõtturi sõela puhastati? Üldjuhul lõppeb asi mootori vahetusega.
See autol mul mõni kuu olnud, ei kujuta ettegi, millal seda sõela viimati puhastati.
SAAB 9-5 '98
Postitusi: 5
Liitunud: R Okt 13, 2017 22:03
Asukoht:
Auto:

#4

T Dets 19, 2017 19:22

Hulkur kirjutas:
T Dets 19, 2017 18:41
jäta tel. nr. seletan probleemi lahti. läbikäidud tee.
Tel.nr. 56762436 Kaur Eermaa
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

T Dets 19, 2017 19:41

Täiesti tavaline 9-5 kulg.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#6

T Dets 19, 2017 22:16

Teine mootor alates 300euri, vahetus 12 tundi tööd, +vedelikud. Teisel mootoril tuleb kindlasti lahti võtta karteripõhi, kontrollida saaled+ ketikomplekt. Ise ostsin põlenud autolt mootori mille omanik väitis, et mootor on raudpolt korras. Kodus selgus karteripõhja alt võttes, et sain hunniku vanarauda.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

R Dets 22, 2017 16:40

Aga mida peaks tegema, et sellist asja ennetada? Üks asi on ma saan aru, et õlivõtturi puhastamine? Kas peaks tegema ka mootori sisepesu või teeb see asja ainult hullemaks? Kui karteripõhi on alt ära, kas on võimalik midagi vaadata mis annaks ka aimu eelseisvast? Mul on plaanis ka osta 2,3 9-5 aga tahaks teha kõik võimalik, et sellist olukorda vältida.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#8

R Dets 22, 2017 17:42

sigaelmar kirjutas:
R Dets 22, 2017 16:40
Mul on plaanis ka osta 2,3 9-5 aga tahaks teha kõik võimalik, et sellist olukorda vältida.
Tahad vältida, ära osta Saabi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

R Dets 22, 2017 17:45

Õlirõhukella paigaldamine võiks ehk aidata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#10

R Dets 22, 2017 19:55

Ma saan siis aru, et peamine paharet ongi õlirõhk miks need mootorid enamus ära surevad? Mulle meenub, et kunagi pakuti nn vahetusfondi taastatud mootoreid. Kas täna ka see veel toimib või on täna seis selline, et viska minema see auto kui mootor läheb?
Muidu plaanis on osta Aero 184kW. Ls ca 300000.
hard0
Postitusi: 86
Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
Asukoht: Läänemaa/Tallinn
Auto: Saab 9-3 LPT MY99

#11

R Dets 22, 2017 23:57

Mina olen aru saanud et B205/B235 mootorite karterituulutus on kehva lahendusega(hiljem mitmeid kordi uuendatud läbi aastate) ning lisaks sellele, kui õlivahetusvälpadest mitte kinni pidada, hakkavad õlijäägid ladestuma mootorisse. See viib teatud hetkel selleni, et karteripõhjas olev õlivõtusõel ummistub sellest õlipläustist, mis omakorda jätab õlipumba ja saaled kuivale ning ongi aamen.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

L Dets 23, 2017 8:03

Tegelikult on veel üks märk mida olen märkanud, et 9-5 saaled kisuvad end kõveraks ümber võlli kaela. ja päris kõvasti hoiavad kaela ümbert kinni. mootorit kokku pannes paned saale väikese pinguga plokki või siis kepsu pesasse. aga 9-5 mootorit lahti võttes on tavaliselt kepsu saaled kõvasti ümber võlli kaela... aga kuidas sinna veel õli vahele mahub, vot selles küsimus. kuigi õli tuleb survega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#13

T Dets 26, 2017 16:16

Ei ole need mootorid midagi nii hullud, kui hooldad siis kestavad.
Viimati muutis yllar, K Dets 27, 2017 20:13, muudetud 1 kord kokku.
enrico
Postitusi: 275
Liitunud: P Mär 30, 2008 15:21
Asukoht:
Auto:

#14

T Dets 26, 2017 19:58

Absoluutselt nõus Yllariga,10a.jooksul on omanud 6-te OG9-5 Aerot,2 oli MY02 ja 4 MY04.Läbisõitudega 190000-285000km.Mitte ühelgi polnud keti ega mootori kokku jooksmist.Kuna olid linnasõidu autod,siis välp oli max 10000km,õli ainult Mobil1 0-W40,õlifilter Knecht Mahle,kütus Neste või Statoil 98 ja vastu sain muretu kulgemise.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#15

K Dets 27, 2017 13:03

Ma hakkan omal varsti karteripõhja alt ära võtma. Õpetustest olen aru saanud, et summuti tuleb eest ära võtta aga sillatala pole vaja. Kas see on tõsi?
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#16

N Dets 28, 2017 0:28

tõsi,kuid mootoripadja võid lahti lasta,et rihmapoolset otsa kergitada.
Saan harva sõita SAABIGA.
Vasta